Czy miał ktoś problem ze słabą jakością połączenia wifi i ethernet dla tv c7026? U mnie przy łączu 150mb/s, wifi 5ghz osiąga max 10mb/s duża utrata pakietów, po kablu 30-50mb/s natomiast gubi bardzo dużo pakietów przy połączeniu, przez co jakość jest słaba. Jedynie 2,4ghz do 60mb/s i w miarę stabilnie. Router wykluczam ponieważ inne urządzenia osiągają maksymalną przepustowość. Tv w odległości 50cm od routera. Ktoś ma jakiś pomysł? Mam oprogramowanie v574, ale to samo było na 519, 528.
Ja się z tym bujałem ale se już odpuściłem, bo zauważyłem, że u mnie wifi na 2.4ghz chodzi szybciej i stabilnie. Jeśli chodzi o 5ghz, to prędkość netu na tv zależy od ustawionego kanału na routerze. Zmieniałem kanały i sprawdzałem prędkość, chyba na 116 było najszybciej i wyciągało 140mb/s gdzie na 2.4ghz około 80mb/s a mam światłowód 250mb/s i router d-linka DIR 825 AC1200. U mnie problemem jest router, a dokładniej obecne oprogramowanie, które samo zmienia kanały na 5ghz. Ustawiam ręcznie wybrany kanał, wyłączam opcje, które mogą go zmienić a następnego dnia jest inny. Zareklamowałem router i dostałem nowy, to samo...
Odnośnie najnowszego softu w moim tv (v575) to po kilku tygodniach używania zauważyłem następujące błędy:
-czasem wyłącznik czasowy zamiast uśpić tv to go całkiem wyłącza
-nie mogę sparować pilota głosowego, ciągle błąd parowania
-pełne uruchomienie trwa ok 2min
-po pewnym czasie używania (bez reboota) tv zaczyna zamulać
Z plusów to brak problemów z szybkim uruchamianiem i brak samoistnego włączania się o każdej porze dnia i nocy.