TCL Seria C70

ebola1972

Member
Proponuję zapoznać się z prawem konsumenckim bo widzę że nie masz pojęcia o czym piszesz.
Jeżeli nie mam pojęcia to oświeć mnie i innych. Tylko konkrety proszę co i jak.
Był na forum gościu super obeznany z prawem cywilno- konsumenckim ale został zbanowany, szkoda.
 
Ostatnia edycja:

Axelll

New member
Jeżeli nie mam pojęcia to oświeć mnie i innych. Tylko konkrety proszę co i jak.
Był na forum gościu super obeznany z prawem cywilno- konsumenckim ale został zbanowany, szkoda.

Bardzo proste. Większość towarów elektronicznych ma gwarancję dor2dor więc dzwonisz do serwisu i oni wysyłają kuriera po sprzęt i kurierem też go odsyłają. Przecież chyba nie wyobrażasz sobie ze zaniesiesz np 55" tv do sklepu gdzie go kupiłeś? Jeśli jednak zdecyduje się na taki krok to już tracisz 2 dni. Jednego zawosisz go do sklepu, ten zgłasza do autoryzowanego serwisu (nie ma czegoś takiego ze sprzedawcą od ręki ci go wymieni, chyba że ma taki regulamin) i jeśli jest kompetentny sklep to na drugi dzień go wysyła do serwisu (tego samego do którego sam byś go wysłał). Telewizor wraca do sklepu a on informuje cię że jest do odbioru. Ty musisz po niego sam jechać bo też sam go przecież zawiozles. Nie ma czegoś takiego ze po 2 naprawach sprzedawca ma obowiązek wymienić sprzęt na nowy. Sprzedawca u którego kupujesz sprzęt nie jest zobowiązany do jego zaprawy tylko wysyła go do autoryzowanego serwisu i na jego podstawie jest rozpatrywana twoja reklamacja. Jeśli chcesz szybko dostać odpowiedź odnośnie swojej reklamacji to oddajesz go sprzedawcy z tytułu "RĘKOJMI" wtedy on ma 14 dni na ustosunkowanie się do twojego zgłoszenia. Jeśli tego nie zrobi MUSI uznać twoja reklamację za zasadą i z tego tytułu polecam wam zgłaszać sprzęty firm co do których macie wątpliwości co do ewentualnej naprawy.
 
Ostatnia edycja:

ebola1972

Member
A jak serwisant zabrał telewizor 31 sierpnia i do chwili obecnej( ponad 2 miesiące) nie oddał to co to jest mądralo: kradzież, przywłaszczenie mienia, szczyt chamstwa czy buractwa.
 

Axelll

New member
A jak serwisant zabrał telewizor 31 sierpnia i do chwili obecnej( ponad 2 miesiące) nie oddał to co to jest mądralo: kradzież, przywłaszczenie mienia, szczyt chamstwa czy buractwa.

Pretensje do mnie kierujesz z tego powodu? Nie bardzo rozumie o co ci chodzi?. Gdybyś kulturalnie się zwrócił o pomoc to chętnie bym Ci pomógł, a tak to radz sobie sam.
 

sxill

New member
U nas teraz naprawy TCLa, które wysyłaliśmy, trwały 2-3 dni.

sxill - podaj proszę nr zgłoszenia ?
Mój numer zgłoszenia to RMA1295973. Telewizor kupiłem od Kikiego. Naprawa w MIK Radom, sprawdziłem na stronie stan zgłoszenia to od 2-3 tyg jest jako: Naprawa Zakończone. Jednak TV do mnie nie dotarł. Zabrali go 30 sierpnia.
 

