krzych1963
New member
Po aktualizacji jest wymagane przywrócenie ustawień fabrycznych
Działa u Ciebie Netflix z przycisku z pilota ? Bo Kolega jk Seeker pisze że u niego nie tylko z poziomu aplikacji trzeba wejsć..
no nie mam HDR bo to FHD panel...
nie mniej przy zainstalowaniu wesji oprogramowania TV PGK3.395.0105EUA mam wersje Netflix 3.0.2 build 1279 April 12, 2016 z UI Build 20160411_39-sapphire
i dziala bez zastrzezen... pozdrawiam...
Tak działa i szybko się uruchamia z pilota
...ale masz tv X8505 c czy model FHD ?
Witam uprzejmie,
To się tylko pozostaje cieszyć , że firma Sony ulepszyła aplikację Netflix w 2K . Ja pisałem , że mogą wystąpić problemy z aplikacją Netflix , ale w telewizorach firmy Sony Ultra HD z wsparciem HDR . Wątek ten jest przeznaczony dla telewizorów 4K firmy Sony serii X8509C , a nie dla telewizorów FHD firmy Sony serii W755C .
BTW ,
https://community.sony.co.uk/t5/televisions/new-firmware-april-12/td-p/2164278/page/3
aktualności i alarmy -->patrz niżej
Sony Support
Pozdrawiam,
accu
:kom:
Mam X8509C
zainstalowałem - na razie wszystko gra![]()
A mój tv dzisiaj w nocy sam się pewnie włączył, na ekranie biegały cztery kolorowe punkty takie jak przy uruchomieniu, tv nie reagował na pilota.
Poszedłem spać ale nad ranem dalej to samo. Odłączyłem od sieci z duszą na ramieniu ale na szczęście tv się uruchomił.
Może ktoś się włamał do tv, wszak to Android
Wgrany najnowszy soft, Netflix działa.
Po najnowszej aktualizacji Ci się to stało ? Na drugi raz jak coś takiego się stanie to od razu wyłączaj tv z sieci ... pewien coś android zgłupiał ..