Wielka "n"cyklopedia - czyli wszystko o "n"-tv

Jak oceniasz oferte programową dostępną w n?


  • Total voters
    0

jackuc

New member
Ja używam białego + ten adapter. Nia mam multiroomu co prawda, ale radyjka śmigają
Pamiętaj dużo zależy od routera jaki masz ....
 

CleaneR

New member
krzysiek1980 nie możesz pozostać przy tym co masz! To jest właśnie najgorsze, musisz się zdecydować do końca kwietnia czy podpisujesz nową umowę czy rezygnujesz! Właśnie skończyłem dłuugą rozmowę z biurem obsługi. Jeżeli nie podejmiesz Ty decyzji do końca kwietnia to automatycznie zostaniesz przypisany do "promocji" jakią oni Ci zaproponują, ja jeszcze nie mogę uwierzyć w to co ten gość na infolini do mnie mówił:(. To jest dramat co oni proponują...

W/g listów które wysyłali musisz wypowiedzieć umowę do 19 kwietnia (muszą otrzymać wypowiedzenie) jeśli nie otrzymają automatem dostajesz nowa umowę na 18 miesięcy w nowej cenie. Ja mam abonament za 99 zł + History HD a teraz za to samo chcą 129 zł + 1.99 zł na 18 miesięcy albo 179 zł + 1.99 zł na czas nieokreślony... Moja reakcja - wypowiedzenie wysłane tydzień temu... Polsat wygląda całkiem ładnie na dzień dzisiejszy w dodatku w cenie 100-110 zł mam wszystko łącznie z multiroomem, jedyna wada to podobno gorsze dekodery i TVN Turbo nie HD. Btw piłka mnie nie interesuje.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
 

eedviking

Banned
Mam od początku "n" (teraz nc+) i nigdy nie miałem problemów, ba nawet dostaję za każdym przedłużeniem umowy jakieś programy na 6 m-cy gratis. Myślę, że mają dużoooo lepszy sygnał niż polsatowska platforma. ;-)
 

Henry

Active member
Bez reklam
Dostaliście ostatnio jakieś oferty ws. przedłużenia umowy w nc+?
Interesują mnie jakie pakiety i za ile są wam oferowane, do mnie się próbują dobijać, ale jeszcze czekam z podjęciem decyzji, mam czas do końca roku.
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Ech... szkoda gadać. Miałem wczesniej pakiet za 59zł i kończyla mi się umowa dwa miesiące temu. Pani zaproponowala mi pakiet za 69zł z Canal +, ale ja nie chcialem już więcej płacić więc pani powiedziala że nic innego nie ma i możemy zostać na tym co mamy. Oczywiście próbowałem wynegocjowac jakiś miesiąc za darmo czy przez jakiś czas Canale lub HBO, ale nic z tego. Poprzestalo na tym że teraz płacimy jeszcze 90gr więcej, czyli 59,90zł:) Tak się traktuje klienta, który jest u nich 4 lata. Moja koleżanka z pracy wypowiedziala im umowę i też nic dobrego jej nie zaproponowali. Dosłownie dramat.
 

Henry

Active member
Bez reklam
Mam ten sam problem, zależy mi najbardziej, żeby mieć dostęp do piłki nożnej. Okazuje się, że coś pozmieniali, nie można juz podpisać umowy na 12 m-cy, minimalnie na 15, a najlepiej na 24 i niestety minimalnie drożej.
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nie ma za bardzo alternatyw na rynku, kablówki nie chcę, bo musiałbym kabel przez całe mieszkanie mieszkanie ciągnąć, a oferta Solorza jakoś mi nie leży ;(
Będę próbował coś negocjować, będę informował na bieżąco, o co innych tez proszę
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Mam rzeczywiste porównanie Polsatu i Nki , posiadam dekodery Sagemcom ESI 88 , HD 3000 , Moduł NC+Mix i co do jakości obrazu na tych platformach to w dużym stopniu utarte powiedzenie. Coraz więcej kanałow platformy nadają z tego samego transpordera , a duży wpływ ma jakość dekoderów, pamiętajmy że najlepsze dekodery Nki powoli znikają z rynku i zastępujące je nowości nie są już zdaniem użytkowników tej samej jakości .Dużo w necie można poczytać właśnie o jakości nowych dekoderów . Sam mogę stwierdzić że jest duża różnica między Sagemcom , a HD 3000 oczywiście na plus dla Sagema , oraz modułu nc+ nad hd 3000 . Między Sagemcom , a Modułem NC+ już na pewno większej różnicy ja nie widzę , a nawet mi lepiej pasuje obraz który ma lepsze nasycenie kolorów z dekodera .
 

