Wielka "n"cyklopedia - czyli wszystko o "n"-tv

Jak oceniasz oferte programową dostępną w n?


  • Total voters
    0

Zielony_M

Member
Podobno 21.03 ma wejść oferta nc+. Już dziś Cyfry+ teściu nie mógł nabyć jako nowy klient. Pogonili go z informacją że mają przestawkę systemu na nc+ i ma przyjść w czwartek.
Sam jestem ciekaw czy będę mógł zerwać nkę nabytą na święta i przejść na nc+, jeśli oczywiście oferta będzie korzystna cenowo/jakościowo/kanałowo. Mam nadzieje, że jakość sygnału będzie taka jak w n.

PS. Czy aby faktycznie nPremium ma zniknąć? Pierwsze słyszę :-/
 

marwol

New member
Tak, pakiet n premium bedzie zastapiony. I tak bedziesz mogl zerwac umowe.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 

Zielony_M

Member
Faktycznie wiszą już informacje na ten temat w sieci. Słabo tzn. mam nadzieję, że oferta nc+ będzie warta zerwania umowy z n. Zawsze brakowało mi kanałów Planete+, których nie mogłem mieć***nawet za dopłatą.
Mam też cichą nadzieję, że skoro ma być jakiś nowy wypasiony dekoder to będzie już miał WiFi na pokładzie i co najmniej 500GB HDD.
No nic, za parę dni wszystko się wyjaśni.
 

andreas2012

New member
niestety lub stety ale Nka wkrótce zostanie zlikwidowana calan przejal kolejna firme konkurencyjna i kolejnego konkurenta zlikwiduje tak jak to zrobil z wizja, to powinno być zabronione
 
D

Deleted member 121090

Guest
No i mamy odpowiedź.
Za to co mam obecnie z N-ki za 71zł, teraz musiałbym zapłacić 120zł!
Skandal. Wzrost ceny o 70%.
 

VIOLATOR74

Member
Bez reklam
No i mamy odpowiedź.
Za to co mam obecnie z N-ki za 71zł, teraz musiałbym zapłacić 120zł!
Skandal. Wzrost ceny o 70%.

Mozez cos wiecej podac bo tak to nic nie wiadomo,sam mam pakiet za 68zl ,koniec umowy za 2 mies i mysle czy cos lepiej bedzie i czy ten tuner mediabox+ lepszy jest od nbox+ 500gb
 

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP
chyba tylko z tym że ma DVB-T, moim zdaniem lepszy wygląd. A czy bebechy ma lepsze wydajniejsze to nie wiadomo:)
 

marwol

New member
Nbox przez rok jak użytkuje nie sprawia problemu. A z nowym to jedna wielka niewiadoma, zwłaszcza ze nie ma jakis super hiper funkcji.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 

VIOLATOR74

Member
Bez reklam
Nbox przez rok jak użytkuje nie sprawia problemu. A z nowym to jedna wielka niewiadoma, zwłaszcza ze nie ma jakis super hiper funkcji.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

U mnie tez chodzi dobrze tylko cos luzne jest przy wtyczce do dekodera i jak przestawiam go to rozlacza,no ale sprzetu sie nie przestawia duzo wiec to mi nie przeszkadza,nie zawiesza sie jest oki :). Moze Kiki cos wiecej wie na temat tych dekoderow :)
 

Toomcat

New member
W związku z powstaniem nc+ własnie stanąłem przed ciekawym wyborem:
-zerwać umowę i przejść na niższy abonament w akceptowalnej cenie z dopłatą za dekoder 150 zł i bez HBO
-zerwać umowę i przejść do polsatu za niecałe 90 zł
- przedłużyć umowę i płacić 109 zł lub bez HBO 89
-poczekać na jakąś normalną ofertę
( miałem 6 pakietów programowych + HBO + nPremium za 79 zł w starej cenie) tyle ,że nPremium zastąpią mi czymś innym
Niestety w nc+ nie można sobie dobrać HBO do dowolnego pakietu
Jako ,że mieszkam w domku odpadają kablówki.
Nie wiem jak to możliwe ,że znika z rynku taka firma jak "n" i swoją drogą jestem ciekaw jak na tym wyjdą dotychczsowi klienci cyfry + .
 

