Sprzęt AGD, materiały budowlane itp. - pytania i porady

lolo2

Well-known member
Bez reklam
20b3026a15783fcee59b42e7f9be4b0c.jpg


mozna tak...


tez bym moze jaka kupil do salki. Na poddaszu nie da sie wytrzymac masakra. A jeszcze jakbym gosci dostal na noc - - pokoje sypialniane na poddaszu to masakra. Tez bym musial kupic cos malego. Wiec armanig szukaj testu i daj znac :)))
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Wezmę to, co najzimniej wieje. Piernicze testy.
Niektóre potrafią zmrozić rękę, inne wieją jak mocny wiatrak i nie jest to zależne od ceny.
Loteria z tego co widzę.
Wczoraj wiedziałem też taki za pare stówek, idealna wielkość, ale jak odpaliłem zmniejszając do 16c, to pożal się...
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Pany, właśnie mi odmówiono z tytułu rękojmi naprawe frytownicy pt. Szmelc Qilive
Wpadł przycisk do otwierania do środka przy próbie otwierania, podczas smażenia, raptem po 2 tyg. i może 3 użyciu.

Odmowa: Uszkodzenie mechaniczne.

Absurd do potęgi.
Nie zależy mi na kasie (170zł), na tej całej pożal się frytownicy, a na zasadach.

Nic nie podpisywałem, nie odebrałem. Chce się spotkać z kierownikiem i zapytać, czy uważa to za normalny proceder - tak jak gość w obsłudze, który zaczął cwaniakować i mówić, że jak każdy by tak chciał co chce, to wszystko by naprawiali, jakieś przykłady z butami ile to odmów jest i inne farmazony.

Chce złożyć pozew, ktoś przerabiał temat czy udać się od razu do prawnika, nie mam też czasu na zabawy, a nie chce też duperelami zawracać komuś głowy.
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Pany, właśnie mi odmówiono z tytułu rękojmi naprawe frytownicy pt. Szmelc Qilive
Wpadł przycisk do otwierania do środka przy próbie otwierania, podczas smażenia, raptem po 2 tyg. i może 3 użyciu.

Odmowa: Uszkodzenie mechaniczne.

Absurd do potęgi.
Nie zależy mi na kasie (170zł), na tej całej pożal się frytownicy, a na zasadach.

Nic nie podpisywałem, nie odebrałem. Chce się spotkać z kierownikiem i zapytać, czy uważa to za normalny proceder - tak jak gość w obsłudze, który zaczął cwaniakować i mówić, że jak każdy by tak chciał co chce, to wszystko by naprawiali, jakieś przykłady z butami ile to odmów jest i inne farmazony.

Chce złożyć pozew, ktoś przerabiał temat czy udać się od razu do prawnika, nie mam też czasu na zabawy, a nie chce też duperelami zawracać komuś głowy.
Najpierw idź do rzecznika praw konsumenta. Jeżeli takie pismo z jego podpisem odrzucą to raczej tylko sąd. Jaki sklep z ciekawości? Euro?
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie Euro, a Auchan.
Czyli jeszcze większy moloch który ma wyrąbane na wszystko.
Ostatni raz kupuje tam sprzęt, zresztą to był wyjątek i raczej zakup chwili, ale nie sądziłem, że ktoś zdrowy na umyśle odmówi naprawę, ja jeszcze chciałem od ręki zwrot/wymianę bo szmelc ewidentny i byłem przekonany, że obędzie się bez problemów, a tu na gwarancję poszło i odmowa. Masakra. 2 tygodnie po zakupie.

Mówię jeszcze temu cieciowi który mędrkował (od razu bym wyrąbał na zbity pysk takiego pracownika u mnie w firmie) że jak taki mądry, niech wciśnie przycisk "power" w swoim monitorku na który się gapi i niech mu odpadnie, a następnie się zastanowi co mówi.

Ile bym dał, żeby ktoś za takie rzeczy (ocena serwisanta) odpowiadał personalnie z wypłaty.

Podejrzewam, że w MM nie byłoby problemu.
 
Ostatnia edycja:

cezary69

New member
Bez reklam
Qilive to marka własna Auchan oni tego nie naprawiają tylko wymienią sztuka za sztukę i taki to serwis. W tym przypadku można to samemu zrobić bez większego problemu ;) po co robić aferę. Sam kupiłem grill delonghi uszkodzony wyłamany zawias z jednej strony. Dobra żywica epoksydowa i trzyma lepiej jak nowy. Tanim koszem jest dobry grill ;)
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Pewnie, że można naprawiać. Nie takie rzeczy się robiło, chociaż nie mam pewności, czy oby na pewno chce mi się rozkręcac, szukać jakiś sprezynek i sztukować coś, co ma raptem 2 tyg.

Zwyczajnie mnie wkurXia podejście w Polsce do klienta.
To jest nie do pomyślenia w innych krajach i niech nikt mi nie mówi, że jest inaczej, bo znam doskonale temat.

Nie mógłbym spać spokojnie, że jakiś burak mnie wydymał i nie chodzi o pieniądze, bo już powiedziałem, że naprawcie i weźcie do koszyka na dzieciaki. W upie mam, ale ten chlew w Polsce i traktowanie klienta jak potencjalnego złodzieja, oszusta jest nie do zaakceptowania.

Może się przyczynie moim ruchem w przyszłości do obiektywnej "ekspertyzy" psia jego mać, jak trafi na kogoś kto nie ma co do gara włożyć, a chciał zjeść frytki :)

Unikam już tych zakupów w PL jak ognia, samo buractwo.
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Pewnie, że można naprawiać. Nie takie rzeczy się robiło, chociaż nie mam pewności, czy oby na pewno chce mi się rozkręcac, szukać jakiś sprezynek i sztukować coś, co ma raptem 2 tyg.

Zwyczajnie mnie wkurXia podejście w Polsce do klienta.
To jest nie do pomyślenia w innych krajach i niech nikt mi nie mówi, że jest inaczej, bo znam doskonale temat.

Nie mógłbym spać spokojnie, że jakiś burak mnie wydymał i nie chodzi o pieniądze, bo już powiedziałem, że naprawcie i weźcie do koszyka na dzieciaki. W upie mam, ale ten chlew w Polsce i traktowanie klienta jak potencjalnego złodzieja, oszusta jest nie do zaakceptowania.

Może się przyczynie moim ruchem w przyszłości do obiektywnej "ekspertyzy" psia jego mać, jak trafi na kogoś kto nie ma co do gara włożyć, a chciał zjeść frytki :)

Unikam już tych zakupów w PL jak ognia, samo buractwo.
Trudno się nie zgodzić. Miałem przyjemność (sic!) korzystać z reklamacji w Amazon. Powiem szczerze, że aż głupio się czułem bo słyszałem kilka razy słowo przepraszam za to, że DHL przywiózł mi odpakowane pudełko z grą GTA V. Skończyło się tym, że dostałem nową sztukę GTA V, a starą miałem sobie zatrzymać o_O Po tym zdarzeniu miałem jeszcze jedna sytuację z Amazon i tak samo na duży plus. Dodam, że korespondencja jak i rozmowa telefoniczna odbywała się po Polsku.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
No właśnie, czasami wystarczy "przepraszam", "przykro mi", "coś zaradzimy", jakakolwiek empatia, nic więcej, a tu co? Człowiek się czuje jak przestępca, winny. Jakiś burak za ladą jeszcze wchodzi w dyskusję, bo siedzi za ladą przed ekranem i czuję się jak prezes. Chory kraj, albo inaczaj - piękny kraj, tylko ludzie kuXwy.

Ostatnio bralem towar z DE, nie dość, że szedl raptem kilka dni, to po otrzymaniu przesyłki jeszcze się pytali w mailu czy wszystko ok.
 
