Uwaga! Rękojmia według sklepu z RTV i AGD TV Philips

MartesPL

New member
Jeszcze w tamtym roku kupiłem mniejszego samsunga do drugiego pokoju by wiedzieć co dzieje się na świecie, podczas gdy dużego tv nie było, jestem bardzo zadowolony więc jak zdecyduje się na zakup większego tv to padnie pewnie na samsunga ewentualnie sony. Na chwile obecną jednak mam dość przygód.
 

pmedela

New member
@MartesPL

Wstrzymaj się z zakupem Sony.
Ja teraz zaczynam batalię w sprawie latającej luźno matrycy i niespasowanej tylnej obudowy, co zdaniem serwisu ma polepszyć chłodzenie podzespołów wewnątrz TV :) O kurzu, który będzie tam walił tonami nie wspomnę.
Mój model to 65xf8505, sprawdzałem inne egzemplarze i problem nie występuje.
 

pmedela

New member
Problem egzemplarza czy modelu, bo to różnica?
Dział wsparcia technicznego Sony - Warszawa.

Najgorsze, że obejrzałem kilka sztuk i jedne mają to w większym stopniu (jak mój), inne w mniejszym, a niektóre wcale... Wniosek z tego, że Sony synonimem jakości już nie jest, jak to było przed laty :-/
 
Ostatnia edycja:

mmigotek

New member
Witam.

W ostatnim czasie kupiłem telewizor philips z RTVeuroAGD i też mam problem z matrycą. Przy wyświetlaniu jasniejszych kolorów sa widoczne ciemne plamy(cienie).
Zgłosiłem do sklepu reklamacje na zasadzie rękojmi. W środę przyjechali Panowie wypytali co się dzieje, spakowali telewizor i poinformowali że po ich ekspertyzie sklep będzie się że mną kontaktował. Po dwóch dniach otrzymałem odpowiedz ze sklepu o treści "Reklamacja nr 73......2 nie moze byc uwzgledniona. Reklamowany towar jest zgodny z umowa, wolny od wad, za ktore odpowiada Sprzedaw
ca." Zdenerwowała mnie ta sytuacja bo telewizor nie kosztował mało A do tego na raty, ale co mam na to poradzić. Czekałem spokojnie na zwrot sprzętu do połowy kolejnego tygodnia, jednak nie było kontaktu ani ze strony sklepu, ani z serwisu. W czwartek postanowiłem zadzwonić do serwisanta, który zabierał telewizor, żeby uzyskać informacje kiedy mi go zwrócą ponieważ RTVeuroAGD wysłali mi wiadomość że reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Po naradzie ze swoim kierownikiem poinformował mnie, że telewizor w dalszym ciągu jest w trakcie serwisu i nie wysłali żadnych informacji do sklepu o wynikach ekspertyzy. Bylo to dla mnie zaskoczeniem jak to możliwe, oraz skąd informacja od sprzedawcy.... telewizor przywieźli mi dzień przed upływem 14 dni od momentu zabrania go z mojego domu. Stwierdzili że po przeprowadzeniu szeregu testów nie wykryto żadnych nieprawidłowości.
Po przeczytaniu tego tematu kolejny raz zgłoszę reklamacje i zobaczymy co tym razem przyniesie. W razie gdyby efekt był podobny jak poprzednio to czy jest możliwość zapłacenia za ekspertyzę na własną rękę? Czy ktoś orientuje się czy w ten sposób będzie można wyegzekwować od sklepu podjęcie jakichkolwiek kroków?

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
 

JanVid

New member
A po co tu się głowić działaniami sklepu, wyprzedź ich :) ..... skoro TV był brany na raty to wypowiedz umowę kredytu w banku a bank nakaże zwrot towaru lub wykup a wówczas sklep chciał czy też nie to i tak musi przyjąć towar ze zwrotu. I po problemie :) ))
 

Nalewak

New member
Mailem podobny problem u nich że słuchawkami. Raz naprawione, drugi chciałem dostać nowe a oni chcieli naprawiać. Rzecznik praw konsumenta pomógł i oddali pieniadze po interewencji rzecznika
 
Do góry