www.neo24.pl - Nie polecamy - www.hdtv.com.pl

cyberpooh

New member
a ja mam zastrzezenia do kontaktu z sklepem
na mejle ni odpisuja, tel ni odbieraja, na szczescie dziala livechat
musialem sam sie doprosic zebym odebral towar

ale pozatym bez problemu i jestem zadowolony z zakupu :)
 
Pochwalam ich sprawność logistyczną. Kupiłem u nich plazmę Samsunga. W poniedziałek zamówienie ok. 23:00. We wtorek dostałem maila i smsa, potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. W środę przed południem sms, że TV czeka w punkcie odbioru osobistego. W tym samym dniu ok. 14:00 telefon od pana z punktu odbioru osobistego, zapraszający po odbiór. Przyjechałem pan w mojej obecności rozpakował TV, sprawdziliśmy czy nie ma zewnętrznych fizycznych uszkodzeń. Wydrukowali mi fakturę, do tego gwarancja Samsung Polska. Jestem z nich zadowolony.
 

Cinek23

Member
Kończąc swoją historię. Dziś dotarła mikrofalówka. Sklep właściwie ok, tylko jeśli się czegoś nie ma na stanie to trzeba to napisać. Również trzeba zaznaczyć, że skontaktować się przez infolinie jest chyba niezmiernie ciężko, mi akurat się to nie udało. Ogólnie nie jest to zły sklep, ale zadowolony w 100% nie jestem.
 

tutrus

New member
Samsung LE 40A656

Witam moje wrażenia po zakupie w sklepie neo24.pl:
1. Miało być 48 godzin i było po 48 godzinkach TV stał w moim salonie.
2. Kontakt z infolinią bez zarzutu.
3. Sms i email o możliwości odbioru zakupionego towaru.
4. Odbiór osobisty we Wrocławiu wzorowy przy dwóch Panach otwarte pudło sprawdzone pełen profesjonalizm. Nawet Panowie oznajmili ze jak coś mi się nie będzie podobało mam 10 dni na zwrot telewizorka.
Jednym słowem PLECAM……………
 

Buria

New member
Czy ktoś kupujacy w NEO24.pl odbierał swój sprzęt w Katowicach (Silesia City Center, jak podali na stronie) ?
Pytam bo chciałbym kupić w niedługim czasie TV i jestem ciekaw czy jest możliwość podłączenia TV żeby sprawdzić czy wszystko jest w porządku.

Pozdrawiam
 

Maxavelli

New member
Odbieralem w Silesia City Center. Niestety, mozliwosci podpiecia nie ma. Towar wydawany jest z magazynu na parkingu podziemnym gdzie nie ma niestety zadnego stanowiska do testow. Najpierw jednak udajesz sie na pasaz i niedaleko informacji w punkcie oznaczonym NEO24 uiszczasz oplate za sprzet otrzymujac kartke, z ktora udajesz sie na parking ;-)!
 

Buria

New member
mimo to chyba można otworzyć paczkę i sprawdzić czy wszystko jest ok, hm ?

Jak było w Twoim przypadku?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
masz obowiązek sprawdzić przy odbiorze sprzęt. Inaczej później nie masz szans na wymianę jeśli sprzęt uszkodzony
 

Buria

New member
Jeszcze jedno - kiedy po powrocie do domu zauważe jakąś usterke np. nierównomierne podświetlenie matrycy to co w takim wypadku powinien zrobić sklep (po zgłoszeniu tego, oczywiście)? Czy serwisant przyjeżdża na ich koszt i zabiera tv?
 

Buria

New member
Dzisiaj odebrałem TV, kupiony w NEO24 i także polecam wszystkim zakupy w tym sklepie! Doskonały kontakt (jesteśmy informowani na bieżąco poprzez smsy o stanie naszego zamówienia), odbiór także bez problemu. Byłem w Silesii (Katowice).
 

