Mam ten TV z softem J. Podpięte mam Nke oraz xboxa. Nie mam żadnych z wyżej wymienionych problemów. Dlatego domniemywałem że :
1. Soft ze strony ibm-network uszkodził wam TV.
2. Gdzieś poszła wadliwa seria i coś nie gra. Z tego co czytam to ludzie dość chętnie wrzucali soft z tej niemieckiej stronki. Sam nie ukrywam to zrobiłem jak jeszcze był soft J. Mimo tego TV później zaaktualizował się przez lan do softu J (pomimo wrzuconego tego ze strony).
U mnie wszystko działa elegancko. Nie zmienia to faktu że support toshiby w PL jest cieniutki....
Ja od ibm-network przeleciałem wszystkie softy.
Miałem z TV tylko jeden problem, mianowicie gubił mi po lanie dysk sieciowy i TV się wieszał. Rozwiązaniem była wymiana wadliwego kabla HDMI którym miałem podłączone PS3 (na pozór niezależne ze sobą rzeczy LAN i HDMI a jednak)
Poza tym nie mam z TV żadnych problemów. Aktualnie mam wgrany soft "R" Active Vision na wysokim poziomie. Podczas oglądania enki jak i grania na PS3 nic nie tnie, wszystko pięknie lata.
Swój TV kupiłem w EURORTVAGD i nie mam z nim żadnych problemów.
Możliwe że poszła jakaś wadliwa seria, niech napiszą może ci z problemami gdzie zakupili telewizorki.
Ps. Na fejsie też im nieźle cisnołem - teraz mnie olewają