Witam.
W ostatnim czasie kupiłem telewizor philips z RTVeuroAGD i też mam problem z matrycą. Przy wyświetlaniu jasniejszych kolorów sa widoczne ciemne plamy(cienie).
Zgłosiłem do sklepu reklamacje na zasadzie rękojmi. W środę przyjechali Panowie wypytali co się dzieje, spakowali telewizor i poinformowali że po ich ekspertyzie sklep będzie się że mną kontaktował. Po dwóch dniach otrzymałem odpowiedz ze sklepu o treści "Reklamacja nr 73......2 nie moze byc uwzgledniona. Reklamowany towar jest zgodny z umowa, wolny od wad, za ktore odpowiada Sprzedaw
ca." Zdenerwowała mnie ta sytuacja bo telewizor nie kosztował mało A do tego na raty, ale co mam na to poradzić. Czekałem spokojnie na zwrot sprzętu do połowy kolejnego tygodnia, jednak nie było kontaktu ani ze strony sklepu, ani z serwisu. W czwartek postanowiłem zadzwonić do serwisanta, który zabierał telewizor, żeby uzyskać informacje kiedy mi go zwrócą ponieważ RTVeuroAGD wysłali mi wiadomość że reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Po naradzie ze swoim kierownikiem poinformował mnie, że telewizor w dalszym ciągu jest w trakcie serwisu i nie wysłali żadnych informacji do sklepu o wynikach ekspertyzy. Bylo to dla mnie zaskoczeniem jak to możliwe, oraz skąd informacja od sprzedawcy.... telewizor przywieźli mi dzień przed upływem 14 dni od momentu zabrania go z mojego domu. Stwierdzili że po przeprowadzeniu szeregu testów nie wykryto żadnych nieprawidłowości.
Po przeczytaniu tego tematu kolejny raz zgłoszę reklamacje i zobaczymy co tym razem przyniesie. W razie gdyby efekt był podobny jak poprzednio to czy jest możliwość zapłacenia za ekspertyzę na własną rękę? Czy ktoś orientuje się czy w ten sposób będzie można wyegzekwować od sklepu podjęcie jakichkolwiek kroków?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka