Kupiłem telewizor UE46C6000RWXXH z wersją firmware
T-VAL6DEUC-1015.0. Dokonałem aktualizacji oprogramowania z wymienionej
wersji do wersji T-VAL6DEUC-1016.0 dostępnej na oficjalnej
stronie Samsunga. Aktualizacja przebiegła prawidłowo, jednak po przeprowadzonym
upgrade doszło do znacznego pogorszenie jakości wyświetlanego obrazu. Na
ekranie pojawiły się piksele, w dużej ilości, bardzo zniekształcają
obraz. Występują również rozmycia i smużenie obrazu, obraz wydaje się
być lekko zamglony. Korzystam z dekodera telewizji satelitarnej jako ze
źródła sygnału. Sprawdzałem jakość obrazu również na innych źródłach: odtwarzacz Blueray, kanały HD z dekodera TV satelitarnej (również nagrane wcześniej przed aktualizacją firmware, gdy
obraz był poprawny), filmy odtwarzane z pamięci USB. Problem występuje w
takiej samej skali nie zależnie od źródła sygnału. Czy możliwy jest powrót w warunkach
domowych do poprzedniej, działającej prawidłowo, wersji softu (1015)?
Lub jakiś inny sposób rozwiązania powyższego problemu?
Przekopałem internet gdzie się tylko dało i zauważyłem tylko, że kilka osób miało taki problem. Podczas korespondencji od miesiąca proszą tylko o cierpliwość bo za chwilę wyjdzie nowa poprawiona wersja softu, ale jak narazie się nic nie pojawiło.
Ktoś ma jakieś pomysły?
T-VAL6DEUC-1015.0. Dokonałem aktualizacji oprogramowania z wymienionej
wersji do wersji T-VAL6DEUC-1016.0 dostępnej na oficjalnej
stronie Samsunga. Aktualizacja przebiegła prawidłowo, jednak po przeprowadzonym
upgrade doszło do znacznego pogorszenie jakości wyświetlanego obrazu. Na
ekranie pojawiły się piksele, w dużej ilości, bardzo zniekształcają
obraz. Występują również rozmycia i smużenie obrazu, obraz wydaje się
być lekko zamglony. Korzystam z dekodera telewizji satelitarnej jako ze
źródła sygnału. Sprawdzałem jakość obrazu również na innych źródłach: odtwarzacz Blueray, kanały HD z dekodera TV satelitarnej (również nagrane wcześniej przed aktualizacją firmware, gdy
obraz był poprawny), filmy odtwarzane z pamięci USB. Problem występuje w
takiej samej skali nie zależnie od źródła sygnału. Czy możliwy jest powrót w warunkach
domowych do poprzedniej, działającej prawidłowo, wersji softu (1015)?
Lub jakiś inny sposób rozwiązania powyższego problemu?
Przekopałem internet gdzie się tylko dało i zauważyłem tylko, że kilka osób miało taki problem. Podczas korespondencji od miesiąca proszą tylko o cierpliwość bo za chwilę wyjdzie nowa poprawiona wersja softu, ale jak narazie się nic nie pojawiło.
Ktoś ma jakieś pomysły?