krzysiek1980 nie możesz pozostać przy tym co masz! To jest właśnie najgorsze, musisz się zdecydować do końca kwietnia czy podpisujesz nową umowę czy rezygnujesz! Właśnie skończyłem dłuugą rozmowę z biurem obsługi. Jeżeli nie podejmiesz Ty decyzji do końca kwietnia to automatycznie zostaniesz przypisany do "promocji" jakią oni Ci zaproponują, ja jeszcze nie mogę uwierzyć w to co ten gość na infolini do mnie mówił. To jest dramat co oni proponują...
Ech... szkoda gadać. Miałem wczesniej pakiet za 59zł i kończyla mi się umowa dwa miesiące temu. Pani zaproponowala mi pakiet za 69zł z Canal +, ale ja nie chcialem już więcej płacić więc pani powiedziala że nic innego nie ma i możemy zostać na tym co mamy. Oczywiście próbowałem wynegocjowac jakiś miesiąc za darmo czy przez jakiś czas Canale lub HBO, ale nic z tego. Poprzestalo na tym że teraz płacimy jeszcze 90gr więcej, czyli 59,90zł Tak się traktuje klienta, który jest u nich 4 lata. Moja koleżanka z pracy wypowiedziala im umowę i też nic dobrego jej nie zaproponowali. Dosłownie dramat.