Wczoraj, po upływie tygodnia od przywiezienia mi wadliwego telewizora przypomniałem się serwisowi. W odpowiedzi dostałem maila, który po prostu zwalił mnie z nóg. Podkreślę tylko, że przedstawiciel serwisu, który mi go przywiózł nie miał wątpliwości, ze widzi to samo co ja widzę i sam się dziwił, że nikt tego telewizora nie sprawdził wcześniej i z taką wadą go do mnie wysłali...
Szanowna Pani,
W dniu dzisiejszym osobiście przeprowadziłem diagnozę Pani odbiornika po warunkowej wymianie matrycy.
Przeprowadzona diagnoza nie wykazała żadnych nieprawidłowości, które mogłyby zostać uznane za wadę urządzenia. Potwierdziłem występowanie zjawiska ‘vertical banding’ o niewielkiej skali, które nie jest uznawane za wadę.
W związku z powyższym nie widzimy żadnych podstaw do nieodebrania odbiornika z serwisu.
Jeżeli nie zgadza się Pani z taką decyzją Serwis może przywrócić poprzedni stan odbiornika/zainstalować oryginalną matrycę i zwrócić odbiornik w stanie sprzed naprawy, będzie to równoznaczne z Pani rezygnacją z naprawy warunkowej, chęci pomocy i dobrej woli producenta.
Informuję ponadto, że jakość zainstalowanej matrycy jest zgodna z kryteriami inspekcji ekranów OLED.
Proszę o przekazanie decyzji czy wyraża Pani wolę odebrania odbiornika w takim stanie, z zainstalowaną nową matrycą OLED, czy rezygnuje Pani z naprawy warunkowej, serwis przywróci wtedy poprzedni stan odbiornika sprzed warunkowej naprawy. W przypadku braku chęci odebrania odbiornika serwis rozpocznie procedurę jego magazynowania na koszt klienta o czym zostanie Pani wcześniej poinformowana.
W przypadku pytań posiada Pani możliwość bezpośredniego kontaktu z producentem:
tel. (+4
223971504
Pozdrawiam/Best Regards
Adam Spólny
Flat TV Section Manager
Senior Technician
Centrum Serwisowe MIK