Soundar tcl ts9030 nie włącza się

cygano998

New member
Witam, soundabr po włączeniu miga napis "HELLO" i tak cały czas, próbowałem zrobić reset z pilota ale włącza sie napis "WAIT" i tez miga cały czas, ktoś miał podobny problem, da się to naprawić czy juz nic się nie poradzi na to, ma około 4 lata
 

gsx1100g

New member
Dzień dobry.
Mam identyczny problem z tcl ts9030. Soundbar nie gra i nie można połączyć się z nim. Ponadto, tak jak u kolegi powyżej, pojawia się komunikat WAIT gdy podejmuję próbę resetu urządzenia.

Co robić?
 

Ditomathew

New member
Czy możesz pomóc z listwą dźwiękową TCL Alto 9+. Mam wersję TS9030-NA. Mam problem z miganiem HELLO i dalszy ciąg postępów. Czy można udostępnić oprogramowanie sprzętowe do zainstalowania przez USB?
 

djpetere

New member
Czy możesz pomóc z listwą dźwiękową TCL Alto 9+. Mam wersję TS9030-NA. Mam problem z miganiem HELLO i dalszy ciąg postępów. Czy można udostępnić oprogramowanie sprzętowe do zainstalowania przez USB?
To jest totalna porażka. TCL Polska umywa ręce, kierują do serwisu CSMIK, ten pseudo serwis nie raczy odpisać na maila. pan Marek, super człowiek (kontakt który dostajemy na Priv) niestety nie jest wstanie pomóc. Z oprogramowania do tego soundbara robią jakąś tajemnicę. Serwery odpowiedzialne za OTA nie wykrywają nowej wersji softu gdzie na pokładzie sam ma D105 (czyli jeden z pierwszych). uu mnie obecnie nie działa airplay oraz google home. Na informację, że do urządzenia można połączyć się np poprzez SSH i wgrać soft za pomocą komend terminala linux, wyskakują butów. Pracownikom TCL albo brakuje wiedzy albo chęci. Łatwiej odesłać. na serwis i skroić klienta. A wystarczy przywrócić dostępność softów na serwerach TCL. Porażka.
 

Krzysio709

New member
Mam ten sam problem, czy ktoś z Was posiada gdzieś w swoich zasobach oprogramowanie ? Znalazłem instrukcję wgrania przez USB, lecz brak plików z oprogramowaniem
 

Krzysio709

New member
Skontaktowałem się z Panem Markiem, ale nie posiada softu. W serwisie CSMIK mi powiedziano, że trzeba wymieniać płytki w belce i subwooferze - 1000zł 🤣.
Instrukcja wgrania softu pod tym linkiem :

https://manuals.plus/tcl/ts9030-3-1-inch-ray-danz-soundbar-for-tv-manual

prowadzi do portalu CRM Tcl - czy ktoś z Was posiada tam konto ?

Nie ma możliwości rejestracji niestety. Być może tam znajdziemy jakiś soft i się uda postawić to ustrojstwo na nogi :)
Za cholerę nie mogę nigdzie znaleźć żadnych plików do niego, ba, nawet płyt głównych nigdzie nie ma.
Fajny sprzęt, ale tak zwalonego serwisu i dostępności części/softu to ja w życiu nie widziałem.
Ewentualnie bombardować ich telefonami i mailami, bo nie wierzę że nie posiadają nigdzie pierwszych wersji softu.
Zdjęcia płyty:

IMG_20240901_171824.jpg
IMG_20240901_170611.jpg
 

djpetere

New member
Udało Ci się podnieść soundbar?? Serwis problem HELLO rozwiązuje poprzez wymianę płyty głównej w belce i subwooferze. KOSZT uwaga?! ok 1000 zł
Po co udostępniać soft skoro można nabijać kasę poprzez serwis i wymianę płyty.

Kupiłem drugą belkę. Spróbuje ścignąć soft z sprawnego i wgrać w uwalony. Startuje bootloader więc jest nadzieja na podniesienie soundbara.
Czy ktoś z szanownych użytkowników forum próbował takiego rozwiązania???
 

Krzysio709

New member
Udało Ci się podnieść soundbar?? Serwis problem HELLO rozwiązuje poprzez wymianę płyty głównej w belce i subwooferze. KOSZT uwaga?! ok 1000 zł
Po co udostępniać soft skoro można nabijać kasę poprzez serwis i wymianę płyty.

Kupiłem drugą belkę. Spróbuje ścignąć soft z sprawnego i wgrać w uwalony. Startuje bootloader więc jest nadzieja na podniesienie soundbara.
Czy ktoś z szanownych użytkowników forum próbował takiego rozwiązania???
Niestety nie udało się bo nie mam oprogramowania, ale jak będziesz miał soft to podrzuć proszę, będę walczył :D
Też mi powiedzieli 1000zł za to.
Btw, zauważyłem, że z tyłu belki jest gniazdo (prawdopodobnie jakieś serwisowe) na taśmę 6 pin, więc muszą mieć jakieś softy do tego.
 

djpetere

New member
Czy ktoś mógłby udostępnić mi plik ze swojej sprawnej belki /bin/fota_service ?
Plik można skopiować poprzez połączenie SSH z belką.
 

stivo.lodz

New member
Widzę, że problem z migającym Hello jest dość powszechny. Może to jakaś wada fabryczna?
Czy udało się komuś popchnąć coś do przodu? Bo zapłata 2/3 wartości nowego sprzętu moim zdaniem nie wchodzi w grę.
 
Do góry