TCL Seria P60

Status
Zamknięty.

Chojny1984

New member
a czy sa jakies szczególne róznice w modelach
U55P6046 i U55P6006
zares cenowy dość spory.
jak by jednak było sporo korzyści dla U55P6046, to może lepiej pokusić się o większy U60P6026.


Niestety nic szczególnego nie znalazłem o U55P6006 więc moje pytanie
 

loyd11

New member
U mnie z rana po włączeniu wyskoczył komunikat że jest nowa wersja do pobrania. Czyli wreszcie oczekiwany Android 7 można zaktualizować z poziomu samego tv. Mimo wszystko ja tego nie zrobiłem. Mam stracha po wyczytanych opiniach i problemach. Zostałem na 6 gdyż nie mam z nim problemu.
Jaki masz soft teraz? Ja mam v173 i nie wykrywa aktualizacji.
 

janusz

New member
Bez reklam
U mnie z rana po włączeniu wyskoczył komunikat że jest nowa wersja do pobrania. Czyli wreszcie oczekiwany Android 7 można zaktualizować z poziomu samego tv. Mimo wszystko ja tego nie zrobiłem. Mam stracha po wyczytanych opiniach i problemach. Zostałem na 6 gdyż nie mam z nim problemu.

Zaktualizowałem z pena ze 2 tygodnie temu i nie widzę żadnych problemów. Wnosi też niewiele, choć Tidal działa, a na 6-ce nie działał.
 

DLUGI321

New member
A po co ci to najnowsze oprogramowanie jak ono jedyne co wnosi to kolejne problemy. Naprawdę polecam pozostać na obecnym mimo że nie do końca dopracowanym oprogramowaniu ale jakoś działającym. Ja prawdopodobnie jutro poświęce trochę czasu i wrócę do poprzedniej wersji przynajmniej pilot działał poprawnie i nie musiałem ciągle logować się do Netflix-a
 

AndKu

New member
Ja też wczoraj rano zaktualizowałem do 7 automatycznie, ale nie jestem zadowolony. Natychmiastowe włączanie nie działa, jak wejdę w ustawienia zaawansowane to wyskakuje komunikat że aplikacja nie działa i że się wyłączy, a i na Kodim godzina świruje. Wiesz może jak powrócić do Androida 6 ???
 

loyd11

New member
Ja też wczoraj rano zaktualizowałem do 7 automatycznie, ale nie jestem zadowolony. Natychmiastowe włączanie nie działa, jak wejdę w ustawienia zaawansowane to wyskakuje komunikat że aplikacja nie działa i że się wyłączy, a i na Kodim godzina świruje. Wiesz może jak powrócić do Androida 6 ???
A sleep timer dodali do tej aktualizacji sieciowej, czy dali ten sam nie dopracowany android 7 co krąży już wcześniej na forum?
 

akhil

New member
Jestem z Indii i tutaj również ten sam model P60 sprzedawany jako seria p2m .. używam go od miesięcy ..

Pamiętam, że przyszedł z v143 .. Mam problem z dźwiękiem z wejściem hdmi ... Kiedy każde urządzenie podłączone do telewizora, jak każdy dekoder. i jeśli ten dźwięk wyjściowy przez urządzenie hdmi jest "AC3" Dolby Digital Audio (DD +) .. dźwięk jest odtwarzany bardzo zniekształcony po raz pierwszy wejście ac3 nad portem wejściowym nie mogliśmy nawet zrozumieć słowa poprawnie. wytwarza duże szumy ze zniekształceniami ... Dzieje się to z każdym urządzeniem podłączonym do telewizora, jeśli po włączeniu telewizora wysyła sygnał ac3 po raz pierwszy. Od drugiego razu nie mam problemu z dźwiękiem. jest bardzo odrażające dla tcl, ponieważ nie aktualizuje się.

Jak znalazłem to forum:

Szukałem z moim kodem wersji mojego tv w google .. dotarło do mnie to ... Więc, byłem szczęśliwy, że widziałem v173 .. Tak, zaktualizowałem przez usb mając nadzieję, że to rozwiąże mój problem. Ale to wcale nie rozwiązało.

Dwa tygodnie temu, widziałem, że ktoś opublikował aktualizację Androida 7.0 v315, zaktualizowałem to również za pomocą napędu flash .. nadal problem nie został rozwiązany ..

Android 7.0 kupił mi kilka innych problemów ..
1. Urządzenia podłączone przez Bluetooth są resetowane codziennie po włączeniu telewizora. Tak więc musiałem codziennie zdalnie testować głos.
2. Wydanie czasu. Czas oprogramowania zawiera błąd. Zmienia się automatycznie na czas wschodni i trwa w pętli.
Zauważyłem to w kodi iz tego powodu teledyski na Youtube zatrzymują się po 7-8 sekundach gry.
3. Nadal nie dochodzi do zniekształcenia dźwięku Ac3 (DD +).

Obserwuję to forum przez 1-2 miesiące, ale zarejestrowałem się dzisiaj, aby skomentować mój problem.

Napraw mój problem TCL :(

Proszę wybaczyć mi, jeśli jakieś problemy z tłumaczeniem .. Użyłem google translate
 

Adam85Rbk

Active member
Bez reklam
Dobrze przetłumaczył rozumiemy co napisałeś ale problem jest taki że wielu ma problemy z TCL-em i każdy praktycznie inny a czy go naprawi?nikt nie wie ale POWINIEN i MUSI bo inaczej rzecznik praw konsumentów...tak to jest jak się pcha androida do telewizora
 
Status
Zamknięty.
Do góry