TCL Seria C70

tofek

New member
Czy u Was też pojawiają się takie problemy z Androidem 8.
Otóż dziś oglądam program, a tu nagle reset obrazu i na ekranie ponownie pojawiło się logo TCL z podkładem dźwiękowym oglądanego programu. Reset z pilota nie działał, musiałem wyłączyć TV z gniazdka. Po pewnym czasie TV sam się uruchomił i wyświetlał logo Androida.
 

klossowski

New member
Czy u Was też pojawiają się takie problemy z Androidem 8.
Otóż dziś oglądam program, a tu nagle reset obrazu i na ekranie ponownie pojawiło się logo TCL z podkładem dźwiękowym oglądanego programu. Reset z pilota nie działał, musiałem wyłączyć TV z gniazdka. Po pewnym czasie TV sam się uruchomił i wyświetlał logo Androida.

U mnie raz coś takiego miało miejsce, ale nie pamiętam czy musiałem wyciągać wtyczkę czy jakoś "samo" się naprawiło. W każdym razie więcej takich przypadków nie miałem:)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Działa testowy bez przerwy po 8 godzin dziennie i nie ma żadnych niespodzianek.
Wkrótce uruchomimy nowy update. Na razie go testujemy.
 

gwidon68

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam
Mam pytanie czy wasz Tcl c7026 raz wykrywa, a raz nie HDR?
Np. film z netfixa w hdr- telewizor nie wykrywa HDR, ale czasami go oświeci i ładnie odbiera w hdr10. Jakieś sugestie?
Pozdrawiam
 

olgierdw

New member
Witam
Mam pytanie czy wasz Tcl c7026 raz wykrywa, a raz nie HDR?
Np. film z netfixa w hdr- telewizor nie wykrywa HDR, ale czasami go oświeci i ładnie odbiera w hdr10. Jakieś sugestie?
Pozdrawiam

Ja miałem słaby kabel HDMI i czasami włączał 10bit kolor a czasami nie z zewnętrznego źródła.
Ale z ciekawostek na wewnętrznym playerze Netflix, jak podłączyć słuchawki BT to wyłącza się HDR (10bit kolor). Jak odłączyć słuchawki bez restartu Netflix po powtórnym włączeniu 'filmu' przestawia się na HDR. Magia... może BlueTooth jest traktowany jako nie compliant HDCP
 

gwidon68

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ha ha ha
Dzięki olgierdw to słuchawki bt faktycznie kasowły HDR, żeby było ciekawiej uhd również.
To nie magia to dziadostwo
 

sxill

New member
Gdyby ktoś był ciekawy jak działa serwis TCLa - po pół roku pojawiły się linie na wyświetlaczu. Zgłosiłem na serwis 23 sierpnia, 31 sierpnia zabrano TV i do dzisiaj go nie dostałem, na maile nie odpisują.
 

syma753dfx

Member
Próbowałem V499 i znalazłem ważny błąd, po uruchomieniu, przy włączaniu telewizora nie wznawia się, ale idzie do bootloopa. Zamiast pojawiania się przesyłanego obrazu pojawia się logo TCL, następnie animacja Android i znowu logo TCL, animacja Android i tak dalej. Jedynym sposobem na ponowne uruchomienie telewizora jest odłączenie przewodu zasilającego. Zdarza się to kilka razy. (Tłumaczenie Google).
Uważam, że oficjalne Oreo jest bardzo daleko ....
 

DLUGI321

New member
Gdyby ktoś był ciekawy jak działa serwis TCLa - po pół roku pojawiły się linie na wyświetlaczu. Zgłosiłem na serwis 23 sierpnia, 31 sierpnia zabrano TV i do dzisiaj go nie dostałem, na maile nie odpisują.
Potwierdzam że tak właśnie działa beznadziejny serwis TCL nie życzę nikomu by tego doświadczył. Oczywiście nie polecam także żadnych TV tej marki lepiej dołożyć trochę i kupić coś od normalnego prosucenta

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
 

ebola1972

Member
Może strajkują czy co ;)
W przypadku serwisu Samsunga czy Sony zapewne po przesłaniu zdjęć technik wymienił by matrycę na miejscu. Generalnie jaka cena taki serwis...
Napisz gdzie kupiłeś.
No i generalnie w pierwszej kolejności zgłaszamy veto do sprzedawcy A nie do serwisu...
 
Ostatnia edycja:

pawel2020

New member
Sorry
ale Sony nie wymienia na miejscu, zwłaszcza jeżeli chodzi o matrycę.
Czekasz po przesłaniu zdjęć i jeżeli uznają to przywożą Ci telewizor ten sam model albo jak się zgodzisz inny zazwyczaj wyższy.
Uwaga czy masz 1 dzień TV czy rok to i tak dostaniesz używany odnowiony.
Pozdrawiam
 

Axelll

New member
Może strajkują czy co ;)
W przypadku serwisu Samsunga czy Sony zapewne po przesłaniu zdjęć technik wymienił by matrycę na miejscu. Generalnie jaka cena taki serwis...
Napisz gdzie kupiłeś.
No i generalnie w pierwszej kolejności zgłaszamy veto do sprzedawcy A nie do serwisu...
Do sprzedawcy zgłaszasz tylko jesli składasz reklamację z tytułu rękojmi. Chyba że chcesz żeby czas naprawy był jeszcze dłuższy to zgłaszasz sprzedającemu, on wysyła do serwis więc na logikę już to trwa dłużej. Proste.
 

DLUGI321

New member
Do sprzedawcy zgłaszasz tylko jesli składasz reklamację z tytułu rękojmi. Chyba że chcesz żeby czas naprawy był jeszcze dłuższy to zgłaszasz sprzedającemu, on wysyła do serwis więc na logikę już to trwa dłużej. Proste.
W moim przypadku gdyby nie pomoc właśnie sprzedawcy Pana Marka to podejrzewam że do dziś bym nic nie załatwił z serwisem TCL dlatego mimo że nie jestem pod żadnym względem zadowolony z tej marki to Panu Markowi jako sprzedawcy za błyskawiczną pomoc jeszcze raz dziękuję.

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
 

ebola1972

Member
Do sprzedawcy zgłaszasz tylko jesli składasz reklamację z tytułu rękojmi. Chyba że chcesz żeby czas naprawy był jeszcze dłuższy to zgłaszasz sprzedającemu, on wysyła do serwis więc na logikę już to trwa dłużej. Proste.
Zawsze najpierw do sprzedawcy. Szybciej możesz zażądać wymiany na produkt nowy, pozbawiony wad , lub zwrot gotówki szybko po zakupie. Po upływie x czasu chyba przy drugiej naprawie zwrot kasy, jak się nie mylę. Serwis, to serwis, mogą że 30 razy w kółko naprawiać.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
U nas teraz naprawy TCLa, które wysyłaliśmy, trwały 2-3 dni.

sxill - podaj proszę nr zgłoszenia ?
 

Axelll

New member
Zawsze najpierw do sprzedawcy. Szybciej możesz zażądać wymiany na produkt nowy, pozbawiony wad , lub zwrot gotówki szybko po zakupie. Po upływie x czasu chyba przy drugiej naprawie zwrot kasy, jak się nie mylę. Serwis, to serwis, mogą że 30 razy w kółko naprawiać.

Proponuję zapoznać się z prawem konsumenckim bo widzę że nie masz pojęcia o czym piszesz.
 
Do góry