www.neo24.pl - Nie polecamy - www.hdtv.com.pl

ernet

Active member
Bez reklam
Poszło świetnie ;;)

W piątek zamówiłem kuchenkę, w poniedziałek bez żadnych kłopotów została dostarczona. Oryginalnie zapakowana. W międzyczasie dostałem kilka maili z danym zamówienia i opisem jej "podróży", także dokładnie wiedziałem co i jak. PS. Tę "opłatę manipulacyjną " ( zapomniałem zapytać za co, a w moim przypadku to było chyba 9 zł ) mogliby sobie odpuścić, co wpłynęłoby na pewno na wielkość zamówień.
Ogólnie ? OK., tak w dobrym stylu: zamów i zapomnij, i o nic się nie martw.
 

matek451

New member
W Neo24 kupiłem 2 pralki,lodówkę i LG47LM660.Zawsze korzystam z PWO Łódź Piotra Skargi.Ostatnio zawsze transport do PWO gratis,ostatnio często "transport gratis".OBsługa w punkcie same pozytywy.Zakupy u nich na raty(korzystałem dwa razy) z CA naprawdę super.Podkreślam że mają najkorzystniejszą ofertę ratalna dla tego sklepu(porównałem z innymi).Naprawdę warto.Zamówienia do14 realizowane już w następnym dniu
 

JW5

New member
Sklep jest w porządku. Towar zamówiony przychodzi bardzo szybko i jest oryginalnie zapakowany, ale ostatnio zaniepokoił mnie jeden fakt. Od dłuższego czasu (początek września 2012r) śledzę cenę TV LG 42". Powoli malała. I tak w piątek 26.X wynosiła 2890 zł. W niedzielę wszedłem do sklepu i okazało się, że na wszystkie towary jest promocja TRANSPORT GRATIS, a mój TV kosztuje teraz 2974 zł (więcej o 84 zł). Czyli ten transport nie jest gratis, ale Ja muszę za to zapłacić :(. Zadzwoniłem do sklepu, ale pan który odebrał telefon nie potrafił mi tego wytłumaczyć. Próbował mi wmówić, że może cenę podwyższył producent czy ktoś tam. Uważam, że jest to dobry chwyt (transport gratis) dla ludzi które tak jak ja nie śledziły ceny danego sprzętu i dają się na to nabrać. Muszę podkreślić tutaj, że nie wiem czy to jest stałą praktyką sklepu czy teraz tak wyszło. Czuję, że w tym momencie sklep nas oszukuje .(nadmienię ,że dostawa kurierem kosztuje bez promocji 57zł) Dowiedziałem się , że promocja trwa tylko kilka dni. Zobaczę czy cena wróci do poprzedniej.
 

electro69

New member
Sklep jest w porządku. Towar zamówiony przychodzi bardzo szybko i jest oryginalnie zapakowany, ale ostatnio zaniepokoił mnie jeden fakt. Od dłuższego czasu (początek września 2012r) śledzę cenę TV LG 42". Powoli malała. I tak w piątek 26.X wynosiła 2890 zł. W niedzielę wszedłem do sklepu i okazało się, że na wszystkie towary jest promocja TRANSPORT GRATIS, a mój TV kosztuje teraz 2974 zł (więcej o 84 zł). Czyli ten transport nie jest gratis, ale Ja muszę za to zapłacić :(. Zadzwoniłem do sklepu, ale pan który odebrał telefon nie potrafił mi tego wytłumaczyć. Próbował mi wmówić, że może cenę podwyższył producent czy ktoś tam. Uważam, że jest to dobry chwyt (transport gratis) dla ludzi które tak jak ja nie śledziły ceny danego sprzętu i dają się na to nabrać. Muszę podkreślić tutaj, że nie wiem czy to jest stałą praktyką sklepu czy teraz tak wyszło. Czuję, że w tym momencie sklep nas oszukuje .(nadmienię ,że dostawa kurierem kosztuje bez promocji 57zł) Dowiedziałem się , że promocja trwa tylko kilka dni. Zobaczę czy cena wróci do poprzedniej.
Witam
Ameryki nie odkryłeś :neutral: tym stwierdzeniem ... to jest oczywiste że to jest niestety "normalna" praktyka wielu sklepów nie tylko tego tutaj.
Popatrzmy chociaż na gazetki promocyjne które dostajemy co tydzień do domów np. TV który kosztuje normalnie według tejże gazetki 3000 zł dzięki "super" promocji cena spada do 2600 zł wszystko byłoby fajnie i pięknie ... tylko jak wejdziesz w wyszukiwarkę cenową ten sam telewizor kupisz w dużej liczbie sklepów bez problemu w cenie 2300 zł :-D ... więc zanim coś się kupi to trzeba dokładnie sprawdzić ceny w różnych sklepach i koszty transportu bo i tutaj tak jak pisałeś mogą być różne nieprzyjemne niespodzianki później.
Pozdrawiam
 

