Ok. Zatem cierpliwie czekam.Bo są święta.
To jest totalna porażka. TCL Polska umywa ręce, kierują do serwisu CSMIK, ten pseudo serwis nie raczy odpisać na maila. pan Marek, super człowiek (kontakt który dostajemy na Priv) niestety nie jest wstanie pomóc. Z oprogramowania do tego soundbara robią jakąś tajemnicę. Serwery odpowiedzialne za OTA nie wykrywają nowej wersji softu gdzie na pokładzie sam ma D105 (czyli jeden z pierwszych). uu mnie obecnie nie działa airplay oraz google home. Na informację, że do urządzenia można połączyć się np poprzez SSH i wgrać soft za pomocą komend terminala linux, wyskakują butów. Pracownikom TCL albo brakuje wiedzy albo chęci. Łatwiej odesłać. na serwis i skroić klienta. A wystarczy przywrócić dostępność softów na serwerach TCL. Porażka.Czy możesz pomóc z listwą dźwiękową TCL Alto 9+. Mam wersję TS9030-NA. Mam problem z miganiem HELLO i dalszy ciąg postępów. Czy można udostępnić oprogramowanie sprzętowe do zainstalowania przez USB?
Udało Ci się podnieść soundbar?? Serwis problem HELLO rozwiązuje poprzez wymianę płyty głównej w belce i subwooferze. KOSZT uwaga?! ok 1000 złNapisałem
Niestety nie udało się bo nie mam oprogramowania, ale jak będziesz miał soft to podrzuć proszę, będę walczyłUdało Ci się podnieść soundbar?? Serwis problem HELLO rozwiązuje poprzez wymianę płyty głównej w belce i subwooferze. KOSZT uwaga?! ok 1000 zł
Po co udostępniać soft skoro można nabijać kasę poprzez serwis i wymianę płyty.
Kupiłem drugą belkę. Spróbuje ścignąć soft z sprawnego i wgrać w uwalony. Startuje bootloader więc jest nadzieja na podniesienie soundbara.
Czy ktoś z szanownych użytkowników forum próbował takiego rozwiązania???