tomato10

New member
Witam wszystkich zniesmaczonych nową NC+.
Piszę zniesmaczonych , bo jak można określić nową ofertę jaką dostałem dwa dni temu. Rzekomo nową bardziej elastyczną i lepszą . Może dla nich lepszą tylko na cholerę mi dodatkowo Canal + wciskają podnosząc z ceny 119 ful pakiet na 149zł i nie ma możliwości wybrania tańszego pakietu ?!
To znaczy mam teraz płacić 149zł i być zadowolony ?! Niestety nie jestem zadowolony. Pozostało mi wypowiedzieć umowę . I poszukać czegoś innego :polast, kablówka cokolwiek. W dobie kryzysu każdy szuka oszczędności a tu takie coś ??!!! Osobiście uważam że i tak wcześniej za dużo płaciłem tzn. świadomie zwiększyłem na full pakiet ale pewne kanały jak Cinemax i filmnet po prostu są nic nie warte ze względu starocie jakie są tam puszczane(tylko i wyłącznie moje odczucie) .
Proponuje poszukać na fejsie stronki Anty NC+. (ciekawie się zapowiada).
Szkoda, naprawdę szkoda..... takiego podejścia do sprawy.
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Panowie, tez mam kilka watpliwości. Teraz posiadam pakiet w N-ce za 59zł, z umową do stycznia 2014r. Dzisiaj dzwoniłem do NC+, i miała pani powiedziała że dla mnie ma pakiet za 69zł. Na to ja jej mówię że chcę pozostać przy tej kwocie co mam, a nawet bym liczył jako stały klient na małą obniżkę. Na to pani że jedynie co mi może zaproponowac to supre pakiet za 64zł brutto i dodatkowo Canal + przez cały okres umowy. Trochę jej nagadałem, że jak chcą przyciągnąć klientów droższą ceną? Spytałem się również co by było gdybym pozostal przy starym pakiecie, który mam do końca roku, i czy cena wzrośnie. Poiedziała że nie wie i że chyba nie. Ja jej jeszcze wspomniałem że umowa do czegoś zobowiązuje i że nie mogą podnosić ceny. Niby przyznała rację. Mam trzy wyjścia:

1. Pozostać przy obecnym pakiecie do końca roku, a później się bawić w negocjacje
2. wypowiedzieć umowę i podpisać z pakietem który mi odpowiada
3. Przyjąć ofertę za 64zł

Punkt 2 nie do końca jest fajny, bo składając wypowiedzenie i podpisując drugą umowę trzeba chyba odczekać 3 miesiące, i zdając stary dekoder z dyskiem i biorąc nowy znowu trzeba płacić. Podejrzewam że trochę się wszyscy podpalili. Oni też myśleli że się rzucimy na ich super oferty. Ja chyba poczekam i zobaczę jak sytuacja ię rozwinie.
 
krzysiek1980 nie możesz pozostać przy tym co masz! To jest właśnie najgorsze, musisz się zdecydować do końca kwietnia czy podpisujesz nową umowę czy rezygnujesz! Właśnie skończyłem dłuugą rozmowę z biurem obsługi. Jeżeli nie podejmiesz Ty decyzji do końca kwietnia to automatycznie zostaniesz przypisany do "promocji" jakią oni Ci zaproponują, ja jeszcze nie mogę uwierzyć w to co ten gość na infolini do mnie mówił:(. To jest dramat co oni proponują...
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
krzysiek1980 nie możesz pozostać przy tym co masz! To jest właśnie najgorsze, musisz się zdecydować do końca kwietnia czy podpisujesz nową umowę czy rezygnujesz! Właśnie skończyłem dłuugą rozmowę z biurem obsługi. Jeżeli nie podejmiesz Ty decyzji do końca kwietnia to automatycznie zostaniesz przypisany do "promocji" jakią oni Ci zaproponują, ja jeszcze nie mogę uwierzyć w to co ten gość na infolini do mnie mówił:(. To jest dramat co oni proponują...

Słuchaj, ale jakim prawem mogą mi zmienić umowę którą z nimi zawarłem? Już teraz widzę że mi powskakiwały nowe kanały. Czyli mam pakiet "Universe +" i przy nim chcę pozostać. Nie mogą nałożyć mi z góry innego pakietu za inną sumę pieniężną, bo to nie zgodne z prawem. W takim razie po co te umowy podpisujemy? Jak ja rozmawiałem z kobitką i pytałem się o to, to nic nie powiedziała że jestem zmuszony do wzięcia nowego pakietu albo wypowiedzenia. Nawet sama przyznała że nie mogą podnieść mi ceny za ten pakiet co mam. Tak wogole to nic mi nie przyszlo w powiadomieniu, o czym tutaj dyskutujemy. Jedynie że zniknie jakiś 8 kanałów i N premium.
 

maniekn274

New member
Bez reklam
przeczytałem twój ostatni post i się dziwię że ona takie rzeczy ci mówiła,oni ich szkolą do kłamania-zdarza się ,chyba nowa jakaś.
@Krzysztof
 

yogibabo

New member
Punkt 2 nie do końca jest fajny, bo składając wypowiedzenie i podpisując drugą umowę trzeba chyba odczekać 3 miesiące,
Taki okres wypowiedzenia obowiązywał kiedyś w umowach na czas nieokreślony. W umowach promocyjnych rezygnujemy na koniec jej obowiązywania lub natychmiast, ale wtedy z opłatą karną za zerwanie umowy
 

rafix01

Member
Bez reklam
z innej beczki, czy ktoś używa do białego dekodera enki (model 5800S bez nagrywarki) Adapter WiFi NETGEAR WNCE2001?
Chodzi mi o to, czy biały dekoder zasili adapter z gniazda USB?
Przymierzam się do multiroom'u :)
 
Do góry