Sony !! Zastanawiacie się czy kupić ?

D

Deleted member 121090

Guest
Nie wiem na pewno, ale obstawiam że tak. Nie widzę tu różnic dla SONY, a po SONY można się spodziewać już wszystkiego.
No chyba nie jest tak jak piszesz. W przypadku niezgodności towaru z umową stroną nie jest Sony tylko sprzedawca. Sony nam naprawia nie nowymi częściami, bo może to zrobić. Pozwala im na to konkretny zapis z warunkach gwarancji. Sprzedawca na gwarancję powołać się nie może.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ale pewne na 100% że w takich sytuacjach znacznie lepiej się opłaca dać tv do sklepu na Ustawę... przynajmniej ja bym tak zrobił ale sam zainteresowany coś zacichł... że tak powiem...
 

accu

New member
Bez reklam
Ale pewne na 100% że w takich sytuacjach znacznie lepiej się opłaca dać tv do sklepu na Ustawę... przynajmniej ja bym tak zrobił ale sam zainteresowany coś zacichł... że tak powiem...

Witam uprzejmie,

Myślę , że czeka , jakie stanowisko zajmie firma Sony w tej konkretnej sprawie , :-|
gdyż nie może dołączyć do reklamacji , informacji o ilości przepracowanych godzin
przez telewizor , bez dokumentu serwisu autoryzowanego firmy Sony , w którym ta informacja będzie podana . Może sklep taką propozycję reklamującemu złożył , a ten ją przyjął . Tego nie wiem .
Dla mnie sprawa jest cokolwiek zagadkowa ...


Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

astw

New member
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Klient zostaje prawidłowo poinformowany:

WYPRZEDAŻ: SONY KDL-50W805B W SKLEPIE NEONET.PL
WYPRZEDAŻ: SONY KDL-42W805B W SKLEPIE NEONET.PL
Outlet! Telewizor SONY Telewizor SONY KDL-40R485 - sklep saturn.pl
OUTLET! TV LED SONY KDL-32R500C HD Ready KUP TERAZ (5501646415) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

A tak na marginesie /dygresja/ - wielu producentów urządzeń konsumenckich operuje z innych państw UE i tam toczymy ewentualne spory, np. producent tel. kom.
https://www.kazam.mobi/terms
Przecież nikt tutaj nie napisał, że każdy TV powystawowy marki Sony, jest w Polsce nieuczciwie sprzedawany. Oczywiście, że są uczciwie sklepy.
My piszemy o konkretnym przypadku, kiedy to odbyło się to całkowicie inaczej. Dlaczego więc Sony kryje nieuczciwego sprzedawcę i nie chce swojemu klientowi pomóc?
Dlaczego Sony zakazuje klientom dostępu do informacji, ile godzin pracy ma za sobą ich zakupiony produkt?
Co do tych producentów, którzy nie mają osobowości prawnej przed naszym wymiarem sprawiedliwości. Podajesz przykład jakiejś całkiem egzotycznej firmy.
Podaj przykład jakiegoś innego znaczącego producenta sprzętów z branży RTV.
Mnie nikogo takiego nie udało się znaleźć poza Sony.
 

astw

New member
Sądzę, iż problemem kupującego ze zwrotem do sklepu mogą być problemy logistyczne: zapakowania dla kuriera, wysyłka itp. Ponowię wcześniejsze pytanie: czy ktoś zwracał duży tv korzystając z kuriera? Musiał nabyć paletę? Ile kosztowała przesyłka?
 

Rudeford

New member
Założyciel tematu kupował chyba w realu a nie wysyłkowo.
Co do wysyłki, to na palecie nie musi być, bo i mało który sprzedawca tak do klienta wysyła. Mam na koncie niestety kilka odesłanych tv w rozmiarze 55” Koszt np. DPD niecałe 18 zł.
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Sądzę, iż problemem kupującego ze zwrotem do sklepu mogą być problemy logistyczne: zapakowania dla kuriera, wysyłka itp. Ponowię wcześniejsze pytanie: czy ktoś zwracał duży tv korzystając z kuriera? Musiał nabyć paletę? Ile kosztowała przesyłka?

Według mnie nie musi być palety, kilku moich znajomych kupowało tv z netu i nigdy nie było tv na palecie - bo też o to kiedyś się pytałem... kwestia w jakim stanie ten tv dojedzie bez palety, a to już inna bajka.. ale zapewne jakieś ubezpieczenie można wykupić...
Dla przykładu napiszę dla ciekawostki jak serwis Sony w Warszawie (konkretnie ten serwis) podchodzi jak jest na gwarancji tv.. jeśli sami przywieziemy tv do nich do serwisu i oni stwierdzą że oprócz tego co było zgłoszone z tym tv stało się coś jeszcze i to było wg nich przyczyną przewozu to taka usterka nie zostanie zrobiona w ramach gwarancji. Więc doradzają żeby czekać na ich serwisanta który zabierze sam tv, a nie na własną rękę przewozić tv.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Sądzę, iż problemem kupującego ze zwrotem do sklepu mogą być problemy logistyczne: zapakowania dla kuriera, wysyłka itp. Ponowię wcześniejsze pytanie: czy ktoś zwracał duży tv korzystając z kuriera? Musiał nabyć paletę? Ile kosztowała przesyłka?
Nie ma to żadnego, nawet najmniejszego znaczenia dla kupującego.
Już o tym pisałem. Jak oddajemy towar niezgodny z umową, to sprzedawca zwraca nam wszelkie koszty na jakie nas naraził sprzedając nie to co kupowaliśmy. Koszty powieszenia TV, demontażu, transportu itd.
Wystarczy wziąć firmę i przekazać mu zapłacone faktury.
lolek126
a mnie serwis Sony , kazał samemu przywieźć TV do nich, następnie kazał go sobie samemu wnieść i najlepsze będzie teraz, po wniesieniu poprosili mnie o pomoc przy rozpakowywaniu!
Takie standardy!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