sxill

New member
Gdyby ktoś był ciekawy jak działa serwis TCLa - po pół roku pojawiły się linie na wyświetlaczu. Zgłosiłem na serwis 23 sierpnia, 31 sierpnia zabrano TV i do dzisiaj go nie dostałem, na maile nie odpisują.
Opiszę jak skończyła się historia. Po 2 miesiącach zacząłem drążyć temat. Telefon do serwisu Sontronic z Poznania (który zabrał TV), przekierowali na MIK Radom. Tam powiedzieli, że po 1,5 miesiąca stwierdzili, że TV nie da się naprawić i mam dzwonić do TCLa. W TCLu powiedzieli, że 17 października (3 tyg. wstecz) wysłali do mnie maila, że otrzymam nowy TV i jednocześnie, że wysłali taką informację do sklepu (do Kikiego). Ja maila nie otrzymałem, sklep również zaprzecza. Po kolejnym telefonie na infolinii powiedzieli, że jeśli ja maila nie dostałem to sklep również nie i będą działać. 2 dni później dzwoni pracownik sklepu, że otrzymał pismo z TCLa o nienaprawialności i śle mi nówkę sztukę. TV już mam, mam od nowa gwarancję na 2 lata.
 

ebola1972

Member
Szkoda kolego, że wcześniej na forum nie interweniowałeś. Miałbyś z całą pewnością tv dużo wcześniej.
Dla mnie serwis MIK jest skreślony. Muszą mieć dużo reklamacji i nie wyrabiają po prostu. Normalna diagnoza serwisanta to wymiana matrycy u klienta albo wymiana matrycy w serwisie po góra tygodniu od zamówienia matrycy i wymiany. Nadmieniam, że TCL składa tv w Żyrardowie, więc części zamienne są dostępne od ręki.

@kiki trochę wstyd z tą kalibracją bo skoro sprzedałeś tv wcześniej to musiałeś dać jakiś wydruk z kalibracji bo tv zawsze sprzedajesz z kalibracją ...
 

sxill

New member
Jakiś wydruk od kalibracji był dołączony, ale czy rzeczywiście jest coś ustawione to nie wiem, nie sprawdzałem, obraz jest OK.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
ebola1972 - nie opowiadaj głupot prymitywnych.
Bo kalibracja zawsze jest wkładana do środka.
Zabierasz głos na temat o którym nie masz pojęcia.
Byłeś przy wkładaniu kalibracji ?
 

Axelll

New member
Szkoda kolego, że wcześniej na forum nie interweniowałeś. Miałbyś z całą pewnością tv dużo wcześniej.
Dla mnie serwis MIK jest skreślony. Muszą mieć dużo reklamacji i nie wyrabiają po prostu. Normalna diagnoza serwisanta to wymiana matrycy u klienta albo wymiana matrycy w serwisie po góra tygodniu od zamówienia matrycy i wymiany. Nadmieniam, że TCL składa tv w Żyrardowie, więc części zamienne są dostępne od ręki.

Pracujesz w tym serwisie że takie cos opowiadasz?
Czytając twoje wpisy raczej nie masz pojęcia jak działa serwis.
 

ebola1972

Member
Przecież masz napisane jak działa serwis MIK. Zabiera tv od klienta do siebie na 47 dni na prostą czynność tj. wymianę matrycy. Po 47 dniach puszcza maila z informacją o wymianie tv. Niestety mail do nikogo nie dociera. Klient jest bez tv ponad 2 miesiące.

Wielokrotnie czytałem na forum, że czynność wymiany matrycy w samsungu jest wykonywana w domu klienta w bardzo krótkim czasie.

W moim przypadku czas wymiany matrycy w autoryzowanym serwisie tv sony trwał 1 godzinę a bez tv byłem przez kilka godzin. Serwis sony mam na miejscu.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Proszę o takie zgłoszenie.
Obecnie po zgłoszeniu i interwencji każdy sprzęt był załatwiany max w 3dni.
Łącznie z wymianą na nowy.
Proszę o takie informację będziemy pomagać.
 

rik81

New member
Good evening everyone, could you please send me the v499 firmware link in private? I contacted Kiki but I have not received an answer. some good soul, could you send me the v499? thank you
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Tomorrow we finish the tests and we will send.
There will be information you will need to provide, mail to yourself.
 

wojo2000

New member
Czy orientujecie się jak w Oreo dodać appkę do ulubionych? Zainstalowałem HBOGO z ES Explorer'a i nie wiem jak ją dodać do ulubionych, a było by fajnie.
 
Do góry