Poohaty

New member
Zamówiłem TV w sobotę, ale już po godzinach pracy. Dlatego też potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymałem w poniedziałek około godziny 11. We wtorek o 15 TV był na miejscu odbioru osobistego w Gdańsku. Mam tam kawałek, więc wybrałem taki rodzaj transportu.
Na miejscu panowie rozpakowali TV, sprawdziłem czy wizualnie wygląda ok. Zapłaciłem, podpisałem odbiór i do widzenia. Panowie mili, pomogli poprzedniemu klientowi wnieść TV do samochodu.
Kontakt telefoniczny to już inna bajka. Dodzwonić się udało za nastym razem. Na pytanie czy ma możliwość sprawdzenia czy zamówiony TV już chociażby wyjechał z głownego magazynu (nie wiem czy takowy w ogóle jest), czy jest w drodze do Gdańska, pan sprawdził po numerze zamówienia i powiedział że towar będzie do odbioru w Gdańsku i zostanę poinformowany o tym kiedy można go odebrać. Czyli nic innego czego nie dowiem się z regulaminu sklepu. Rozmowa oschła, od niechcenia, bez zainteresowania klientem.
Co dziwne za niecałe 2h dostałem smsa że TV jest do odbioru. Nie chce mi się wierzyć, że nie mają systemu w którym można sprawdzić co się dzieje z przesyłką.

Punkt odbioru osobistego w Gdańsku - rewelacyjny
Kontakt telefoniczny z centralą - porażka
Sprawność obsługi i szybkość realizacji zamówienia - OK.
 

kowal801

New member
Bez reklam
Również kupowałem w tym sklepie(padło na Plazmę),obsługa bdb.,zero problemów,dodam,że firmę kurierska maja super.
 

morzin123

New member
Dołączam sie do pochwał. Kupiłem u nich plazme przed świętami i z samego sklepu jestem w 100% zadowolony. Towar zamówiony w niedzielę o 22 a we wtorek po południu u mnie w domu. Błyskawiczna realizacja, nr listu przewozowego itd. Mam tylko jedno zastrzeżenie: plazma przyjechała w pozycji leżącej :? Ale wszystko działa luxx. Kurier pomógł wnieść pudło do domu, poczekał grzecznie aż sobie sprawdze tv, oczywiście tylko wzrokowo bo po przyniesieniu go z silnego mrozu do domu to podłączenie do prądu nie miało sensu. Ale kurier zostawił nr tel. jak by sie coś działo to do 7 dni trzeba do niego zadzwonić i zgłośić.

Ogólnie luxxx.
 

fejk

New member
Również polecam ten sklep. Sprzęt zamówiony we wtorek rano, na drugi dzień już był u mnie. Kurier przyjechał czymś pokroju tira, zanim zdążyłem mu otworzyć bramę, to zatrzymał na półtorej minuty ruch na drodze :oops:. LCDek 40calowy po otwarciu klapy wyglądał bardzo malutko w środku. Ale ogólnie bardzo polecam, poza tym mają bardzo atrakcyjne ceny, różnica między sklepem nie dla idiotów jakieś 1000zł oczywiście na korzyść neo24. Myślę ,że jeszcze nie raz zrobię u nich zakupy.
 

elgator

New member
Niestety nie moge polecic tego sklepu.
Problemy zaczely sie tuz po zakupie dokladniej chodzi o wysylke, mimo tego iz pieniadze wplaciem we wtorek, telewizor zostal wyslany w piatek, chociaz zapewniano mnie ze bedzie wyslany w czwarte.

Po dotarciu telewizora okazalo sie że telewizor ma wypalony piksel no i tu zaczynaja sie problemy.

Zadzwonilem do obslugi klienta i poproszono mnie o zglozenie poprzez formularz internetowy oraz poinformowano ze nie powinno byc z tym problemow.
Niestety po 3 dniach dostalem odpowiedz (nikt do mnie nie zadzwonil) na maila iz wada miesci sie w parametrach producenta, lecz niestety wg. mnie wypalony piksel zgodnie z art. 560 Kodeksu Cywilnego obniża wartośc produktu, zaproponowano mi zwrot no ale wtedy musze poniesc koszty wysylki.
Jezeli problemu nie rozwiaza, prawdopodobnie skieruje sprawe do sadu.
Podejscie sklepu NEO24.PL do sprawy jest takie: "kupiles, zaplaciles, odwal sie od nas"
 
Ostatnia edycja:
Do góry