astw

New member
Według mnie nie musi być palety, kilku moich znajomych kupowało tv z netu i nigdy nie było tv na palecie - bo też o to kiedyś się pytałem... kwestia w jakim stanie ten tv dojedzie bez palety, a to już inna bajka.. ale zapewne jakieś ubezpieczenie można wykupić...
Dla przykładu napiszę dla ciekawostki jak serwis Sony w Warszawie (konkretnie ten serwis) podchodzi jak jest na gwarancji tv.. jeśli sami przywieziemy tv do nich do serwisu i oni stwierdzą że oprócz tego co było zgłoszone z tym tv stało się coś jeszcze i to było wg nich przyczyną przewozu to taka usterka nie zostanie zrobiona w ramach gwarancji. Więc doradzają żeby czekać na ich serwisanta który zabierze sam tv, a nie na własną rękę przewozić tv.

Faktycznie bez palety:

https://www.strefapaczki.pl/upload/Elektronika-i-sprzet-RTV-AGD.pdf
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Nie ma to żadnego, nawet najmniejszego znaczenia dla kupującego.
Już o tym pisałem. Jak oddajemy towar niezgodny z umową, to sprzedawca zwraca nam wszelkie koszty na jakie nas naraził sprzedając nie to co kupowaliśmy. Koszty powieszenia TV, demontażu, transportu itd.
Wystarczy wziąć firmę i przekazać mu zapłacone faktury.
lolek126
a mnie serwis Sony , kazał samemu przywieźć TV do nich, następnie kazał go sobie samemu wnieść i najlepsze będzie teraz, po wniesieniu poprosili mnie o pomoc przy rozpakowywaniu!
Takie standardy!

Co poradzić taki serwis w Bielsko - Białej (tam bodajże dawałeś tv o ile pamiętam) ja na szczęście mieszkam w Warszawie a właściwie 7 km od granicy Wawy i do mnie przyjadą i zabiorą jakby co ... :) Choć jak mi się zepsuje tv i powiedzieliby że jak przywiozę do nich, a oddadzą mi 100% kasy za tv to nawet wniosę im na 40 piętro pałacu kultury... niestety nie ma szans, myślę że takie prezenty zdarzają się raz na X czasu,,,, a szkoda... Tobie się udało..
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Więc jak widzisz w jednym serwisie Sony jest O.K. a drugim wręcz karykaturalnie.
Naprawdę byś się cieszył jakby Ci TV padł?
Mnie to jakoś nie ucieszyło. Kupowałem Sony żeby mieć trwały i solidny wyrób z dobrym jakby co wsparciem serwisowym.
Ani jedno się nie sprawdziło. A od tego czasu jest jak widzę coraz gorzej niestety.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Szczerze ? Z jednej strony tak bo kupiłbym 65 cali, a z drugiej stronu nie bo podoba mi się obraz z tego tv jedynie do czego mam uwagę to rozmiar tego tv.. i trzecia strona to chciałbym sprawdzić jak postąpią z moją osobą w takiej sytuacji - ale jakbym wiedział z góry że oddaliby mi 100% kasy to bym się zastanowił... ;-) na razie mam tyle rzeczy nic się nie popsuło od Sony aczkolwiek ten pierwszy raz zapewne kiedyś będzie.... ale jak na razie jeśli chodzi o awaryjność Sony to jestem mega zadowolony..
A co do serwisów to tak jak pisałem ale myślę że ten z Radomia jest jeszcze lepszy bo tam to już kołchoz naprawiają kilka firm tv na gwarancji więc ... szkoda gadać... Na szczęście mieszkam w takim rejonie że tv jakby co idzie do serwisu w Warszawie.. ale to tez nie oznacza na 100% że będzie pięknie i wspaniale.. ale patrząc na Radom to i tak mega różnica..
 

accu

New member
Bez reklam
Witam,

Nie mówiąc już o lokalnych serwisach , które współpracują z MIK Radom .(niestety nie mam dobrego
zdania w tym temacie:|)

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Nie tylko Ty Kolego - choć nie wiem czy to jest jakieś pocieszenie... ale ja jakbym mógł bez względu na markę tv to omijałbym szerokim łukiem ten serwis...
 
D

Deleted member 121090

Guest
accu
Dzięki.
Czyli rrr7 wywalczył od sklepu zwrot towaru niezgodnego z umową.
Tak jak radziliśmy mu od początku tej dyskusji.
Fajnie że udało mu się pomóc.
 
Do góry