Ja rozumiem....tylko wiesz....strach sie pojawia...ty wyślesz spoczko...a tu kurier da ciała i będzie problem dla wszystkich zamiast cieszyć się z nowego TV.
dlatego podejrzewam że powodem tego defektu jest przewrócenie tego telewizora w kartonie.Najwyraźniej trzeba też bardziej zabezpieczać tego typu telewizory bo tak jak pisałem karton jest zbyt cienki i TCL musi się postarać bardziej o zabezpieczenie bo już po kartonie widać że ten karton jest zbyt chudy
To są przypadki jednostkowe na tysiące wysłanych modeli.
I w historii dotyczyły różnych modeli różnych marek.
Wystarczy go skrzywić przy wyjmowaniu i już polaryzacja światła poszła się....
Dlatego napisałem, że to powinna robić specjalistyczna firma, szczególnie przy większych rozmiarach a nie jakiś tam kurier.
Firma przywozi, rozpakowuje, ustawia na stojak lub montuje.
Wiadomo, że nie za darmo ale taka opcja za dopłatą powinna być.
Miałem problem z podłączeniem HBO GO. Ale się udało przyczyną było połączenie kablem tv z ruterem , po przejściu na wi-fi wszystko działa, no prawie bo obraz na HBO GO tragedia, próbowałem nagrać film albo zrobić zdjęcia ale nie da się tego uchwycić. Dla jasności Netflix i NC + GO działają super normalne programy też.
Ma ktoś może pomysł co zrobić z HBO?
Obawiam się, że wątku pt. "Prestiżowy - Rtings.com - portal potwierdza nasze testy i nasz pomiar kontrastu telewizora TCL 55C7006: 12.900:1" nie będzie Tak jak nie powinno być za "to" nagrody Big Deal No ale do błędu trzeba umieć... :blagam:
Co nie zmienia faktu, że w swojej klasie cenowej (i tuż obok) to bezkonkurencyjne TV :krol:
Zaczyna mnie to irytować...ludzie kupcie ten telewizor i ZMIERZCIE jaki wychodzi kontrast po kalibracji bo nie rozumiem zupełnie tego szczekania , kup zmierz na własną rękę i sprawdź czy kiki kłamie ZAWSZE MOŻESZ GO POTEM ODDAĆ bo to zakrawa już na dziecinadę