Witam po dłuższej przerwie
Jakoś w marcu tego roku dzięki Waszej pomocy na forum, zaktualizowałem mojego TCL P815 do Android TV 11 (kompilacja z końcówką 277). Mam wersje 55 cali, więc problem z czarnym ekranem mnie nie dotyczył.
Wszystko działało dobrze aż do zeszłej niedzieli... Podczas oglądania YT, telewizor nagle wywalił do strony domowej Androida. W trakcie ładowania się kafelek, zrobił się na chwile czarny ekran i znowu ekran domowy, ładowanie kafelek i znowu czarny ekran, ekran domowy ładowanie kafelek... i tak w kółko.
Wyłączenie i włączenie z pilota nic nie dało. Zrestartowałem telewizor i wszystko wróciło do normy, poza jednym wyjątkiem.
Jedna z diod mikrofonu miga tak co 6-8 minut. Czasami rzadziej.
Wyłączyłem całkowicie mikrofon przyciskiem z tyłu telewizora, wyłączyłem całkowicie wyszukiwanie głosowe (aplikacja systemowa Google). Problem nie zniknął.
W ustawieniach telewizora, tam gdzie się zmienia zachowanie diod led, wyłaczyłem opcje odpowiedzialną za mikrofon. Efekt jest taki, że ta jedna dioda zamiast migać co 6-8 minut, zapala się i świeci się światłem ciągłym. Można ją wyłączyć tylko przez ponowne włączenie i wyłączenie diod mikrofonu w w/w opcji. I dioda się nie świeci do czasu aż się znowu zaświeci i się będzie tak świeciła...
Innymi słowy: jeśli w ustawieniach telewizora diody mikrofonu są włączone, do jedna z nich miga co kilka minut. Jeśli ta opcja jest wyłączona, to dioda zapala się i się świeci dopóki tej opcji nie zmienię.
Odpiąłem również na całą noc telewizor od zasilania. Również nic nie dało.
Czy macie jakieś pomysły co może być przyczyną i co można z tym zrobić?
Myślałem nad ponowną instalacją Androida z pliku IMG, ale jak sobie pomyśle, ze muszę wszystko na nowo ustawiać, wklepywać...
Czy w menu serwisowym jest jakaś opcja, która całkowicie wyłączy te nieszczęsne diody? Nigdy się tam nie zapuszczałem.
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc