Soundbar JBL SB350

Krokiew

Member
Kolega grzesiacaekk tez pisal ze wyslal sprzet z tym samym problemem do serwisu. Aż jestem ciekawy i nie moge sie doczekac co wymyślą.

Wysłane z mojego LG-P875
 

Krokiew

Member
Tak powiedzieli tobie w serwisie ze wada sprzetu i że masz sie kontaktowac z producentem, czy oni maja się kontaktować? Do mnie jescze sie.nie odzywali.

Wysłane z mojego LG-P875 Sorry za PL znaki
 

Krokiew

Member
Aha, mi termin serwisowana sprzetu mija po jutrze(14 dni od dostarczenia)

Wysłane z mojego LG-P875 Sorry za PL znaki
 
Raczej ci ich nie naprawia bo jeszcze nie mają rozwiązania tego problemu, ba nawet nie wiedzą co jest przyczyną, jak będzie wiadomo co i jak to serwis ma mi napisać maila/zadzwonic
 
dzisiaj napisałem do producenta z negatywna opinia reakcji serwisu. napisałem również ze duzo jest osób które zgłaszają ta usterkę i jak to jest możliwe ze nie widza wady głośników,
zobaczymy...
 

Krokiew

Member
To napisze rzecznika praw konsumenta ze firma jbl sprzedaje wadliwy sprzet.... w zaleznosci co mi napisza.

Wysłane z mojego LG-P875 Sorry za PL znaki
 

Krokiew

Member
Zadzwoniłem do serwisu i powiedzieli ze tez słyszą pukania i napisali o tym do głównej siedziby w USEj i zostalo czekac na odpowiedz. Rowniez powiedzieli zeby zadzwobilc do przedstawiciela JBL na Polske, co tak zrobiłem i tam niestety jeden z serwisantow sie rozchorowal drugi skończył prace i powiedziano zebym jutro zadzwonił w tej sprawie. To wychodzi na to ze nic z tym nie da sie zrobic na obecna chwile i trzeba czekać na wieści z za wielkiej wody.

Wysłane z mojego LG-P875 Sorry za PL znaki
 

Krokiew

Member
Nie tylko w PL sa problemy z sprzętem ale rownież w innych krajach europy. Wiec nie wiem czy by tak olali sprawe. Na szwedzkim JBL napisali ze wiedza o problemie i amerykańce wiedza o problemie i niby coś działają w tej sprawie.

Wysłane z mojego LG-P875 Sorry za PL znaki
 
ja dzisiaj dostałem swój egzemplarz i juz go przetestowałem, zadnej poprawy, wysłalem pliki audio do serwisu gdzie dokładnie slychac pukanie
 

Krokiew

Member
Na śląsk, audio-video.slask, tak w internet wpiszesz to powinno wyskoczyc. W tym samym mieście jest głowny przedstawiciel na polske JBL-a.

Wysłane z mojego LG-P875 Sorry za PL znaki
 

Krokiew

Member
Pisalem maile z główną siedziba JBL-a w PL i zasugerowali mi kontakt z w/w serwisem i opisaniem im wystepujacego problemu w suboferze. I tam dzis połaczno mnie z panem z sewisu i jak dobrze zrozumialem to problem ten sam wystepuje też i w nowych egzemplarzach. Nawet powiedzial mi ze przekopal internet i tez dotarl do szweckiego watku o suboferze i powiedzial mi to samo co ja znalazlem. Ze JBL wie o sprawie i szukaja rozwiazania problemu. A mi kazali sie kontaktować z przedstawicielem JBL w PL.
Im wiecej osób zgłosi problem ze sprzętem tym mniej to będzie obojętne JotBeeLowi- w myśl zasady w kupie ciepło, w kupie siła, kupy nikt nie ruszy [emoji1]

Wysłane z mojego LG-P875 Sorry za PL znaki
 
Ostatnia edycja:

Krokiew

Member
A wiec... dodzwonilem sie do serwisu przedstawiciela JBL na PL i powiedzieli mi tak;
Ze dwa dni temy wsyali info o opisywanym problemie i czekaja na aktualizacje. I uprzedzono mnie ze czad na aktualizacje moze trwac do kolo miesiaca czasu. Zapytałem sie w jaki sposob przebiega aktualizacja i w odpowiedzi uslaszylaem ze moze być wykonana w domowych warunkach po rzez podpiecie aktualizacji lub moze byc tak te do serwisu przesla jakaś magiczno-tajemniczą kostke ktora zupgrejtue sprzet i takie coś mozna zrobic w serwisie. Wiec pozostalo nam czekać na rozwiazane z za oceanu.

Wysłane z mojego LG-P875 Sorry za PL znaki
 
Do góry