Henry

Active member
Bez reklam
Tylko, że CP nie ma ofercie C+, a teraz tam są w większości mecze LM i inne ligi, gdyby mieli to dla zasady bym przeszedł do nich....
Wydaje mi się, że chyba dlatego nc+ prowadzi taką, a nie inną politykę :(
 

garob

New member
Ech... szkoda gadać. Miałem wczesniej pakiet za 59zł i kończyla mi się umowa dwa miesiące temu. Pani zaproponowala mi pakiet za 69zł z Canal +, ale ja nie chcialem już więcej płacić więc pani powiedziala że nic innego nie ma i możemy zostać na tym co mamy. Oczywiście próbowałem wynegocjowac jakiś miesiąc za darmo czy przez jakiś czas Canale lub HBO, ale nic z tego. Poprzestalo na tym że teraz płacimy jeszcze 90gr więcej, czyli 59,90zł:) Tak się traktuje klienta, który jest u nich 4 lata. Moja koleżanka z pracy wypowiedziala im umowę i też nic dobrego jej nie zaproponowali. Dosłownie dramat.

Ja już 3 razy przedłużałem umowę z N i za każdym razem negocjowałem lepsze warunki, chociaż konsultanci zawsze mówili, że teraz to inne czasy i ceny wyższe... Zawsze jest ten sam scenariusz - zbliża się koniec umowy dzwonią i przedstawiają beznadziejne warunki, ja grzecznie dziękuję, wysyłam wypowiedzenie, znów dzwonią i wtedy dopiero zaczyna się rozmowa.

Teraz mam właśnie umowę na 15 miesięcy. Przedłużałem 4-5 miesiący temu. Poprzednio płaciłem 54 zł za wszystkie pakiety tematyczne z wszystkimi 6 Canal+ i to chciałem zachować. Dołożyli mi do tego na 10 miesięcy HBO za darmo i płacę właśnie te niecałe 54 zł. Ale widzę, że pojawia się coraz więcej kanałów, za które trzeba dodatkowo płacić. To co mam w zupełności mi wystarcza, brakuje tylko Polsat Sport.
 

lycone

Banned
Ciekawe co mi zaproponują jak w końcu w mi się umowa skończy. Tym razem będą mieli trudny trudny orzech do zgryzienia bo w końcu mam jakąś alternatywę. Położyli światłowody u mnie na ulicy i mogę mieć taką ofertę za 40 zł (bez pakietów premium)
63fa7e91b54a979366549623bc6859a4.jpg
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
N-ka zauważylem że zachowuje się jak monopolista. Jestem już parę lat i zawsze na początek oferują mi pakiet za wyższą kasę, a staje na tym że pozostaje przy tej kwocie i pakiecie który miałem. Nigdy nie dolożyli mi żadnego kanalu ani nie zjechali z ceny. Jestem z nimi bo mam dekoder 500GB i mają niezły obraz, ale podejście do starego klienta to porażka.
 

Unbeliver21

New member
bo maja w dupie stalych klientów.. jestem z nimi od poczatku i nigdy tak zle nie bylo jak jest teraz:) oferuja mi pakiet ktory mam obecnie mowia ze mam full znizek i ze bede płacił tylko 15 zł wiecej niz mam obecnie wiec ja sie pytam gdzie sa kurw te full znizki.. konsultanci dwoniac do mnie slysze ciagle ta sama gadke doslownie jak by ktos ich nagrał i puszczał.... chyba trzeba bedzie po raz 1 złozyc pismo w sprawie rezygnacji.. z ich mega oferty...
 
Do góry