Potwierdzam Polsat Sport Extra HD włączony kanał 321. Mam pakiet Sport HD Extra.
W pakiecie Sport HD także jest dostępny Polsat Sport Extra HD
Chcą się chyba na początku popisac bo jakośc na powtórce ligi światowej naprawde bardzo dobra.
U mnie nie ma TVP 1i TVP2 HD oraz Polsat Extra HD - czarny obraz :/
Dekoder z wbudowanym modemem. Wcześniej, po włączeniu pakietu miałem te kanały. Dzisiaj na prawie cały dzień znikły, ale już od niecałej godziny z powrotem się pojawiły.Dekoder masz z wbudowanym modemem ? Najprawdopodobniej klucze nie doszły.
Jak uznają Ci reklamacje ale np. od sierpnia zrobią promocje że wszystko free na 2 lata to znowu będziesz reklamował że pani na infolini nic nie powiedziała? W MM obowiązuje wolna amerykanka.Potrafią sprzedawac pakiety nawet kiedy sami nie wiedzą jakie programy w nich są ,jakie będą a jakie znikną.Witam wszystkich użytkowników sieci Multimedia. Swoją wypowiedź kieruję zwłaszcza w kierunku abonentów którzy zostali nabici na promocję Multimedialni Kibicują Polakom. Regulamin promocji z dnia 14.05.2012 na stronie multimedia.pl. Otóż chcę poinformować wszystkich szczęśliwców (do których i ja się zaliczam), że po wczorajszej rozmowie z BOKiem dowiedziałem się, że od dnia 24.05.2012 obowiązuje promocja Multimedialni Kibicują Polakom w HD (regulaminu na stronie internetowej nie ma), która od poprzedniej różni się koniecznością zapłaty aktywacji za cyfrówkę, ale w zamian za to do końca lipca cyfrówka w pakiecie komfort + pakiety film, sport hd extra, kids i adult są gratis, później cyfrówka 5 zł, pakiety łącznie 10 zł za mc. W ofercie Multimedialni Kibicują Polakom warunki identyczne, z tą różnicą, że sama cyfrówka w pakiecie komfort od sierpnia ma kosztować 15 zł, a dodatkowe pakiety wg cennika (łącznie ponad 60 zł). Ja osobiście dzwoniłem po ofertę 25.05 i pytałem o Multimedialni Kibicują Polakom, a miła Pani konsultant nie poinformowała mnie o nowej ofercie.... Wczoraj złożyłem w BOKu reklamacje, głównie opartą na dacie mojej rozmowy ws. nowej umowy i braku informacji o nowej ofercie na stronie internetowej jak i u Pani w BOKu. Cóż jeżeli jest nas tu więcej to walczmy, bo takie działania to jawne naruszenie interesów nas - konsumentów. Jeżeli multimedia nie załatwi mojej reklamacji (a powiedzieli że do 7 dni otrzymam odpowiedź) pozytywnie, sprawę kieruję do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, gdyż takie postępowanie firmy to poprostu kpina z praw i interesów konsumentów i klientów (których chyba mają w głębokim poważaniu). Jeżeli ktoś jest zainteresowany szczegółami piszcie - apollo1984rzeszow@wp.pl.
Co do mnie to zawarłem umowę w dniu 25.05. kiedy regulamin nowej promocji zgodnie z info z BOK już był, a nikt o tej ofercie która finansowo jest korzystniejsza nie poinformował w czasie rozmowy telefonicznej ani nie umieścił regulaminu na stronie internetowej.