Sprzet do edycji HD

Seba_Fan

New member
Bez reklam
Edius
32-bit support only. Windows Vista 64-bit driver support is anticipated to be announced Q1 2009
moze cos sie zmieni wraz z wersja edius 5 po 2009
 

T_G

New member
Jesli chodzi o GUI Vegasa rzeczywiscie jest rewelacyjne
silnik renderujacy robi blad, przy eksporcie w dowolnym momencie zaczyna generowac czarna plansze, ale caly czas wychodza nowe wersje wiec mozna liczyc szybko na poprawki (chociaz nie rozumiem dlaczego nie kozysta przy liczeniu z 4 lub wiecej rdzeni w systemie)

jesli chodzi o opterony mam na mysli konfig 2xquad core 3ghz
pamieci eccr mozna kupic w cenie normalnych kosci (albo 5% drozej), takze caly konfig mozna zmiescic spokojnie w 5tys i to z bardzo mocna grafika co nabralo sensu po wyjsciu cuda-ka

Canopus przyznaje ze Edius nie ma wsparcia poki co 64-bit ale na Viscie chodzi jako tako, zalezy co kto potrzebuje
 

pxl666

Member
Bez reklam
T_G napisał:
Jesli chodzi o GUI Vegasa rzeczywiscie jest rewelacyjne
silnik renderujacy robi blad, przy eksporcie w dowolnym momencie zaczyna generowac czarna plansze, ale caly czas wychodza nowe wersje wiec mozna liczyc szybko na poprawki (chociaz nie rozumiem dlaczego nie kozysta przy liczeniu z 4 lub wiecej rdzeni w systemie)
ale masz na mysli rendering finalny? umnie render pracuje na 4 rdzeniach...Q6600 4x3.5ghz
 

T_G

New member
nie, zlozyly sie dwie odpowiedzi, zobacz jak nalozysz jeden albo dwa efekty na klip video, u mnie angazuje niecale dwa rdzenie , poza tym ja juz oczekuje zeby program nie uzywal 4 rdzeni tylko wiecej, dlatego uzywam Premiere+sapphire ktory nie ogranicza sie do 2 czy 4 rdzeni, tylko ile ma tyle liczy
 

pxl666

Member
Bez reklam
T_G napisał:
nie, zlozyly sie dwie odpowiedzi, zobacz jak nalozysz jeden albo dwa efekty na klip video, u mnie angazuje niecale dwa rdzenie , poza tym ja juz oczekuje zeby program nie uzywal 4 rdzeni tylko wiecej, dlatego uzywam Premiere+sapphire ktory nie ogranicza sie do 2 czy 4 rdzeni, tylko ile ma tyle liczy
no ja mam 4 wiec styka heh...a podczas edycji i podgladu to uzywa tez moze tak z polowe mocy...niestety, ale czesto gesto to wystarcza... ja efektow prawie nie uzywam , poza magic bullet (ktory na szczescie korzysta z GPU) i korekcji koloru, wiec generalnie edycje w vegasie uwazam za komfortowa....aha noi vegas chyba obsluguje 8 rdzeni - testowal ktos?

na marginesie - moge znalezc sklepu z vegasem pro8HD - ktos moze widzial? za ile jest?
 

T_G

New member
jakim cudem magic bullet uzywa GPU ? mam oryginal i to jest najwiekszy zarzynacz procesora, o ile kojarze podobny program to Vitascena i ona rzeczywiscie dziala real time z uzyciem karty graficznej

"efektow prawie nie uzywam" - to male prawie to wlasnie to :) podrasowanie calosci materialu z uzyciem magic bullet albo sapphire
 

pxl666

Member
Bez reklam
T_G napisał:
jakim cudem magic bullet uzywa GPU ? mam oryginal i to jest najwiekszy zarzynacz procesora, o ile kojarze podobny program to Vitascena i ona rzeczywiscie dziala real time z uzyciem karty graficznej

"efektow prawie nie uzywam" - to male prawie to wlasnie to :) podrasowanie calosci materialu z uzyciem magic bullet albo sapphire

przecierz MB ma nawet okienko wlaczania / wylaczania GPU...zreszta to do razu widac po plynnosci...coto to sapphire? fxy jakies?
 

pxl666

Member
Bez reklam
T_G napisał:
ja mam mabic bullet do aftera lub premiera, instaluje sie jako plugin i nie wiem gdzie jest taka opcja, mozesz to przyblizyc ?

sapphire - http://www.genarts.com/
w wersji do vegasa ma okienko, sadze ze masz najnowsze wersje do adoba i one juz domyslnie uzywaja gpu...jak bedziesz mial slaba karte albo stare drajwy to MB ci nawet nie startnie. obciazenie gpu mozesz sprawdzic np gpu-z (google) i popatrzec na tempy gpy podczas podgladu/rendera fxa.

ten sapphire to chyba nie ma ver na vegasa?
 
Do góry