TV OLED Philips 55OLED803/12 - recenzja | test | opinie

whanamingo

New member
Reklamacja - Gwarancja czy rękojmia?

Witam
Szanownych kolegów..

Po 33 dniach użytkowania wspomniany Philips w dniu dzisiejszym podczas rodzinnego oglądania telewizji w oczekiwaniu na obiad pstryknął i na matrycy pojawiły się poziome paski - jak na zdjęciach...

Powiedzieć, że się zdenerwowałem to mało... :x

Sprzęt nowy, kupiony online w MediaMarkt - z/w na okazyjną cenę jaka się trafiła i możliwość zwrotu towaru do 30 dni - tak na wszelki wypadek... :-(

PYTANIE:
Czy lepiej reklamować sprzęt z tytułu rękojmi w MM czy bezpośrednio z tytułu gwarancji u producenta?


Naczytałem się o serwisie Philipsa i problemach z nim i boję się teraz, że będą robić problemy z naprawą/wymianą telewizora...
 

Attachments

  • 20190504_211600.jpg
    20190504_211600.jpg
    20,7 KB · Wyś: 151
  • 20190504_211609.jpg
    20190504_211609.jpg
    12,2 KB · Wyś: 86
  • 20190504_212059.jpg
    20190504_212059.jpg
    23,9 KB · Wyś: 79
  • 20190504_212631.jpg
    20190504_212631.jpg
    17,7 KB · Wyś: 135

brodacz

Active member
Bez reklam
Moim zdaniem popiliście, wyszedłeś do kibla a w tym czasie wój Stefan postanowił sprawdzić czy ten cienki ekran się wygina.
 

whanamingo

New member
Moim zdaniem popiliście, wyszedłeś do kibla a w tym czasie wój Stefan postanowił sprawdzić czy ten cienki ekran się wygina.

Bardzo śmieszne...

Dla twojej informacji telewizor Ostrożnie postawiony m-c temu na komodzie, raz czy dwa przetarty szmatką - nikt go nie wyginał ani nie przenosił bo po co...

Butelkami też nikt w niego nie rzucał nie ten poziom...

Ja pytam poważnie...
 

whanamingo

New member
Panowie - dziwna sytuacja...

W dniu dzisiejszym wszystkie poziome linie ZNIKNĘŁY - włączyłem przed chwilą telewizor - wszystko jest OK - matryca idealna, obraz też...

Zdjęcia do porównania wrzucę wieczorem - teraz aparat nie potrafi tak dobrze złapać kontrastów - wnętrze jest za jasne...

PYTANIE: Co z tym dalej robić? KIKI albo ktoś inny - mieliście podobną sytuację? Zgłaszać to do naprawy gwarancyjnej?

System zgłasza dostępność aktualizacji ale póki co wolę jej nie robić...
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie, pierwszy raz widzę.
Ale może miałeś jedynie jakieś zakłócenia w sieci lub energetyczne.
Powinno być ok.
Masz kalibrację do niego ?
 

torque8

New member
Witam,
czy ktoś miał problem z "gładzikiem" tego wąskiego pilota?
U mnie bardzo często się zdarza, że włączę telewizor z tego pilota i nie ma żadnej reakcji na przesunięcia pionowe/poziome na gładziku.
Wszystkie inne przyciski działają bez problemu.
Po wyjęciu baterii problem znika. Wyłącznie i włączenie telewizora nie rozwiązuje tej sprawy.
 

tom1szu

New member
Niestety to chyba problem wszystkich tych pilotów. Ja reklamowałem to w Philipsie, przysłali nowego pilota a i tak dalej się gładzik zacina. Przestałem go po prostu używać.
 

mr_roba

Member
Czy jest możliwość ustawienia blokady w TV tak aby chcąc oglądać musieć wpisać PIN?
Pytam bo jak nie ma nas w domu to dzieciaki siedzą na YouTube i głupoty oglądają a mam dość chowania pilota.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

zbig0

New member
Niestety to chyba problem wszystkich tych pilotów. Ja reklamowałem to w Philipsie, przysłali nowego pilota a i tak dalej się gładzik zacina. Przestałem go po prostu używać.

u mnie dokladnie ta sama sytuacja choc ten drugi rzadziej sie zacina...:p

A co do nowego updejtu ktory wyszedl ktos ma jakies wiesci co wnosi/co naprawia?
 

Huber

New member
Witam serdecznie forumowiczów.

Od kilku dni posiadam ten telewizor i jakość obrazu jest powalająca i to w dodatku jeszcze orzed kalibracją. Mam jednak kilka pytań / problemów i postanowiłem zasięgnąć rad u ekspertów z tego forum:

1. PODŁĄCZENIE
W zestawie z TV posiadam amplituner SONY STR-DN1080 + Apple TV 4K + PS4

- Kiedy wszystkie urządzenia wewnętrzne podłączam do amplitunera, a amplituner do TV, to mam problem z samoistnym przełączaniem się urządzeń. Załóżmy, że włączyliśmy PS4 i chcielibyśmy się przełączyć się na Apple TV, to telewizor się przełączy na ATV, po czym przełączy z powrotem na PS4, po czym znów na ATV i tak w kółko. Jakby zamiast uśpić urządzenie, które nie jest używane, CEC wzbudza jest znów.

- Podobna sytuacja ma miejsce kiedy któreś z wymienionych urządzeń jest włączone, a ja chciałbym skorzystać ze streamingu Airplay. Sony przełączy się na steaming, po czym to urządzenie wymusi na nim powrót do siebie.

- Dźwięk z TV do amplitunera mam podłączony kablem optycznym, ale nie mam pojęcia, czy tak właśnie przesyła TV dźwięk, bo w ustawieniach jest tylko opcja z HDMI. Help!

W czym jest problem i jak go rozwiązać? Wydaje mi się, że to SONY nie daje sobie rady z tymi urządzeniami. Dodam, że wszystkie urządzenia mają najnowsze dostępne wersje firmware, a ja chciałbym jednak korzystać z dobrodziejstw HDMI-CEC.

2. KALIBRACJA OBRAZU
- Czytałem tu na forum, że ktoś udostępnia ustawienia kalibracji obrazu na dzień i noc dla tego TV. W jaki sposób można stać się ich posiadaczem?

- Inne pytanie z tej sekcji - jest możliwość kalibracji obrazu dla sygnału HDR i SDR osobno? Apple TV może generować obraz do TV w zależności od preferencji w dwóch trybach (niezależnie, czy kontent jest udostępniony w SDR, czy HDR to ATV go "skonwertuje" do naszych preferencji). Czasem jeden, czasem drugi tryb mi odpowiada, stąd pytanie.

3. PILOT ROŻDZKA
Jest świetny, kiedy działa. Dość często zdarza się, że po włączeniu TV jego touchpad nie odpowiada i trzeba go ponownie sparować. Myślicie, że powinienem go wymienić?

4. DYSK DO TV
Czego używacie i do jakiego portu USB podłączacie, by większe pliki się nie zacinały? A może używacie zewnętrznego boxa do odtwarzania, lub PLEXa? Pokażcie swój set up

z góry dzięki za odpowiedź!
 
Do góry