Heh, @DeeBass, nie było moja intencją ani rozpracowanie Ciebie, ani obrona Panasa
Rozumiem również niesmak. Ja też bym chciał, aby wszystkie aplikacje działały poprawnie do końca świata i jeszcze dzień dłużej. Jednak już w instrukcji jest napisane, że usługi dostępne w Apps są obsługiwane przez ich dostawców i Panasonic nie daje gwarancji działania. Zresztą chyba logiczne na przykładzie Iplex: skoro firma zakończyła działalność, nie dostarcza już treści, trudno za to winić Panasa (aczkolwiek uważam Panas powinien wycofać apkę z marketu, inna sprawa czy w ogóle wie, że firemka padła). Przypuszczam podobne "du.ochrony" w swoich instrukcjach/gwarancjach mają także producenci innych marek. Natomiast klima w aucie - skoro padło takie porównanie - objęta jest zwykle gwarancją całego samochodu. No chyba, że zapisy tejże gwarancji mówią inaczej, cóż trzeba czytać.
Dlatego, wracając do meritum, uważam, że w tym przypadku najwłaściwszym adresatem "żalów i pretensji" jest wytwórca aplikacji Player. Skoro napisali i dostarczają software dla sprzętu danej firmy, powinni zadbać, aby "apka" funkcjonowała prawidłowo. Owszem, możemy możemy tu na subforum poświęconym produktom Panasonica wymieniać się informacjami nt. Playera (a nawet powinniśmy), ponarzekać, itp.. Jednak nie sądzę, aby Panas coś z tym zrobił.
Odnośnie jeszcze zadowolenia: owszem, generalnie nie narzekam. Model tv, który nabyłem uważam za udany. Chociaż jak każdy sprzęt ma swoje pewne niedociągnięcia, niedostatki. Aplikacje, z których korzystam działają poprawnie; mam to szczęście, że również Player... Aczkolwiek dosłownie parę dni temu pojawił się pewien problem z Youtube... Chyba za długo miałem dobrze...
ale o tym może w innym wątku.
Pozdrawiam.