Media Expert
ale w którym mieście?
W ME każdy sklep ma inna promo.
Media Expert
ale w którym mieście?
W ME każdy sklep ma inna promo.
Obejrzyj dobrze pudło z telewizora, oderwij przezroczystą kopertę z adresem dostawy. Jestem przekonany, ze w tej kopercie, pod spodem, będzie faktura.Przysłali go bez żadnego rachunku ani faktury (moja wina, że nie sprawdziłam tego od razu).
Przeczytaj sobie dokładnie treść karty gwarancyjnej i w rozmowach twardo opieraj się na tym, co tam jest zapisane. Jeśli tam stoi, że karte gwarancyjna musi być podbita, to będziesz musiała ją podbić. Ale jeśli takiego wymogu tam nie ma, to nie mają prawa tego żadać, faktura powinna im wystarczyć, zwłaszcza, że (jak pamiętam) w karcie gwarancyjnej jest zapis, że karta gwarancyjna jest ważna tylko z dokumentem zakupu.Pani ze sklepu twierdziła, że ten dowód zakupu powinien wystarczyć dla serwisu, po który muszę zadzwonić. To też uczyniłam. Jednak pan z samsunga nawet nie chce ze mną rozmawiać, jeśli nie mam podbitej gwarancji.
Więc najlepiej samemu też nagrywać takie drażliwe rozmowy. Gdybyś temu panu powiedziała, że Ty też nagrywasz tę rozmowę, sądzę że byłby znacznie uprzejmiejszy i bardziej ugodowy.Do tego pan mnie jeszcze straszył, że rozmowa jest nagrywana, i że wiedzą już, że nie mam gwarancji podbitej. Szok!!!
Nigdzie nie ma wymogu zasilania telewizora poprzez listwę zasilającą, więc tego zarzutu nie mogą Ci postawić. Natomiast sprawa nieoryginalnego wieszaka już jest bardziej krytyczna, gdyż nie można wykluczyć, że np. (tutaj strzelam) śruby mocujące telewizor do niespełniającego normy VESA wieszaka zbyt głęboko wchodziły do wnętrza telewizora i mogły zrobić zwarcie (na to może wskazywać smród spalenizny).Czy mogą się przyczepić do tego, że wisi na ścianie na wieszaku nie z firmy samsung, albo, że jest podpięty do listwy nie z firmy samsung, albo, że nie jest podpięty do listwy? Sama już nie wiem co robić, proszę o pomoc.
Obejrzyj dobrze pudło z telewizora, oderwij przezroczystą kopertę z adresem dostawy. Jestem przekonany, ze w tej kopercie, pod spodem, będzie faktura.
Przeczytaj sobie dokładnie treść karty gwarancyjnej i w rozmowach twardo opieraj się na tym, co tam jest zapisane. Jeśli tam stoi, że karte gwarancyjna musi być podbita, to będziesz musiała ją podbić. Ale jeśli takiego wymogu tam nie ma, to nie mają prawa tego żadać, faktura powinna im wystarczyć, zwłaszcza, że (jak pamiętam) w karcie gwarancyjnej jest zapis, że karta gwarancyjna jest ważna tylko z dokumentem zakupu.
Podbicie karty gwarancyjnej ma na celu ustalenie daty sprzedaży, dla ustalenie terminu upływu gwarancji, ale to samo zadanie spełnia również faktura.
Więc najlepiej samemu też nagrywać takie drażliwe rozmowy. Gdybyś temu panu powiedziała, że Ty też nagrywasz tę rozmowę, sądzę że byłby znacznie uprzejmiejszy i bardziej ugodowy.
Nigdzie nie ma wymogu zasilania telewizora poprzez listwę zasilającą, więc tego zarzutu nie mogą Ci postawić. Natomiast sprawa nieoryginalnego wieszaka już jest bardziej krytyczna, gdyż nie można wykluczyć, że np. (tutaj strzelam) śruby mocujące telewizor do niespełniającego normy VESA wieszaka zbyt głęboko wchodziły do wnętrza telewizora i mogły zrobić zwarcie (na to może wskazywać smród spalenizny).
W komplecie z telewizorem przychodzą 4 podkładki dystansowe do tych śrub. Jeśli np. ich nie założyłaś, to ich brak też mógł przyczynić się do zwarcia.
Nie panikuj!
Wejdź sobie na stronę Samsunga i przeczytaj warunki gwarancji oraz wydrukuj sobie kartę gwarancyjną on-line:Informacja o Gwarancji SAMSUNG
Ta karta nie wymaga żadnego podbijania w punkcie sprzedaży, gdyż jest to rejestracja od razu w systemie informatycznym Samsunga.
Reklamacje zgłasza się na infolinii Samsunga. Z treści karty gwarancyjnej wynika, że ten model telewizora jest objęty programem "EXPRESS SERWIS" i uszkodzenie powinno zostać usunięte na następny dzień po zgłoszeniu.
Więc jeśli tylko uszkodzenie nie jest zawinione przez Ciebie, to jesteś w dosyć komfortowej sytuacji!
Nie panikuj!
Wejdź sobie na stronę Samsunga i przeczytaj warunki gwarancji oraz wydrukuj sobie kartę gwarancyjną on-line:Informacja o Gwarancji SAMSUNG
Ta karta nie wymaga żadnego podbijania w punkcie sprzedaży, gdyż jest to rejestracja od razu w systemie informatycznym Samsunga.
Reklamacje zgłasza się na infolinii Samsunga. Z treści karty gwarancyjnej wynika, że ten model telewizora jest objęty programem "EXPRESS SERWIS" i uszkodzenie powinno zostać usunięte na następny dzień po zgłoszeniu.
Więc jeśli tylko uszkodzenie nie jest zawinione przez Ciebie, to jesteś w dosyć komfortowej sytuacji!
Zarejestruj swój telewizor w systemie i wydrukuj sobie Kartę Gwarancyjną 0n-line!To co ja mam teraz zrobić, skoro już po serwis zadzwoniłam?
Przypuszczam, że strona nie została zaktualizowana, gdyż to są zeszłoroczne modele.W mojej gwarancji nic na temat express serwis nie pisze
Mój telewizor nie wchodzi do tej oferty, tylko:
Modele objęte gwarancją EKSPRES:
- UE40C7000WWXXH
- UE40C8000XWXXH
- UE46C7000WWXXH
- UE46C8000XWXXH
- UE55C7000WWXXH
- UE55C8000XWXXH
Zarejestruj swój telewizor w systemie i wydrukuj sobie Kartę Gwarancyjną 0n-line!
Na tej karcie pisze, ze zastępuje ona kartę gwarancyjną wydawana przez sklep!
A w takiej sytuacji, podbicie karty gwarancyjnej przez sklep nie jest do niczego potrzebne!
Przypuszczam, że strona nie została zaktualizowana, gdyż to są zeszłoroczne modele.
Mam ten sam model telewizora co Ty i na mojej gwarancji jest nadruk "Express Serwis" i w jej treści jest zapis o naprawie na następny dzień.
Karta dotyczy konkretnego egzemplarza telewizora, z konkretnym numerem seryjnym.