lukaszd82

New member
W tym sklepie miałem parę przejść. Pierwszy zakup to laptop - przyszedł o zupełnie innej specyfikacji niż na stronie. Zbiłem cenę i to mocno (ok 500zł) ale po ostrej batalii z ich pracownikami. Na szczęście zawsze trzymam historię takich kontaktów i to się przydało. Gdy nie odpowiadają to ich prezes odpowie jak się federacją konsumentów poprze sprawę. Na początku mnie olali, ale w ciągu 2tyg. dostałem kasę na konto i tak ich pogoniłem że przez pomyłkę drugi raz mi chcieli wypłacać pieniądze ;> A Pani która ze mną wstępnie sprawę zaczęła później dzwoniła sama i przepraszała. Od tego czasu kupiłem tam m.in okap i inny drobny sprzęt AGD, do tego chyba również TV i zero problemów :D
 

csbart

New member
odgrzewam kotleta, nie rozumiem jak takie fajne forum jak hdtv może sie podpisywać czy poleca czy nie poleca jakiś sklep. 2 przypadki wtopy w tym sklepie ? co to jest ? szukacie idealnego sklepu? jakby taki był to nie byłoby konkurencji ! Ja robiłem tu zakupy (dysk twardy) i uważam że sklep jest super.
Ponadto uważam, że jeżeli się wystawia opinie o jakimś sklepie to trzeba to zaargumentować konkretnymi dowodami a nie od tak komuś psuć/polepszać reputacje.
 

SDman

Banned
odgrzewam kotleta, nie rozumiem jak takie fajne forum jak hdtv może sie podpisywać czy poleca czy nie poleca jakiś sklep. 2 przypadki wtopy w tym sklepie ? co to jest ? szukacie idealnego sklepu? jakby taki był to nie byłoby konkurencji ! Ja robiłem tu zakupy (dysk twardy) i uważam że sklep jest super.
Ponadto uważam, że jeżeli się wystawia opinie o jakimś sklepie to trzeba to zaargumentować konkretnymi dowodami a nie od tak komuś psuć/polepszać reputacje.

Witam,
zgadzam się całkowicie , wątek powinien być usunięty.
Od tego są "opineo" i inne.

Dla kontrastu mnie też się wydawało, że za długo czekam na zamówiony towar
w Neo24 bo aż 7 dni.
Sklep wybrnął z tego (dysk SSD) wyśmienicie , przeprosił i udzielił 30% rabatu !!
Każdemu polecam poczekać 5 dni na 30% rabatu.

Pozdr.
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Rozumiem, że kolega csbart czytał pierwszy wpis? Jest tam wyjaśnione co i jak. W celu uzupełnienia mogę dodać:

Cieszę się, iż wasze problemy zostały rozwiązane pozytywnie. Nasze nie. Jest to stanowisko redakcyjne, ponieważ kontakt ze sklepem był oficjalny. Przy sprzęcie za spore pieniądze dotarły uszkodzone pamięci. Zdarza się... Później zaczęły się schody. Osoba kontaktowa, stwierdziła, iż nie wyśle nowych pamięci tylko należy podjąć kroki normalnej reklamacji? Ok taka decyzja sklepu.

Kilka razy po przekroczeniu czasu reklamacji wysyłane były maile, na które nie było żadnej odpowiedzi. (wcześniej kontakt był bezproblemowy). Przy próbie kontaktu telefonicznego obiecywano iż oddzwonią i poinformują... Ponieważ sprzęt był potrzebny musieliśmy zakupić nowe pamięci (oczywiście gdzie indziej). Żadnego przepraszam ze strony sklepu nie było, nie mówiąc o rekompensacie. W efekcie czego dodatkowo zostaliśmy z niepotrzebnymi pamięciami.
 

csbart

New member
Tak czytałem, pierwszy wpis jak i cały wątek ze zrozumieniem.
Nadal nie rozumiem dlaczego ten wątek istnieje.
przecież sam napisałeś
Nasze nie. Jest to stanowisko redakcyjne, ponieważ kontakt ze sklepem był oficjalny.
czyli zaprzeczasz sobie ponieważ w pierwszym poście jest napisane
O ile podczas robienia zakupów nie uświadczycie problemów, to już w przypadku korzystania z serwisu jak najbardziej. Dodatkowo dochodzi nie odpisywanie na maile, zero informacji na temat reklamacji. Dodatkowym mankamentem jest nie dotrzymywanie terminów.

Czy może to nieznajomość gramatyki j.polskiego? -wątpie
Skoro jest to stanowisko redakcyjne to niech nim pozostanie i odnosi się do redakcji, ponieważ inni nie mieli problemów z tym sklepem. Gorycz porażki przełożyliście na szerzenie złego PR sklepu
tłumaczę - "nie uświadczycie" powinno być nie uświadczyliśmy
"nie odpisywanie" powinno być nie otrzymaliśmy odpowiedzi
"nie dotrzymywanie" powinno być nie dotrzymali NASZEGO terminu itd

no i na koniec. skoro nazywacie się redaktorami to zadbajcie o rzetelność pojawiających się treści
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
"Gorycz porażki przełożyliście na szerzenie złego PR sklepu"

Porażki ?:)

Tak, przyjmuję całą winę na siebie, to moja wina, że sklep nas tak potraktował przepraszam za to. Przepraszam, że na własnym forum w dziale opinii o sklepach wyrażam opinię i śmiem podpisać ją nazwą domeny. Kto będzie zainteresowany ten przeczyta wątek i wyciągnie własne wnioski.

