Też przejrzałem forum, owszem problemów jest, ale większość seniorka, meduzy i pochodnych tych postaci, Ile jest realnych.. Nie wiem.
Co do serwisu, nie mam zdania, bo produkty które zakupuje, nie tylko Sony waszego Panasa też, po prostu nie psują się. Nie wiem, czy to jest szczęście, czy nie mam zmysłu niszczyciela. Nie narzekam również na jakość, wystarczy spojrzeć na inne produkty, porównać, wziąć do rączki, dokładnie obejrzeć i
samemu wyciągnąć wnioski na temat jakości tej i innych firm.
@senioruś
sony bylo kiedys gwarantem jakosci i solidnosci.Niestety jest coraz gorzej. Nie wiedza jak sciagac klientow to proponuja 5 lat gwarancji ktorej jednak nie dotrzymuja
Skoro masz takie informacje, to podziel się nimi ze wszystkimi. Wstaw jakiś wykres, dane oparte na faktach (może być link do wiarygodnego źródła), a nie oparte na wyobraźni. Mogą być dane z lat wcześniejszych ile produktów sprzedali i jaki procent był uszkodzony, ile nie podlegało gwarancji (nie z uszkodzeń mechanicznych), a jak to wygląda teraz.