Dokładnie, szukaj używek, po jednym sezonie, 3-4 tys i masz wypas rower, który nówka dwukrotnie tyle. Spokojnie znajdziesz w tej cenie np. na pełnym XTku.
Unikaj handlarzy rowerami, których jest jak mrówków na OLX. Oni przywożą je z zagranicy, podrasują, zamalują uszkodzenia, potem jest zazwyczaj masę roboty z takim rowerem, by doprowadzić go do używalności.
Unikaj takich cudownych wynalazków jak z pierwszego linka

Jak się przypatrzysz to jeżdzą potem tacy na rowerach z marketu i niby na takim Full, ale nie ma to nic wspólnego z amortyzatorami. Zazwyczaj są zwykłe sprężyny, na których chwiejesz się jak dziwoląg podczas jazdy, zamiast spełniać swoje zadanie czyli amortyzacja.
Szukaj powietrznych amortyzatorów, tarczy na pełnej hydraulice. Można znaleźć super rower w takiej cenie.
Bardzo ważny jest tez dobór ramy i jej geometria. Ogólnie temat rzeka.
https://www.olx.pl/oferta/ghost-asx...-cube-ktm-trek-CID767-IDlIAB4.html#ebc8ca5180
Cezary, pochwal się, co masz za rakietę?
