Dzień dobry, witam na forum. Jako nowy posiadacz tego TV mam trzy pytania do jego obecnych użytkowników:
- Czy wprowadzono w koncu aktualizacje do HDR10+?
- Czy ktoś słyszał o aktualizacji do Dolby Vision? Skoro jest w nowszych modelach, to w teorii może i 803 mogłoby dostać aktualizacje.
-Czy w końcu działa HDR na Youtube?
Mam pytanie bo mój egzemplarz łapie zwiechy w menu, raz działa płynnie raz myśli po ok 10 sek i bardzo powoli przełącza kanały na naziemnej, też tak macie może
Mam 45 dni na testy jak coś to wymienię. TV z lipca 2019 najnowsze oprogramowanie
= świetna jakość, najlepsze multimedia, niski input lag, ambilight, obsługa głosem, Nagroda Eisa
Panowie, może mieliście już taki problem
Wyłączyłem tv z pilota rano, włączam wieczorem - nie reaguje. Wyłączyłem z prądu i po chwili podłączyłem. Mryga dioda. Mryga cały czas z dwoma przerwami i znowu cały czas i znowu dwie przerwy i tak ciągle.
Odłączyłem wszystko, odczekałem kilka minut, podłączyłem tylko prąd. Nie reaguje na włączenie przyciskiem, jak naciskam cokolwiek z pilota to dioda reaguje ale Tv nie włącza się.
TV sprawdzany zarówno przez listwę jak i prosto w gniazdku, sprawdzany w innym gniazdku, inne urządzenia w tym samym gniazdku zachowują się prawidłowo.
Sprawdziłem też z innym kablem zasilającym - bez poprawy.
Teraz podłączyłem do prądu po kilku godzinach, bez zmian
U mnie nie pomaga. Mam dwa piloty, starszy i nowszy. Próbowałem obydwoma, baterie wyjmowałem wkładałem do obydwu. TV znajdował się też zupełnie poza zasięgiem pilota (kilka pięter) i nadal mrugał. Też mi przyszło do głowy, że zachowuje się jakby cały czas odbierał sygnał od pilota, jakby coś się zawiesiło.
Nie, na telewizorze w tym czasie nic się nie działo, oglądałem materiał ze źródła hdmi, żadnych komunikatów nic. Jestem osobą techniczną z zawodu więc dosyć świadomym użytkownikiem.
Sprawdzałem też czy da się z pendrive wrzucić od nowa soft ale samo podpięcie usb i włączenie tv w tym wypadku nic nie daje. Z tego co już poczytałem, to nie ma chyba procedury typu factory reset, bez działającego tv którą mógłbym zrobić bez obrazu.
Dzięki za wskazówki
Zgłoszę to już do philipsa
Napisałem najpierw do Was bo jesteście najbardziej merytorycznym miejscem jeśli chodzi o tv w polskim internecie i chciałem wykluczyć jakąś prostą sprawę
Pozdrawiam