TCL Seria C70

d3m

New member
Jeżeli ktoś ma problem z instalką z pkg przy starcie TV (update failure) niech instaluje z zipa z poziomu GUI TV. U mnie ta instalka poszła bez problemu. Wszystkie paczki dostępne ma moim dysku googla z topicu Pliki aktualizacji.
 

Petto

New member
v528.. does the quick start work for you guys? looks like quick start option in the menu does not make any difference.:shock:
 

Kredek1

New member
Yes, it does work in v528. I had it enabled before upgrade, no reset after.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 

wwwKaczmarek

New member
HBO GO działa ale po około 20-25 minutach oglądania doprowadza do wymuszonego restartu telewizora. Też tak macie? Poza tym kupiłem telewizor w czerwcu 2018 w Media Ekspert nie miałem wiekszych uwag polecilem nawet ojcu kupił ten sam model. Porównując jeden do drugiego jest przepaść. U siebie obserwuje znaczne gorsze czernie i kolory na swoim widzę duże przejasnienia na dole ekranu i po bokach, lewy górny rog świeci bardzo jasno. Sprawdzałem matryce są te same. Model ten sam. U ojca są idealne czernie i kolory brak przejasnień. Czytałem wątek na ten temat na forum, wieczorem podeślę zdjęcia jak to wygląda na moim egzemplarzu bo chciałbym wiedzieć czy u innych także. Oba telewizory pracują w trybie film. Zdaje sobie sprawę że są to mankamenty side led, ale skąd takie różnice między teoretycznie tym samym modelem telewizorem.
 

DLUGI321

New member
Mialem dwa identyczne modele i tak jak piszesz na pierwszym obraz byl dobry na drugim obraz lipa te same uatawienia ta sama matryca bardzo nierowne podswietlenie bardzo mocno rzucając sie przejasnienia ogolnie lipa

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
 

seger75

New member
Witam czy ktoś mi powie czy można powrócić do poprzedniego soft tv TCL?
4b5086d300fcbe8f9750e9d678efdb1f.jpg


Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
 

seger75

New member
A może ktoś zna sposób jak zrobić szybki start.Przed aktualizacją było ok. Teraz bez względu na to czy Power instant jest on czy off latają te kułeczka androida.Problem mam również z t-link raz działa raz nie.

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
 

Majkel78

New member
A może ktoś zna sposób jak zrobić szybki start.Przed aktualizacją było ok. Teraz bez względu na to czy Power instant jest on czy off latają te kułeczka androida.Problem mam również z t-link raz działa raz nie.

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
U mnie jest to samo, a myślałem że coś w ustawieniach pomieszałem. Plus tej aktualizacji jest w końcu nie pojawiająca się przy każdym włączeniu informacja o module CAM. Przydałaby się kalibracja do obecnego softu.
 

seger75

New member
U mnie nie było informacj o can .Poprzednia wersja spisywala się u mnie lepiej. Chciałem do niej powrócić tylko nie wiem czy się da


Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
 

firefl

Active member
Bez reklam
Witam czy ktoś mi powie czy można powrócić do poprzedniego soft tv TCL?

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

Można, ale downgrade do v369 a dopiero w drugim kroku do wybranej wersji.
Później wyłączyć domyślną zgodę na automatyczną aktualizację.
 

firefl

Active member
Bez reklam
A instalacja jeszcze raz v528 coś by zmieniła?

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

Nie wiem co chcesz zmienić ale sama instalacja raczej nic nie zmieni, możesz ewentualnie spróbować reset shop przez menu serwisowe.
Po tym wszystkie ustawienia się kasują i ustawianie tv od początku.
 

seger75

New member
Nie działa mi szybki start.Android za każdym włączeniem ładuje się od początku.(logo TCL android).A druga rzecz to to że mam soundbar i dekoder cyfrowego Polsatu. Wyłączyć mogę wszystko pilotem od tv ale włączyć mogę tylko pilotem od dekodera i to też nie zawsze.W ustawieniach wszystkich opcji chyba już próbowałem i dalej to samo.Juz nie mam siły do tego tv.

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
 

orkaskawina

New member
Witam
Od kilku dni mam problem z WIFI ciągle zrywa połączenie ,cylkicznie pojawia się nie połączono z Wifi ,a jak wejdę w ustawienia to pisze wyłączono. Nawet zainstalowałem najnowszy Soft ale problem dalej został, sieć stabilna na innych sprzętach działa. Coś z wifi w tv co mogę zrobić sprawdzić.
 

bielikk

New member
Bez reklam
Witam
Od kilku dni mam problem z WIFI ciągle zrywa połączenie ,cylkicznie pojawia się nie połączono z Wifi ,a jak wejdę w ustawienia to pisze wyłączono. Nawet zainstalowałem najnowszy Soft ale problem dalej został, sieć stabilna na innych sprzętach działa. Coś z wifi w tv co mogę zrobić sprawdzić.

Kto dostarcza internet - jaka szybkość łącza (zmierzona a nie deklarowana przez dostawcę) ... .
To, że komputer łączy się przez WiFi, czy telefon to nie oznacza, że TV będzie działał i wyświetlał materiał np: z YouTuba (jak niski transfer i do tego niestabilny) to TV "nie pociągnie, a komputer już tak.
 
Do góry