Ostatnia edycja:

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Najpierw idź do rzecznika praw konsumenta. Jeżeli takie pismo z jego podpisem odrzucą to raczej tylko sąd. Jaki sklep z ciekawości? Euro?
Dokładnie. Tylko Fedeeracja Konsumentów.
Oni najpierw postraszą telefonicznie, potem wysyłają pismo. Tu zazwyczaj się kończy i sklep idzie na ugodę, gdyż nie chce mieć wpisu w papierach, że FK siedziała mu na karku. Potem oczywiście pozew, ktory chętnie jest prowadzony przez FK. Oni lubią takie rzeczy ;)
U mnie 2x zadziałało.
Żeby było śmieszniej, u mnie kobieta z FK ma dyżur 2x w tygoniu w... Auchan :D
Wejdź na stronę FK, poszukaj, gdzie masz najbliższy punkt, weź telefon i zaczynaj zabawę.
Właśnie dla zasady. U Ciebie jest na ul. Cystersów. Jest numer, wszystko.

Inna sprawa, ze spróbuj podejść o innej godzinie lub w inny dzień do stoiska. Trafisz na innego ludzia, ktory moze uzna Twoje roszczenia. Zawsze to mniej nerwów i wiecej czasu, choć w przypadku FK niczym się czowiek nie stresuje. Oni wszystko biorą na siebie i to za free. Często w takich przypadkach zalezy od samego człowieka. Jeden uzna, drugi nie...

Mi tez kiedyś wpadł przycisk od regulacji temp we frytkownicy i naprawili na gwarancji. A jesli wpdał przycisk to zwyczajnie rozbierz obudowę i napraw ;) Powinno się udać. Te przycisko to delikatny plastik ze spręzynką. Czasem wypadają przy cieple.
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Mi tez kiedyś wpadł przycisk od regulacji temp we frytkownicy i naprawili na gwarancji.

No widzisz, a mi nie naprawili, stąd też wpis :D

A jesli wpdał przycisk to zwyczajnie rozbierz obudowę i napraw ;) Powinno się udać. Te przycisko to delikatny plastik ze spręzynką. Czasem wypadają przy cieple.

Tia, podejrzewam, że już tej sprężynki - lub cokolwiek tam było (lub się ułamało) już nie ma po rozebraniu, przez pożal się serwisanta.

Rozumiem, że mam odebrać ten złom, podpisać odmowę i dopiero działać?
Teraz nawet nie mam druku z odmową, jedynie formularz zgłoszenia.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Inaczej zrozumiałem. Myślałem, że jakis jegomość na dziale AGD z góry odmówił przyjecia do naprawy. Jakoś mi umknęło, ze sprzet był już w serwisie.
To masz rację. Olac, ale zadzwoń do Federacji... To nic nie kosztuje, a dowiesz sie ciekawych rzeczy ;)
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Koledzy i Koleżanki;
temat suszarka do prania.
Nie chodzi mi o pralkosuszarkę, ale o oddzielną suszarkę.
Moje głowne pytanie to
- starszego typu kondensacyjna czy
- już z pompą ciepła.

Jak to zwykle bywa im więcej czytam, tym mniej wiem. Mnóstwo informacji w sici, ale zależy mi na szczerych opiniach użytkowników.

Wg info z sieci:
- starsze kondensacyjne tańsze, ale niby bardziej prądożerne, wymagają też zazwyczaj odprowadzenia wody lub regularnego wylewania zbiornika.

- nowsze z pompą ciepła, oszczędniejsze, droższe na starcie i raczej bezobsługowe.

Znajoma ma starszą i sobie chwiali. Niedawno rozmwaiłem tez z serwisanetem i stanowczo odradzał z pompami ciepła twierdząc, ze regularnie je naprawia, a najtańza naprawa to koszt od 1000 zł.

Czy ktoś ma, użytkuje i może sie podzielić spostrzeżeniami?
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Mam z pompa ciepla.
Bosh. Ale kupilem z linii Proffesional - "podobno" do uzytku profesjonalnego. Bo sa tez wersje Home i home premium czy jakos tak.

