Wolne ładowanie okienek na stronie głównej lub zawieszanie to najprawdopodobniej wina przeciążonych serwerów. Tak mi się wydaje bo problem pojawia się najczęściej w weekendy w godzinach popołudniowych więc sądzę, że wtedy najwięcej ludzi korzysta z VieraCast. Oczywiście wiele zależy też od szybkości łączą.
A co do aplikacji TVNPlayer to brak słów, dokładnie na początku grudnia ogłoszono na konferencji prasowej, że już działa, później była mowa o okresie przed świątecznym a teraz już luty. Mam wrażenie, że ludzie pracujący w Panasonic Polska kompetencjami znacznie odbiegają od jakości oferowanych przez nich produktów. I nie mówię tu tylko o Viera Cast ale także o obsłudze klienta, serwisie.
Z Facebooka z 09.01.2012:8 stycznia ...dalej cicho w vieracast...wie ktoś coś?????
Odpowiedź:Czy tylko mnie już kolejny wieczór nie działa viera cast? W ciągu dnia było wszystko w porządku.
Panasonic Polska napisał:Nie tylko Tobie, mamy też inne zgłoszenia i nasz serwis bada już przyczynę usterki. Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości i pozdrawiamy!
Dziękujemy za kontakt. Niestety aplikacja na telewizory Panasonic nie została jeszcze udostępniona.
Planujmy ją udostępnić w tym roku, na razie jednak nie możemy podać dokładnej daty. Prosimy o cierpliwość.
Pozdrawiam
Krzysztof Dzidek
Biuro Obsługi Klienta TVN Online
tvnplayer.pl
reklamacje.tvnplayer@tvn.pl
Tel. 22 444 77 79
Ja też ma w V20 lecz nie mogę zainstalować. Zainstalował ktoś i już testował ?
przy 20 mb/s musisz wpisywać jakiś mac...czy od razu masz aplikacje ja od razu ale przy 3-4 mb/s o orange długo się otwieraCzy ktoś się orientuje dlaczego na TV w TVN Player brakuje 5 seriali?
P.S. Na G30 przy łączu 20Mb wszystko działa jak należy - nie trzeba nic aktualizować, TVN player pojawia się po prostu na liście aplikacji.
Witaj bartmeces!
Nie wpisywałem mac - włożyłem kabel internetu do TV, tvn player otwiera się w zasadzie do razu.