Malediwyps
New member
Czyli ta bajeczka idzie widzę już seryjnie... Może powinniśmy pomyśleć o jakimś pozwie zbiorowym?
Mail, który ja dzisiaj dostałem od tej samej osoby:
W ramach uzupełnienia, po przekazaniu szczegółowych informacji przez fabrykę informuję, że wskazywane przez Państwo zjawisko, poziomych cienkich linii wynika z konstrukcji i technologii produkcji ekranu OLED i nie jest traktowane jako wada produktu. Zjawisko to występuje w mniejszym lub większym stopniu w każdym ekranie OLED, może być zauważalne w większym stopniu po nagrzaniu odbiornika. W miejscu występowania tych linii matryca jest przyklejona, za pomocą dwustronnej taśmy do obudowy ekranu. Takie samo zjawisko zostało udokumentowane przypadkowo w ekranie, który został zamontowany w Państwa odbiorniku w trakcie jego produkcji, co udało się potwierdzić dokumentacją fotograficzną wykonaną przez technika u Państwa w domu, w trakcie realizacji zlecenia RMA1418982 w maju 2020r. W załączniku przesyłam plik przedstawiający taki stan rzeczy. Zjawisko to jest niezauważalne w trakcie standardowego użytkowania odbiornika.
Występowanie tych poziomych, cienkich cieni jest zgodny z kryteriami inspekcji ekranów, która obowiązuje dostawcę ekranów (Firmę LG), producenta odbiornika i serwis. W załączniku przesyłam również kryteria inspekcji ekranu OLED. Żeby uznać odbiornik/ekran za niesprawny, występujące zjawiska musiałyby być widoczne w określonych warunkach, przez filtr ND2%. W przypadku Państwa odbiornika wskazywane zjawisko jest ledwo zauważalne w trakcie odtwarzania obrazów kontrolnych i równocześnie jest niezauważalne przez filtr ND2%. Nie istnieją żadne inne normy, które regulowałyby jakość emitowanego obrazu w odbiornikach konsumenckich (BTC). Takie same kryteria inspekcji stosują wszyscy producenci odbiorników OLED.
Pozdrawiam/Best Regards
Adam Spólny
Flat TV Section Manager
Senior Technician
Centrum Serwisowe MIK
Mail, który ja dzisiaj dostałem od tej samej osoby:
W ramach uzupełnienia, po przekazaniu szczegółowych informacji przez fabrykę informuję, że wskazywane przez Państwo zjawisko, poziomych cienkich linii wynika z konstrukcji i technologii produkcji ekranu OLED i nie jest traktowane jako wada produktu. Zjawisko to występuje w mniejszym lub większym stopniu w każdym ekranie OLED, może być zauważalne w większym stopniu po nagrzaniu odbiornika. W miejscu występowania tych linii matryca jest przyklejona, za pomocą dwustronnej taśmy do obudowy ekranu. Takie samo zjawisko zostało udokumentowane przypadkowo w ekranie, który został zamontowany w Państwa odbiorniku w trakcie jego produkcji, co udało się potwierdzić dokumentacją fotograficzną wykonaną przez technika u Państwa w domu, w trakcie realizacji zlecenia RMA1418982 w maju 2020r. W załączniku przesyłam plik przedstawiający taki stan rzeczy. Zjawisko to jest niezauważalne w trakcie standardowego użytkowania odbiornika.
Występowanie tych poziomych, cienkich cieni jest zgodny z kryteriami inspekcji ekranów, która obowiązuje dostawcę ekranów (Firmę LG), producenta odbiornika i serwis. W załączniku przesyłam również kryteria inspekcji ekranu OLED. Żeby uznać odbiornik/ekran za niesprawny, występujące zjawiska musiałyby być widoczne w określonych warunkach, przez filtr ND2%. W przypadku Państwa odbiornika wskazywane zjawisko jest ledwo zauważalne w trakcie odtwarzania obrazów kontrolnych i równocześnie jest niezauważalne przez filtr ND2%. Nie istnieją żadne inne normy, które regulowałyby jakość emitowanego obrazu w odbiornikach konsumenckich (BTC). Takie same kryteria inspekcji stosują wszyscy producenci odbiorników OLED.
Pozdrawiam/Best Regards
Adam Spólny
Flat TV Section Manager
Senior Technician
Centrum Serwisowe MIK