Mam ja juz rok czy dwa, nic sie nie dzieje. Dzieciaki 2 i 4 lata wiec codziennie uzywana nawet kilka razy.

Ale mam tez ze zbiornikiem na wode, ale co to za problem wylac zbiorniczek? Wyciagasz suche, wkladasz mokre i przy okazji wyciagasz zbiorniczek. 20 sekund i wylane do umywalki. Woda jest czysta (wkoncu po praniu) wiec nie smierdzi ani nic



O ile kojaze Lolek zakupil suszarke firmy Male. Podobno ta firma to mercedes wsrod sprzetu agd. Kazda musi byc naprawialna bo stosuja sprzet tej firmy na statkach. A tam nie ma mozliwosci wyniesienia sprzetu na zewnatrz przez waskie drzwi wiec kazdy sprzet musi byc naprawialny. Takie plotki slyszalem ile w nich prawdy.
 
Ja jestem na etapie wybierania sprzętu do nowego mieszkania i w sumie tyle co się naczytałem, popytałem znajomych i wybór padł na Samsung DV90M5200QW . Pierwsza suszarka to w sumie nie wiem czego oczekiwać.
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Bierz tylko z pompą ciepła. Sam mam Samsunga w wysokiej wersji i wszystko ok. Dałem ją na pralkę, żeby miejsca mniej zajmowała. Skropliny odprowadziłem za pomocą trójnika w ten sam odpływ co pralka.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Z pompa ciepła powiadacie? A ktoś z Was miał starego typu wcześniej i może porównac z doświadczenia?
Mam pralke Samsunga i też chcę postawić suszarkę na niej.

Bierz tylko z pompą ciepła. Sam mam Samsunga w wysokiej wersji i wszystko ok. Dałem ją na pralkę, żeby miejsca mniej zajmowała. Skropliny odprowadziłem za pomocą trójnika w ten sam odpływ co pralka.
Jaki masz model, jak długo? Z trójnikem tez mogętak zrobić, to nie problem.

Ale mam tez ze zbiornikiem na wode, ale co to za problem wylac zbiorniczek?.
ani to.
 
Ostatnia edycja:

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Ja kupilem odrazu z pompa, chcialem oszczednosci.

Ale i tak z pradem u mnie krucho. Place srednio 550zl za 2 miesiace. Wydaje sie sporo
 

rabit

Active member
Bez reklam
Ja kupiłem żonie Samsunga z pompą ciepła. Ponoć mniej prądu zużywa. U mnie było ciężko z miejscem w łazience, więc suszarka wylądowała na poddaszu, a więc i z odprowadzeniem wody był problem. Ale po ok. półrocznej eksploatacji mogę stwierdzić, że moja żona za często nie opróżnia zbiornika. Za to po każdym suszeniu, filtr musi wyczyścić, bo zabrudzony kłakami na maxa. Lokalizacja na poddaszu ma swoje dobre strony, bo nie słychać jak się rzeczy tłuką w bębnie, a tłuką się niektóre mocno. Oczywiście, ja jako miłośnik technologii, wybrałem model z WiFi. Nie trzeba gonić po schodach, żeby zobaczyć czy jeszcze pracuje, tylko wszystkim sterujemy aplikacją na fona.
Szkoda tylko że do szafy sama nie układa... :)
I jeszcze jedno. Ubrania po wysuszeniu są takie mile w dotyku i puszyste.

Edit. Też mamy pralkę Samsunga i po skończonej pracy, suszarka taki sam głupi dźwięk wydaje. Jak z dawnych kartek z życzeniami :)

Za to nigdy więcej sprzętu Amica! Od dwóch tygodni moja mama nie może nic ugotować, ponieważ płyta indukcyjna wyzionęła ducha. I to po raz drugi ten sam element. Gotowanie na niej to też porażka. Nie podgrzewa liniowo, tylko włącza się i wyłącza co parę sekund. Sorry KR za zejście z tematu, ale przestrzegam, bo może mają również suszarki?
 
Ostatnia edycja:
Do góry