Witam szanownych Forumowiczów!
Mam następujący problem:
Od jakiegoś czasu, gdy przeglądam Guide"a i próbuję z niego przełączyć na jakiś kanał, dekoder się zawiesza i pomaga tylko wyciągnięcie kabla z gniazdka... poza tym wersja oprogramowania jest nadal 3.3.13 a wiem, że jest już aktualizacja... Automatycznie nie jest ona pobierana przez mój dekoder, jak wchodzę do menu i próbuję aktualizować ręcznie, dostaję komunikat, że nie znaleziono nowszej wersji...
Witaj w klubie
Z tym problemem walczę już od kilku miesięcy. Technik MM zawsze radzi mi zresetować modem i dekoder. Robię to i na jakiś czas (do czasu ponownego włączenia dekodera) problem znika. I tak codziennie mam resetować?
Napisałem reklamację i wysłałem e-mailem. Przepraszają i obiecują naprawę, ale telefonicznie ustaliłem, że nikt nie ma zamiaru sprawdzić tego u mnie w mieszkaniu.
Ogólnie nie jestem zadowolony z pakietu cyfrowego. Po pierwsze nie mam odbiornika TV HD. Po drugie, platforma cyfrowa pomimo, że nadaje niektóre programy w lepszej jakości, to część kanałów dostępnych w analogu, jest tam zablokowana (TV4, TVN7, Fox Life, Planete).
A najbardziej wkurza, że za ten sam pakiet płacę więcej jako stały klient, niż gdybym aktywował go od nowa.
VOD, to totalna porażka. Jakość na poziomie kasety VHS a cena jak w wypożyczalni "za rogiem".
Odpuszczam tą cyfrę do czasu poprawy oferty programowej i jakości. Wypowiedzenie umowy już w drodze.