Zamow towar przez internet, kup na paragon, wszystko sobie sprawdz i jesli wszystko bedzie Ci odpowiadalo - popros o fakture. Masz na to bodajze 3 miesiace od zakupu.
Masz na to 7 dni ale powinno wystarczyć..Zamow towar przez internet, kup na paragon, wszystko sobie sprawdz i jesli wszystko bedzie Ci odpowiadalo - popros o fakture. Masz na to bodajze 3 miesiace od zakupu.
Hej, spotkanie ktoś z problemem przy oglądaniu filmów z Netflixa z dźwiękiem 5.1, mianowicie jak oglądam coś z ścieżka 5.1 to po jakimś czasie zanika całkowicie dźwięk, wraca dopiero jak przewine dany materiał.
Wcześniej takiego problemu nie było pojawił się około dwóch tygodni temu, na ścieżkach stereo jest ok
PS. Pisałem do Netflixa ale stwierdzili że kabel HDMi wadliwy lub nie kompatybilny amplituner, kabel już wymieniłem a amplituner nie sądzę aby był nie kompatybilny, szczególnie że dźwięk przez pewien czas jest. Odinstalowalem już aktualizację i przywracałem TV, nie pomogło
Da się. To oczywiste. Chyba piszesz o NETFLIX jako o źródle sygnału. Tam masz zwykle kilka opcji audio. Mam najdroższy plan NETFLIX. Może masz tańszą wersję ? 803 nie obsługuje DOLBY ATMOS - opcja ang (oryginal). Wtedy zmień na ang lub pl.Zastanawiam się czy po optyku nie da się przesłać 5.1
Mam podobny problem. Tyle, że ja mam podpięty soundbar do tv po optyku i dźwięk przerywa tak na 0,5 - 1 sekundy co jakieś 3 minuty. Zastanawiam się czy po optyku nie da się przesłać 5.1 i w rzeczywistości mam stereo ? Czy może coś powinienem zmienić w ustawieniach tv, choć zmieniałem już na wielokanałowy i wielokanałowy z obejściem itd i nic to nie zmienia. Jak zmienię ścieżkę audio na stereo to żaden problem nie występuje.
marekb10@op.pl
Zastanawiam się czy dopłacać do 903+ Jeśli jest
Od dwóch tygodni jakoś występuje u mnie ten sam problem -przerywanie dźwięku. Za równo na soundbarze, jak i głośnikach tv i z każdego źródła. Ktoś jeszcze się z tym spotkał? Jakaś niedopracowana aktualizacja?