ale masz na mysli rendering finalny? umnie render pracuje na 4 rdzeniach...Q6600 4x3.5ghzT_G napisał:Jesli chodzi o GUI Vegasa rzeczywiscie jest rewelacyjne
silnik renderujacy robi blad, przy eksporcie w dowolnym momencie zaczyna generowac czarna plansze, ale caly czas wychodza nowe wersje wiec mozna liczyc szybko na poprawki (chociaz nie rozumiem dlaczego nie kozysta przy liczeniu z 4 lub wiecej rdzeni w systemie)
no ja mam 4 wiec styka heh...a podczas edycji i podgladu to uzywa tez moze tak z polowe mocy...niestety, ale czesto gesto to wystarcza... ja efektow prawie nie uzywam , poza magic bullet (ktory na szczescie korzysta z GPU) i korekcji koloru, wiec generalnie edycje w vegasie uwazam za komfortowa....aha noi vegas chyba obsluguje 8 rdzeni - testowal ktos?T_G napisał:nie, zlozyly sie dwie odpowiedzi, zobacz jak nalozysz jeden albo dwa efekty na klip video, u mnie angazuje niecale dwa rdzenie , poza tym ja juz oczekuje zeby program nie uzywal 4 rdzeni tylko wiecej, dlatego uzywam Premiere+sapphire ktory nie ogranicza sie do 2 czy 4 rdzeni, tylko ile ma tyle liczy
T_G napisał:jakim cudem magic bullet uzywa GPU ? mam oryginal i to jest najwiekszy zarzynacz procesora, o ile kojarze podobny program to Vitascena i ona rzeczywiscie dziala real time z uzyciem karty graficznej
"efektow prawie nie uzywam" - to male prawie to wlasnie to podrasowanie calosci materialu z uzyciem magic bullet albo sapphire
w wersji do vegasa ma okienko, sadze ze masz najnowsze wersje do adoba i one juz domyslnie uzywaja gpu...jak bedziesz mial slaba karte albo stare drajwy to MB ci nawet nie startnie. obciazenie gpu mozesz sprawdzic np gpu-z (google) i popatrzec na tempy gpy podczas podgladu/rendera fxa.T_G napisał:ja mam mabic bullet do aftera lub premiera, instaluje sie jako plugin i nie wiem gdzie jest taka opcja, mozesz to przyblizyc ?
sapphire - http://www.genarts.com/