Pozdrawiam.
 

Klodin

New member
... ale takie rzeczy to bardzo często wina pojedyńczego pracownika, a nie całej firmy. Chociaż do ogólnej niechęci mogę się przychylić.
 

tomkierz

New member
Niestety muszę przyznać rację większości. W ciągu ostatnich lat kupiłem tam z 5 telewizorów, jakąś lodówkę, pralkę itd. Wszystko było ok, ponieważ nic się nie psuło.
Ostatnio kupiłem tv samsunga dla rodziny i po 3-4 miesiącach zaczęły się problemy z zasilaniem. Telewizor sam się wyłączał i zaczynało migać logo i tyle. Wystarczyło nim potrząsnąc, wtedy coś się układało ok i znowu zaczynał grać. Telewizor był u nich dwa razy, z czego raz specjalnie przywiozłem im go do serwisu, aby pokazać, że tv się nie włącza. Oczywiście po przyjściu do serwisu samsunga telewizora akurat działał i mnie olewali. Maile, telefony, nic nie pomagało. Dwa razy dostałem telewizor kurierem spowrotem do domu... Nie wiem co oni mają***w głowach, wydaje im się, że człowiek wysyła telewizor dla żartów? Nie chciałem żadnego zwrotu pieniędzy itp., więc chyba to jest jasne, że z telewizorem coś***jest po prostu nie tak. Wkurzyłem się i podjechałem do autoryzowanego serwisu samsunga we Wrocławiu i problem rozwiązano w jeden dzień... Jakiś problem z zasilaczem.

Tak więc nie polecam, bo ceny niższe o 10-50-100zł to nie wszystko. Jak tylko coś się dzieje ze sprzętem to ograniczają swoje ruchy do minimum i martw się sam.
 
Ostatnia edycja:

Karpaj

New member
Bez reklam
Też ostatnio miałem problem z ich bałaganem na stronie jak zamawiałem klawiatury - najpierw dostałem informację że towar będzie dostępny w ciągu 26dni, później że pierwszy z towarów jest już dostępny, ale drugi nadal nie.
Co ciekawe - mieli tę samą klawiaturę wystawioną za 99zł z terminem 3-9dni, oraz za 119zl z terminem - 48h. Zmarnowany tydzień oczekiwania na zamówienie, aż kupiłem w innym sklepie - jedyne co dobre, to że pieniądze wpłaca sie dopiero po załatwieniu przez nich towaru.
 

broda1725

New member
Bez reklam
Ja również polecam sklep Neo24 jest to drugi sklep po Electro.pl w którym robię zakupy. W obu sklepach zamówiłem na łączną kwotę 15 tyś zł sprzętu w przeciągu 4lat a przy czym zaoszczędziłem ok.4-5 tyś jeśli miał bym kupować w stacjonarnym sklepie. Do stacjonarnych typu RTV Euro AGD czy MM itp tylko idę po oglądać ale widzę że teraz to brak jest zainteresowania klientem z ich strony. Łapią tylko emerytów i rencistów :)
 

Rafal7

Banned
witam jakis czas temu kupowalem laptopa toschiba padlo na neo 24 nieukrywam ze cena w tym sklepie byla najatrakcyjnijsza ze wszystkich ktore przegladalem zamowieni jak i dostawa przebiegly dosc sprawnie sprzet w przeciagu 72 godz mialem w domu napewno skorzystam jeszcze z tego sklepu a z tego co sie orientuje to teraz zakupy i dostawa u nich w tym samym dniu jakas nowa usluga neoexpres


Jesteś pracownikiem tego sklepu? Chociaż ta stonowana wypowiedz może wielu zmylić.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Możesz edytować swój post, zaraz po prawej stronie obok "cytuj", masz "edytuj", po kliknięciu klikasz "zaawansowana edycja" i tam już sobie znajdziesz opcje umożliwiającą usunięcie dublującej się wypowiedzi.
No problemo ;)
 

SDman

Banned
Wiem, że jestem tu nowa ale chodzę po forach i czytam te wasze opinie i wszystko fajnie, ale czy można się dowiedzieć coś więcej na temat tej usługi? bo to czy kolega tam pracuje to dla mnie jest mało istotne. Widziałam w ich ofercie pare rzeczy które mnie interesują i co najważniejsze całkiem tanio, a jeśli mogę tak szybko mieć to w domu to jak najbardziej jestem za tylko chwalić jeśli ktoś wpadł na taki pomysł z tą dostawą. Dajcie coś więcej na temat tej usługi. pozdrawiam

Witam,
nie polecam sklepu, a już na pewno tej usługi.
Stracony czas i nie potrzebne emocje.
Tłumaczenie, że niby zamówiony towar był uszkodzony jest dla mnie zwyczajnym
naciąganiem aby tylko sprzedać i zlapac klienta.
Tak się zakończyła moja przygoda z Neoexpres.
Pozdr.
 
Do góry