TV OLED Philips 55OLED803/12 - recenzja | test | opinie

mr_roba

Member
Możecie polecić jakiś odbiornik/nadajnik Bluetooth na USB, który będzie działał z naszym TV. Ostatnio kupiłem jakiś a w Auchan i nie działa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

kuki4

New member
Hej,
Spotkał się ktoś z problemem samoczynnego włączania się telewizora, codziennie po piątej rano sam się włącza, przez HDMI CEC nie budzi żadnych urządzeń, uruchamia się sam TV z wygaszczem i ambilight. Od kilku dni dzieje się to codziennie. Posiada ktoś wiedzę co może być przyczyną?
 

godeath

Member
Zdarza się to. Pomaga wyłączenie automatycznej aktualizacji kanałów, zaniki napięcia lub factory reset. Żeby było śmiesznie u mnie wybudzał się też tak Mi Box z Android TV.
 

Malediwyps

New member
Jakoś nie czyta się w internetach o Klientach Ferrari płaczących, że im auto w terenie zawisło. Właśnie dlatego, że decydując się na sportową furę znają jej ograniczenia.
Uwielbiam takich mądrasków... :) Nie wiem na ile Cię to zdziwi jeśli posuwasz się do takiego porównania ale większość potencjalnych właścicieli Ferrari wiedzą już przed zakupem, że to auto ma niskie zawieszenie. A jeśli nawet nie to mają okazję się o tym przekonać podczas wizyty i oględzin takiego auta w salonie. Natomiast, może Cię zaskoczę, ale oglądając TV OLED przed zakupem, nie dostrzegłem w nim nic, co mogłoby wskazywać na to, że nie udźwignie pasków informacyjnych... I każdy przeciętny użytkownik dróg wie przed zakupem samochodu, że dzielą się one na różne grupy: od samochodów sportowych po terenowe. Nigdy natomiast w sklepach RTV nie widziałem jakichkolwiek podziałów telewizorów w zależności od rodzaju treści jakie się chce na nich oglądać. Także gratuluję bystrości umysłu i szukania analogii w tym porównaniu... :)
dzisiaj tv wrocił z serwisu, czy możesz podać info aby wiecej nie było wypaleń?
Jedyne info jakie ja dostałem, to unikanie wyświetlania statycznego obrazu i tyle... Jeśli ktoś będzie miał jeszcze jakieś inne dobre rady to chętnie o nich poczytam.

W mojej sprawie niestety nic nie wskórał rzecznik praw konsumenta do którego z pomocą się zwróciłem. Mam jego opinie i zaoferowaną pomoc w wytoczeniu procesu sądowego ale wiadomo, że to wymaga czasu i pieniędzy też a do tego sprawa toczyłaby się w miejscu gdzie zarejestrowany jest serwis a więc kilkaset kilometrów od mojego miasta. Ponieważ utrzymana została propozycja "gestu" wymiany ekranu (pod warunkiem przyznania się, że wypalenie powstało w wyniku złego jego użytkowania) zdecydowałem się z niej skorzystać zamiast toczyć batalię sądową.
 
Ostatnia edycja:

Kulunis

Member
Martwe piksele

Dziś robiłem test na powidoki i zauważyłem martwe piksele 8 sztuk zgłosiłem na gwarancję no i jeszcze te poprzeczne linie tv ma 20 mc
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
A ja nie robię i mam spokój duszy.
Dalej gra świetnie. Na obrazie nie widać zmian.
Ale zastosowałem ósme zabezpieczenie dodatkowe zaraz po zakupie.
 

SDman

Banned
Czyli jednak te sławne siedem zabezpieczeń nie jest, aż tak dobre, trzeba stosować własne ósme polegające na ...??
 

Kulunis

Member
Dziś robiłem test na powidoki i zauważyłem martwe piksele 8 sztuk zgłosiłem na gwarancję no i jeszcze te poprzeczne linie tv ma 20 mc
Dzis serwis zawitał do mnie stwierdzili ze dziwnie się wypaliły 4 linie w poziomie i 9 sztu martwych pikseli.
Powiedział że wymiana matrycy maxymalnie 14 dni
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
I będziesz miał extra nowy ekran !

Siedem zabezpieczeń to zawsze lepiej jak poprzednio 4.|Ale osiem to zawsze osiem. Kto ma ten wie !
 

