wymiana gwarancyjna TX-L50ET60E na TX-50cs630E POMOŻECIE ??

Pigway

New member
Zapewne to samo co u mnie - wymiana na drodze handlowej, a w przypadku braku tego modelu który zakupiłeś, zwrot całej kwoty z momentu zamówienia.
 
D

Deleted member 121090

Guest
PAKO720
I na czym stanęło?
Oddali Ci kasę, czy kazali wybrać inny TV?
 

PAKO720

New member
Czekam sobie na voucher.
Krew mnie już zalewa podejściem panasonica do klienta, jutro miną 3 tygodnie jak zabrali telewizor, dzwonie średnio 3 razy w tygodniu i ciągle gość z serwisu który miał naprawić TV (jakiś podwykonawca BWM Elektroniks) twierdzi że to w Panasonicu mają takie procedury skomplikowane i że nie jestem jedyny który czeka.
 

PAKO720

New member
Koledzy ma pytanko bo czekam sobie nadal na voucher (Panasonic PL informowało mnie w piątek że do końca tygodnia będzie, pożyjemy zobaczymy) i rozglądam się za nowymi tv w MM. Sprawdzałem polecana przez was modele, może zdecyduję się na tą Tośkę za 3999, ale tak sobie czytam szukam i gdzieś wyczytałem o gwarancji sony na 5 lat. Może ktoś coś wie więcej o tym bo jest to dla mnie kusząca oferta widząc że te tv mogą nie pożyć długo.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie złe jaja, przecież ich procedury Ciebie wcale nie powinny obchodzić. To oni maja kłopot bo muszą dotrzymywać polskich przepisów.
Tak, Sony ma gwarancję na 5 lat ale za dopłatą.
Za 4000 zł masz z matrycą natywną 100Hz , z Androidem, z KODI, Dual Play, MxPlayer, Miracast, Wifi Smart screen , potrójnym ambilightem masz Philipsa 55PFT 6550. Bardzo dobra czerń, głębia obrazu i skalowanie.
I jako jedyny jest na stopce obrotowej:
Smukły telewizor LED Full HD z systemem Android
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nie złe jaja, przecież ich procedury Ciebie wcale nie powinny obchodzić. To oni maja kłopot bo muszą dotrzymywać polskich przepisów.
[/url]
Niestety nieprawda.
Realizując gwarancyjną wymianę TV musimy respektować, ale i firma też, zapisy karty gwarancyjnej.
PAKO720
Sprawdź, czy tam masz jakieś terminy podane.
No chyba, że Kiki po raz n-ty poproszony podasz nam te polskie przepisy jasno określające, że jest inaczej. Byłaby to cenna wskazówka.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

slawko_23

New member
Bez reklam
Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem producenta. Odpowiedzialność sklepu jest regulowana przez polskie przepisy. Ma tu także znaczenie czy kupujesz jako konsument (paragon) czy przedsiębiorca (faktura na firmę).
 
D

Deleted member 121090

Guest
slawko_23
To co piszesz to jasna sprawa. Ale co z tego wynika konkretnie dla autora tematu?
 

PAKO720

New member
Dzwoniłem dziś rano do pANASONIC Polska i grzeczna pani po sprawdzeniu poinformowała mnie że do dziś ma być voucher, była 10 rano wiec jeszcze pewno będzie haha teraz mamy 13.30 i dalej nic. Już mnie chu.... strzela i nie wiem co z nimi robić bo to jest po prostu żenujące podejście Sranasonica do klienta. Nigdy już nic tej firmy nie kupię.
 

PAKO720

New member
Dzwoniłem ponownie pani zdziwiona że nie wiem co się dzieje że nie otrzymałem vouchera, że ona nie ma wpływu na decyzję zarządu, moge napisać skargę na ich stronie hahaha. Jaki my ten kraj mamy piękny, na każdym kroku człowiek jest w dupala sadzony. Zero jakiejkolwiek ochrony i pomocy. Powinni być darmowi prawnicy żyjący z takich spraw i sądy które karają firmy za wszelkie łamanie gwarancji i swoich obowiązków wobec klienta a za te nerwy odszkodowanie. Ale czego oczekiwać jak z samej góry idzie dobry przykład jak się nachapać, wyje... ludzi i za nic nie odpowiadać.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ja już podjąłem decyzję jeśli chodzi o kupowanie kolejnych tv - JUŻ NIGDY więcej nie kupię tv topowego - niech sami sobie kupują bez względu czy to Panasonic, Sony , Samsung itp.. Tv za bardzo się psują patrząc np. w stosunku do amplitunerów itp. urządzeń, a kupując drogi tv traci się za dużo w tym kraju bo jest tak jak jest.... więc jedyną rozsądną sprawą jest nie kupowanie bardzo drogich tv wtedy najlepiej się na tym wychodzi czytając wszystkie opinie tutaj na forum jak i w necie plus to co prywatnie wiem o różnych przypadkach... Do sypialni kupiłem średniaka i jest ok.
O topowym tv niech zapomną - raz kupiłem i to wystarczy... Chyba że będą gwarancję 5 letnie i miały taki zapis że np. do trzech lat jak się popsuje tv będzie 100% kasy zwracanej za taki tv, w 4ym roku 60%, w 5-tym roku powiedzmy 50%. A jeśli tak będzie jak jest teraz że nie dość że tylko Sony daje 5 letnią gwarancję i również na topowych tv tam się traci, a pozostałe firmy nie chcą dawać swoich gwarancji na 5 lat, to cóż problem firmy a nie mój . Ja z tego nie żyję tylko Oni...
 

PAKO720

New member
Ja już podjąłem decyzję jeśli chodzi o kupowanie kolejnych tv - JUŻ NIGDY więcej nie kupię tv topowego - niech sami sobie kupują bez względu czy to Panasonic, Sony , Samsung itp.. Tv za bardzo się psują patrząc np. w stosunku do amplitunerów itp. urządzeń, a kupując drogi tv traci się za dużo w tym kraju bo jest tak jak jest.... więc jedyną rozsądną sprawą jest nie kupowanie bardzo drogich tv wtedy najlepiej się na tym wychodzi czytając wszystkie opinie tutaj na forum jak i w necie plus to co prywatnie wiem o różnych przypadkach... Do sypialni kupiłem średniaka i jest ok.
O topowym tv niech zapomną - raz kupiłem i to wystarczy... Chyba że będą gwarancję 5 letnie i miały taki zapis że np. do trzech lat jak się popsuje tv będzie 100% kasy zwracanej za taki tv, w 4ym roku 60%, w 5-tym roku powiedzmy 50%. A jeśli tak będzie jak jest teraz że nie dość że tylko Sony daje 5 letnią gwarancję i również na topowych tv tam się traci, a pozostałe firmy nie chcą dawać swoich gwarancji na 5 lat, to cóż problem firmy a nie mój . Ja z tego nie żyję tylko Oni...

popieram cię w 100%
ja też już chyba kupie tańszy model ale sranasonika dla zasady oleje !!!!!!! i każdemu odradzę
 

PAKO720

New member
w pracy na około 15 osób kupujących w ostatnich 3 latach nowy tv popsuło się w sumie 5 szt (jeden dwukrotnie)
3 objeła gwarancja i naprawili (jeden z nich panas miał gw na 5 lat a popsuł się w 3 roku)
natomiast 2 poszły w kosz bo naprawa nieopłacalna
tyle że te 2 były po około 2k więc jeszcze do przełknięcia
taki mamy sprzęt
 
Do góry