Witam uprzejmie,
Nie widzę żadnego związku .

Natomiast z treści poprawek , wynika , że klient kupuje telewizor , który w zasadzie nie powinien
być dopuszczony do sprzedaży , gdyż wiele funkcji takich na przykład : jak nagrywanie programów cyfrowych na zewnętrzny dysk HDD , nie działający Twin tuner , nie już mówiąc o niepoprawnie działającym zegarze programowym telewizora ,
co powoduje niestabilne działanie wielu funkcji telewizora .
Proszę mnie powiedzieć , czy klient jest informowany przez sklep (market) o tych niedociągnięciach .
Czy firma Sony powiadamia kupującego o okresie w jakim usunie te usterki obojętnie w jakiej formie ?
Jeszcze jedno : porównując stronę internetową wsparcia telewizora Sony KD-55X8505C niemiecką , a stronę
internetową wsparcia telewizora Sony KD-55X8505C polską , odnoszę wrażenie , że Polacy
są klientami "drugiej"kategorii . Proszę sobie je zobaczyć i porównać . Niemiecka podaje 12 poprawek i
termin wprowadzenia , a polska 3 poprawki z terminem rocznym . Kpina z polskiego klienta.
BTW,
W instrukcji obsługi znalazłem tylko maleńką uwagę , że nagrywanie na HDD REC będzie dostępne
od połowy 2015 r.
A mamy koniec miesiąca sierpnia i ta funkcja nie funkcjonuje .
Pozdrawiam,

accu
:kom: