Witam
W dniu dzisiejszym zgłosiłem usterkę telewizora w call center.
Zgłoszenie zostało przyjęte. Usterka w telewizorze polega na nakładaniu się na matrycę siatki na całej powierzchni matrycy, przez co obraz staje się jak film animowany. Faktura opiewa na kwotę 11240 zł.
W tej chwili KDLW905 kosztuje ok.7500, jest to model flagowy, jak mój w momencie zakupu. Na forach piszą różne dziwne rzeczy na temat serwisu SONY i wymiany na nowy model w momencie nienaprawialności starszego modelu. Okazuje się, że dają podobny o podobnej specyfikacji. Jeśli się okaże, że mojego nie da rady się naprawić a oni (zgodnie z ich polityką) zaproponują mi nie model flagowy, czyli W9 a np. W8 mam prawo go nie przyjąć, żądając naprawy mojegoX4500 lub zwrotu pieniędzy zgodnie z FVAT jaką posiadam?
W dniu dzisiejszym zgłosiłem usterkę telewizora w call center.
Zgłoszenie zostało przyjęte. Usterka w telewizorze polega na nakładaniu się na matrycę siatki na całej powierzchni matrycy, przez co obraz staje się jak film animowany. Faktura opiewa na kwotę 11240 zł.
W tej chwili KDLW905 kosztuje ok.7500, jest to model flagowy, jak mój w momencie zakupu. Na forach piszą różne dziwne rzeczy na temat serwisu SONY i wymiany na nowy model w momencie nienaprawialności starszego modelu. Okazuje się, że dają podobny o podobnej specyfikacji. Jeśli się okaże, że mojego nie da rady się naprawić a oni (zgodnie z ich polityką) zaproponują mi nie model flagowy, czyli W9 a np. W8 mam prawo go nie przyjąć, żądając naprawy mojegoX4500 lub zwrotu pieniędzy zgodnie z FVAT jaką posiadam?