TV LCD LED Samsung 8 c8000 (46" 55" 65") Wszystko o serii 8000 opinie testy

Mariusz16071971

New member
No właśnie niedoróbka jest w nazwie. Kliknij i zobacz co się zacznie pobierać...

Niedoróbka w nazwie była ale opis i plik jaki się ściągał był już nowe czyli 3010.1 a w tej chwili zresztą nie tylko na polskiej stronie Samsunga ściąga się stary soft 3009.2, proponuję sprawdzić. Osobiście zdążyłem go ściągnąć ale tak jak już pisałem problemu migania obrazu nie rozwiązuje.
 

kazikw1

New member
Niedoróbka w nazwie była ale opis i plik jaki się ściągał był już nowe czyli 3010.1 a w tej chwili zresztą nie tylko na polskiej stronie Samsunga ściąga się stary soft 3009.2, proponuję sprawdzić. Osobiście zdążyłem go ściągnąć ale tak jak już pisałem problemu migania obrazu nie rozwiązuje.

No to mnie zdziwko strzeliło!
Faktycznie 3010.1 zniknął ?!?
U mnie od upgrade do 3010.1 nie mignął ni razu (wcześniej migał), ale może to być cisza przed burzą, bo po wyczyszczeniu ustawień też jakiś czas był spokój.

Mój mirror bezpieczeństwa pliku 3010.1 na chomiku.
 
Ostatnia edycja:

kazikw1

New member
Chłopaki (i dziewczyny)! Czy ktoś z Was walczył z Samsungiem o clouding? Nie znalazłem zastrzeżenia w gwarancji ani instrukcji (może źle szukałem) a na zgłoszenie odpowiedzieli mi że tak jest. Rozumiem, że tak jest, ale nie do końca rozumiem czemu mam się zgadzać na jakieś chmury w telewizorze za 10 patoli... Myślę o zgłoszeniu się do Rzecznika Praw Konsumenta, stąd moje pytanie...

A takie pisemko w odpowiedzi dostałem od Samsunga...
 
Ostatnia edycja:

Mariusz16071971

New member
No to normalnie załamka. Może te telewizory mają jakąś wadę fabryczną która jest nie do usunięcia. A ja tak wierzyłem że to matryca że aż zadzwoniłem dzisiaj do serwisu i wstępnie umówiłem się na wymianę matrycy u mnie w domu bez wożenia go do serwisu ale teraz to już sam nie wiem czy to nie jest tylko strata czasu. W trakcie rozmowy z serwisem wspomnieli o ewentualnej wymianie invertera który może być przyczyną migania. Daj proszę znać co na to serwis.
 

chudy111

New member
ja tez jestem w kur.....,ale bede zglaszal az do bolu,zobaczymy co teraz wymienio i jak dlugo bedzie chodzil bez migania,najgorsze jest to ze on miga jak chce np.2,3tygodnie dobrze,potem znowu itd.
 

chudy111

New member
dzis z gosciem gadalem z serwisu i mu powiedzialem ze ja mysle ze to bedzie jakas wada fabryczna i maja go zabrac na testy,podobno 3 serwis i na nowy wymieniaja,zobaczymy,ja mam 5 lat gwarancji,wiec swego dochodze
 

kazikw1

New member
Nie wiem czy jest alternatywa od oryginału. Ja zamiast iść w koszta podłączyłem zwyczajny LAN i nie mam problemu z pływającym przez WIFI transferem :)
 

Mariollo2

New member
Ja mam niestety trochę daleko, żeby zwykłym kablem podłączać, także kupiłem oryginalną kartę Samsunga i... jestem zawiedziony. Filmy się zacinają, oglądanie zdjęć z telefonu trwa strasznie długo (czy net 6 Mb to za mało?

Dodatkowo, po każdym wyłączeniu i włączeniu TV muszę się na nowo łączyć z siecią i wpisywać długie hasło, czy można gdzieś ustawić zapamiętywanie hasła?
 

cacumen

Member
Bez reklam
Ja mam niestety trochę daleko, żeby zwykłym kablem podłączać, także kupiłem oryginalną kartę Samsunga i... jestem zawiedziony. Filmy się zacinają, oglądanie zdjęć z telefonu trwa strasznie długo (czy net 6 Mb to za mało?

Dodatkowo, po każdym wyłączeniu i włączeniu TV muszę się na nowo łączyć z siecią i wpisywać długie hasło, czy można gdzieś ustawić zapamiętywanie hasła?


Tak net najlepiej 16MB/S..wtedy bez zacięć...mi po wyłączeniu do STBY..pamięta ustawienie
sieci..dopiero po wyłączeniu z gniazdka..już nie pamięta:(
 

Mariollo2

New member
A jakie masz oprogramowanie w tv? Dzisiaj mam zamiar zaktualizować, więc może dzięki temu będzie pamiętał hasło.

Czyli na ścinanie filmów nic się nie poradzi?
 

Sk_uter

New member
Bez reklam
a router na jakiej technologii masz?
ja mam TV kablem do routera i pc przez wi-fi 802.11g i tutaj do 10Mb/s bitrate spokojnie idzie powyzej juz zaczyna ciac, potrzeba tu juz 802.11n
 

Mariusz16071971

New member
dzis z gosciem gadalem z serwisu i mu powiedzialem ze ja mysle ze to bedzie jakas wada fabryczna i maja go zabrac na testy,podobno 3 serwis i na nowy wymieniaja,zobaczymy,ja mam 5 lat gwarancji,wiec swego dochodze

Mam informacje z samsunga że wymiana na nowy jest możliwa tylko wtedy gdy serwis stwierdzi brak możliwości naprawy. Czy serwis w twoim tv zdołał już zdiagnozować usterkę? Do mnie serwis ma zajechać jutro i będą próbować naprawiać w domu, zobaczymy co tym razem wymienią w ciemno.
 

Mariusz16071971

New member
Mam informacje z samsunga że wymiana na nowy jest możliwa tylko wtedy gdy serwis stwierdzi brak możliwości naprawy. Czy serwis w twoim tv zdołał już zdiagnozować usterkę? Do mnie serwis ma zajechać jutro i będą próbować naprawiać w domu, zobaczymy co tym razem wymienią w ciemno.

Serwis wymienił matrycę czyli ostatni element w moim telewizorze poza obudową który jeszcze nie był wymieniony. No i po tygodniu grania w TV znowu miga obraz. Te telewizory muszą mieć jakąś wadę fabryczną. Załamka, w poniedziałek zgłaszam usterkę po raz czwarty.
 
Do góry