Ehh zrobiłem update do v 575. Reset all. Reset shop.
i ... jest buba - Nie mogłem skonfigurować TV za pomocą telefonu - pojawiał się niezidentyfikowany błąd i rozłączało połączenie pomiędzy TV a telefonem, więc sieć WiFi musiałem skonfigurować ręcznie ALE - teraz od 20 minut mieli na "proszę czekać" i kręcącym się kółeczku (po wyborze sieci).
HELP?!
Edit: wyciągnąłem po 40 minutach wtyczkę z gniazdka i mam TV w trybie awaryjnym....
Po wciśnięciu HOME czarny ekran i dźwięk ostatnio oglądanego progr. telewizyjnego. Nie dało się nic zrobić, reset shop, reset all nie pomogły więc:szukaj: downgrade do v519 a później update do v575.
Na razie hula normalnie, muszę zrobić kalibracje ekranu ale nie widzę nowych błędów.
U mnie szybkie uruchomienie z trybu całkowitego wyłączenia wróciło do normy i uruchamia się już normalnie, miałem też chyba wgranych za dużo aplikacji bo strasznie przycinało. Zrobiłem format (reset) systemu i znowu działa normalnie.
Czy miał ktoś problem ze słabą jakością połączenia wifi i ethernet dla tv c7026? U mnie przy łączu 150mb/s, wifi 5ghz osiąga max 10mb/s duża utrata pakietów, po kablu 30-50mb/s natomiast gubi bardzo dużo pakietów przy połączeniu, przez co jakość jest słaba. Jedynie 2,4ghz do 60mb/s i w miarę stabilnie. Router wykluczam ponieważ inne urządzenia osiągają maksymalną przepustowość. Tv w odległości 50cm od routera. Ktoś ma jakiś pomysł? Mam oprogramowanie v574, ale to samo było na 519, 528.
Pisałem z pamięci, mogę się mylić a nie mam jak sprawdzić.
wystarczy sprawdzić przy numerze obecnej wersji.
Jeśli zaczyna się od V8-RT51* to jest to co Piotrruk podał,
jeśli od V8-T658 albo V8-MT58 to pamięć mnie nie zawodzi i plik się nie nadaje do c70.