Jest tutaj pewna prawidłowość co do czasu występowania tego paska - u mnie też pasek pojawia się po ok. 2 godzinach pracy TV. Mam wrażenie że żaden soft tego nie poprawi i jest to raczej usterka sprzętowa (przegrzewanie się jakiegoś elementu?). Soft R, źródło sygnału N.Zaktualizowałem dzisiaj soft z C na S i co? i kicha. Czarny pasek jest nadal chociaż pojawił się dopiero po prawie 2 godz. Najpierw sprawdzałem na TVP 2 HD z dekodera CP , przez ponad godzinę obraz bez zastrzeżeń ,potem TVP 1 HD z naziemnej i po ok.45min pojawił się pasek i w ciągu następnych 15 min jeszcze 2 razy. Szarpania obrazu jak na razie brak, active vision - wysoki.
Czyli można wymienić - może kolega napisze jaka była procedura takiej wymiany i jakie usterki zgłaszał do serwisu. Niemniej jest to bujanie się z wadliwym sprzętem, strata czasu i nerwów podejrzewam. Szkoda, bo telewizor naprawdę ładnie świeci i dobrze wygląda. Aha, u mnie (46TL838 - zakup w EuroRTVAGD) nie występuje szarpanie tylko ten p....y pasek.Info dla niemazaco:
Witam ! Dla mnie w serwisie wymienili TL838 w ramach reklamacji na TL933 i jak na razie po 2 miesiacach uzytkowania tego modelu jestem z wymiany zadowolony, nie zauwazyłwm w nim zadnego szarpania obrazu, chociaz muszę powiedzieć że Active Vision mam ustawione tylko na "Niski" lub "Standardowy", a na wejściu DVD po HDMI mam w ogóle wyłaczone Active Vision. Jedynym mankamentem tego modelu to brak obiecanej wcześniej funkcji PVR, choc pilot ma już klawisz "Rec". Mam nadzieję że w którejś najbliższej nowej wersji softu ta funkcja juz będzie.
Ogólnie TL933 jest dużo bardziej udanym modelem niż TL838 i jak na razie myślę że podjąłem słuszną decyzję o zamianie na ten model.
Ja dzwonilem do toshiby z pytaniem jak to ma funkcjonowac. Powiedzial mi ze wezma tv i sprawdza go technicy bo ten czarny pasek i szarpanie to wada softu.... Stwierdzil tez ze beda musieli sprobowac go naprawic (czyli jesli wada softu to wgraja inny soft) ktory i tak nic.nie naprawi. Na szczescie po 3 bezskutecznych naprawach producent musi ci zwrocic pieniadze lub wymienic tv na nowy. Niestety tp kosztuje troche czasu...To jeśli programowo nie mogą usunąć tej usterki, musi być to usterka sprzętowa. W takim razie jak można pozbyć się tego badziewia i odzyskać pieniądze? Jest taka możliwość? Bo złożenie reklamacji zapewne będzie skutkować tym, że TV będzie naprawiany bezskutecznie.
Jeżeli twierdzą że to wada softu to jest nadzieja - z drugiej strony to może być polityka Toshiby - wiemy że uszkodzenie jest typu sprzętowego ale trzymajmy się wersji o sofcie to unikniemy masowych reklamacji mając nadzieję że klienci będą oczekiwać na dopracowanie oprogramowania. To jak czekanie na cud.Czyli według nich to wada softu, hmm. Ciekawe, czy jest ktoś tutaj na forum, kto miał ten pasek i poszarpywanie i po aktualizacji softu wada ta znikła? Ja sprawdzałem każdą wersję.
Ja dzwonilem do toshiby z pytaniem jak to ma funkcjonowac. Powiedzial mi ze wezma tv i sprawdza go technicy bo ten czarny pasek i szarpanie to wada softu.... Stwierdzil tez ze beda musieli sprobowac go naprawic (czyli jesli wada softu to wgraja inny soft) ktory i tak nic.nie naprawi. Na szczescie po 3 bezskutecznych naprawach producent musi ci zwrocic pieniadze lub wymienic tv na nowy. Niestety tp kosztuje troche czasu...
To nie pas tylko paseczek i trwa ułamek sekundy, dopóki nie poczytałem tego wątku myślałem że to gówno generuje dekoder N-ki i specjalnie się tym nie przejmowałem. Link do filmu widziałem na tym forum (YT z jakiegoś meczu).dajcie jakieś zdjęcia lub filmiki z tym pasem o którym tak piszecie, bo ja u siebie nic takiego nie mogę dostrzec, wczoraj lampiłem się w TV przez ponad 2h potem ustawiłem kamerę też ok 1h nagrania i żadnego paska nie widzę.
W niemczech nie ma czegos takiego jak karta gwarancyjna.
Widzę że jesteś bardzo napalony na zwrot tośki
Możesz to zrobić na podstawie TOWAR NIEZGODNY Z OPISEM, mam tu na myśli DVBT które nie działa przy ustawieniu region polski. Na taki zwrot jest czas dwuch tygodni od odkrycia błędu, lecz nie dłużej niż rok od zakupu
dajcie jakieś zdjęcia lub filmiki z tym pasem o którym tak piszecie, bo ja u siebie nic takiego nie mogę dostrzec, wczoraj lampiłem się w TV przez ponad 2h potem ustawiłem kamerę też ok 1h nagrania i żadnego paska nie widzę.