Malediwyps

New member
TV OLED Philips 55OLED803/12

Dzisiaj przyjechał gość z TV z wymienionym ekranem. Moja radość nie trwała jednak długo. Włączyliśmy, żeby sprawdzić, wyświetlamy żółty ekran a tam w poprzek poziome cieniutkie cztery kreski w równych odstępach od siebie. Ledwo widoczne ale jednak. Natomiast kolor żółty był prawdziwie żółty na skraju wokół ekranu. czym bliżej środka tym ciemniejszy wręcz wpadający w pomarańczowy. Na innych kolorach było mniej to widać. Podziękowałem, spakowaliśmy telewizor i pojechał z powrotem do serwisu... :-(
 

Kulunis

Member
Dzisiaj przyjechał gość z TV z wymienionym ekranem. Moja radość nie trwała jednak długo. Włączyliśmy, żeby sprawdzić, wyświetlamy żółty ekran a tam w poprzek poziome cieniutkie cztery kreski w równych odstępach od siebie. Ledwo widoczne ale jednak. Natomiast kolor żółty był prawdziwie żółty na skraju wokół ekranu. czym bliżej środka tym ciemniejszy wręcz wpadający w pomarańczowy. Na innych kolorach było mniej to widać. Podziękowałem, spakowaliśmy telewizor i pojechał z powrotem do serwisu... :-(
No to super a jaki serwis z Wrocławia (bo tam w stodole robią) czy Górzow wielkopolski ile czekałeś na nową matryce?
 

Malediwyps

New member
Wczoraj, po upływie tygodnia od przywiezienia mi wadliwego telewizora przypomniałem się serwisowi. W odpowiedzi dostałem maila, który po prostu zwalił mnie z nóg. Podkreślę tylko, że przedstawiciel serwisu, który mi go przywiózł nie miał wątpliwości, ze widzi to samo co ja widzę i sam się dziwił, że nikt tego telewizora nie sprawdził wcześniej i z taką wadą go do mnie wysłali...

Szanowna Pani,
W dniu dzisiejszym osobiście przeprowadziłem diagnozę Pani odbiornika po warunkowej wymianie matrycy.
Przeprowadzona diagnoza nie wykazała żadnych nieprawidłowości, które mogłyby zostać uznane za wadę urządzenia. Potwierdziłem występowanie zjawiska ‘vertical banding’ o niewielkiej skali, które nie jest uznawane za wadę.
W związku z powyższym nie widzimy żadnych podstaw do nieodebrania odbiornika z serwisu.
Jeżeli nie zgadza się Pani z taką decyzją Serwis może przywrócić poprzedni stan odbiornika/zainstalować oryginalną matrycę i zwrócić odbiornik w stanie sprzed naprawy, będzie to równoznaczne z Pani rezygnacją z naprawy warunkowej, chęci pomocy i dobrej woli producenta.
Informuję ponadto, że jakość zainstalowanej matrycy jest zgodna z kryteriami inspekcji ekranów OLED.
Proszę o przekazanie decyzji czy wyraża Pani wolę odebrania odbiornika w takim stanie, z zainstalowaną nową matrycą OLED, czy rezygnuje Pani z naprawy warunkowej, serwis przywróci wtedy poprzedni stan odbiornika sprzed warunkowej naprawy. W przypadku braku chęci odebrania odbiornika serwis rozpocznie procedurę jego magazynowania na koszt klienta o czym zostanie Pani wcześniej poinformowana.
W przypadku pytań posiada Pani możliwość bezpośredniego kontaktu z producentem:
tel. (+48) 223971504
Pozdrawiam/Best Regards
Adam Spólny
Flat TV Section Manager
Senior Technician
Centrum Serwisowe MIK
 

Kulunis

Member
Dzis serwis zawitał do mnie stwierdzili ze dziwnie się wypaliły 4 linie w poziomie i 9 sztu martwych pikseli.
Powiedział że wymiana matrycy maxymalnie 14 dni
Witam dziś kurier mnie zaskoczył telefonem że za 1 godzinkę będzie umnie z TV, zaskoczony byłem mega zero kontaktu z serwisem matryca była nowa jeszcze folia została lecz 3 poprzeczne paski na testach kolorów wyszly oglądałem przy kurierze myślałem że tylko ja to widze zadzwoniłem do mik Radom fotki poszły na e-maila jakieś felerne te matrycę
 

Kulunis

Member
Witam dziś kurier mnie zaskoczył telefonem że za 1 godzinkę będzie umnie z TV, zaskoczony byłem mega zero kontaktu z serwisem matryca była nowa jeszcze folia została lecz 3 poprzeczne paski na testach kolorów wyszly oglądałem przy kurierze myślałem że tylko ja to widze zadzwoniłem do mik Radom fotki poszły na e-maila jakieś felerne te matrycę
Witam dziś dostałem e-maila od Pana"Adama S "mik Radom Wskazywane przez Pana poziome cienie wynikają z konstrukcji i technologii produkcji ekranu OLED i nie są traktowane jako wada produktu. Zjawisko to występuje w mniejszym lub większym stopniu w każdym ekranie OLED. W miejscu występowania tych linii matryca jest przyklejona, za pomocą dwustronnej taśmy do obudowy ekranu Dzwonił też serwis z Gorzowa Wielkopolskiego jutro przyjada sprawdzić podana wadę
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
Kulunis, kolejny tzw. serwisant bajki opowiada. Jakie kreski, jakie linie, co oni tam wygadują? Chyba mocne zioło palą...
 
Do góry