Zamówiłem TV w sobotę, ale już po godzinach pracy. Dlatego też potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymałem w poniedziałek około godziny 11. We wtorek o 15 TV był na miejscu odbioru osobistego w Gdańsku. Mam tam kawałek, więc wybrałem taki rodzaj transportu.
Na miejscu panowie rozpakowali TV, sprawdziłem czy wizualnie wygląda ok. Zapłaciłem, podpisałem odbiór i do widzenia. Panowie mili, pomogli poprzedniemu klientowi wnieść TV do samochodu.
Kontakt telefoniczny to już inna bajka. Dodzwonić się udało za nastym razem. Na pytanie czy ma możliwość sprawdzenia czy zamówiony TV już chociażby wyjechał z głownego magazynu (nie wiem czy takowy w ogóle jest), czy jest w drodze do Gdańska, pan sprawdził po numerze zamówienia i powiedział że towar będzie do odbioru w Gdańsku i zostanę poinformowany o tym kiedy można go odebrać. Czyli nic innego czego nie dowiem się z regulaminu sklepu. Rozmowa oschła, od niechcenia, bez zainteresowania klientem.
Co dziwne za niecałe 2h dostałem smsa że TV jest do odbioru. Nie chce mi się wierzyć, że nie mają systemu w którym można sprawdzić co się dzieje z przesyłką.
Punkt odbioru osobistego w Gdańsku - rewelacyjny
Kontakt telefoniczny z centralą - porażka
Sprawność obsługi i szybkość realizacji zamówienia - OK.