wymiana gwarancyjna TX-L50ET60E na TX-50cs630E POMOŻECIE ??

D

Deleted member 121090

Guest
Po czym wnosisz, że to lepszy sprzęt?
Twój był 600Hz a ten tylko 200. Twój miał niskotonówkę ten nie ma. Twój był 3D z okularami ten nie.
 
D

Deleted member 121090

Guest
No ale ten co dostałeś nie ma podobnych parametrów tylko wiele jednak dużo słabszych. I tego bym się trzymał.
To nie Ty nawaliłeś, tylko Panas sprzedając Ci bubla.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nie masz racji. To Ty wybierasz formę:
- wymiana
- kasa
To jest prawo konsumenckie.
Piszesz nieprawdę niestety.
Gwarancja to dobrowolna deklaracja producenta i mają zastosowanie tylko paragrafy tam zawarte.
Ale jak znasz jakąś ustawę, która mówi co innego, to nam ją tutaj podaj. Mogła by być bardzo przydatna.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Masz takie prawo, jak coś zgłoś do Rzecznika on będzie działał za Ciebie.
Ale teraz kupisz z 4 tyś zupełnie innej jakości telewizor niż słaby Panasonic CS 630.

Poczytaj prawo konsumenckie i odstąpienie od umowy.
Jeśli producent wprowadza własne przepisy nie zgodne z polskim prawem to są one nie ważne.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Poczytaj prawo konsumenckie i odstąpienie od umowy.
Jeśli producent wprowadza własne przepisy nie zgodne z polskim prawem to są one nie ważne.
To poczytaj o czym tutaj piszemy.
Nie o niezgodności towaru z umową i realizacji na podstawie Ustawy, tylko o realizacji gwarancji.
Wcale mnie nie dziwi że zapytany nie potrafisz podać wykładni prawnej swoich słów, bo ona nie istnieje.
Poczytaj sobie tutaj:
Gwarancja
Tu parę cytatów o gwarancji:
-Jest to dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości towaru złożone przez przedsiębiorcę, czyli gwaranta.
-Zakres odpowiedzialności gwaranta jest określony w oświadczeniu gwarancyjnym. Może obejmować przede wszystkim zwrot zapłaconej kwoty, wymianę bądź naprawę rzeczy lub zapewnienie innych usług (np. bezpłatne holowanie samochodu w przypadku awarii).

Trzeba przy tym pamiętać, że gwarant dobrowolnie i samodzielnie określa swoje obowiązki. Może zatem przewidzieć różne wyłączenia, w zakresie których konsumentowi nie będzie przysługiwało żadne uprawnienie – np. wyłączenie gwarancji w stosunku do produktów z zestawu nieoznaczonych firmowym logo lub wyłączenie gwarancji ze względu na zainstalowanie oprogramowania innego niż to dostarczone przez producenta.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Gwarancja jeśli jest niezgodna z ustawą nie jest zobowiązująca.
W razie jakichkolwiek wątpliwości idź do rzecznika- on Ci powie to samo.
 
D

Deleted member 121090

Guest
kiki
Ty dalej swoje gołosłownie. Bądź uprzejmy rozmawiać na argumenty a nie tylko podajesz swoje widzimisię. Prosiłem Cię o konkretna wykładnię prawną. Ja Ci podałem stanowisko i omówienie UOKiK-u na temat gwarancji. Jest ono jasne i klarowne i stoi w sprzeczności z tym co Ty piszesz.
PACO720
Ja bym zażądał TV z 600Hz i subem właśnie. No i 3D. Za to płaciłeś.
A w razie niemożliwości spełnienia przez Panasa tego żądania, zwrot kasy.
I tak jak pisze kiki kupisz coś lepszego.
 

PAKO720

New member
własnie dzwoniłem i gość stwierdził że niemożliwe że 3 d nie ma i będzie panasa informował. Jutro będzie decyzja co dalej.
Ale żebym już głupka nie robił z siebie to ten CX700 będzie OK ??
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Tak to najniższy jaki powinni Ci zaproponować i powinieneś być zadowolony.
Jak CI zwrócą kasę to i tak jeszcze reszta Ci zostanie.
 

PAKO720

New member
co do dzwięku to sałbszego jak na et60 to jeszcze nie słyszałem, tam była prawdziwa masakra. Małe tanie samsungi miały lepszy dzwięk.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Jest niestety duże prawdopodobieństwo że teraz go niestety usłyszysz.
 

Pigway

New member
Jeden parametr gorszy i bym nie brał, trzeba się trochę szanować, siebie oraz pieniądze które na dany sprzęt wydajemy. Ponadto to, że gwarancja biegnie od nowa, wcale nie jest takie pewne gdyż art. 581 kodeksu cywilnego dotyczy wyłącznie przedsiębiorców. Najbezpieczniejsze wyjście z sytuacji to naleganie na załatwianie wymiany poprzez sklep, gdyż istnieje duże prawdopodobieństwo odzyskania pieniędzy.

Nie ma już chyba uczciwej firmy, której produkt możemy bezpiecznie zakupić.
 

PAKO720

New member
dzwonili dziś z serwisu wymiany już nie będzie na inny. Odsyłają mnie do sklepu w którym kupiłem (medi markt), mają na email wysłać jakiś voucher i z paragonem mam udać się do sklepu. Miał ktoś taką sytuację ? Co teraz będzie w Media, zwrot kasy czy wymiana na inny za cene z paragonu ??
 
D

Deleted member 121090

Guest
A kto to może wiedzieć?
Gwarancja nie przewiduje jak wiesz takiego rozwiązania z voucherem, więc trudno powiedzieć co poeta ma na myśli. Poproś o pisemne wyrażenie ich stanowiska to będziesz wiedział i w razie czego będziesz się miał od czego odwołać.
Jednak wydaje się że oba rozwiązania mogą być dla Ciebie korzystne.
Np:
http://www.mediamarkt.pl/telewizor-philips-55pfs7509-12,id-992223#specyfikacja
http://www.mediamarkt.pl/telewizor-toshiba-55l7453dg,id-930896#specyfikacja
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry