sony uznaje to za norme prosze o opinie

nales99

New member
senior45, nikt mi nie kazał i w sumie nie rozumiem tego komentarza w tym miejscu. A kupiłem bo skończyły się zf'ki od toshiby, z którymi de facto teraz też jest sporo problemów. Na pewno nie odpuszczę i będę informował jak przebiega sprawa.

Pozdrawiam
 

Seba_Fan

New member
Bez reklam
dziwne ze masz takie problemy, mi wymienili na nowy, z nowej serii, tylko jeszcze go nie mam czekam na Sony Polska az dostarcza
 

Seba_Fan

New member
Bez reklam
zepsuty nie byl, mial pixel
zobacz na innych producentow nic nie robia z tym

ale szkoda gadac, jak widac masz problem z nazwa Sony, mnie nie interesuje taka ocena
 

Ares78

New member
senior45 napisał:
byly kolego, byly.Albo robie cos porzadnie albo wcale.Najswiecej niezadowolonych klientow i problemow ma tutaj Sony na forum.

Senior, wiesz szkoda już z tobą rozmawiać, co tydzień masz inne zdanie, raz, że świetnie raz, że beznadziejnie. Może chodzi o rozdwojenie jaźni? Sam nie wiem jak to już interpretować. W telewizorach sony też zdarzają się usterki, ale nie zauważyłem, żeby występowały częściej niż u inny producentów.
 

nales99

New member
Witam

Od rzecznika praw konsumentów dowiedziałem sie że najlepiej teraz oddać tv na gwarancje, czego nie chciałem robić. Teraz bardziej rozchodzi sie o to że konsultant sony mnie okłamał, a teraz nie poniesie za to zadnych konsekwencji, to mnie najbardziej drażni w tej sytuacji.

Seba_Fan , w końcu zdecydowałeś się na tą v5500 ?? I jak w porównaniu do w4000 ?? Sorki za oftfop.

Pozdrawiam
 

centur

New member
moja rada jest taka aby od tej firmy trzmać sie jak najdalej !!! produkty średnio 15-20% droższe niz u konkurencji a jakośc podobna albo niższa, bardzo drogi serwis pogwarancyjny i kiepska obsługa gwarancyjna. Trzymają jeszcze poziom na rynku pro ale na konsumenckim to jedna wielka porażka. W latach 70-80-tych była to znakomita firma słynąca z jakości, dziś nie zostało po niej prawie nic a menadżerowie i księgowi w sony nastawieni są na maxymalizację zysków, szkoda że przeważnie kosztem konsumentów ..........
 
Ostatnia edycja:

senior45

New member
zgadzam sie w calej kwestii z centaur.sony bylo kiedys gwarantem jakosci i solidnosci.Niestety jest coraz gorzej.Nie wiedza jak sciagac klientow to proponuja 5 lat gwarancji ktorej jednak nie dotrzymuja.Wiedza doskonale ze maly czlowiek nie wygra z ich adwokatami.Jesli chodzi o usterkowosc inny producentow.Przelecialem forum i tyle problemow co Sony nie ma zaden.
 

Sych

New member
:D
Też przejrzałem forum, owszem problemów jest, ale większość seniorka, meduzy i pochodnych tych postaci, Ile jest realnych.. Nie wiem.
Co do serwisu, nie mam zdania, bo produkty które zakupuje, nie tylko Sony waszego Panasa też, po prostu nie psują się. Nie wiem, czy to jest szczęście, czy nie mam zmysłu niszczyciela. Nie narzekam również na jakość, wystarczy spojrzeć na inne produkty, porównać, wziąć do rączki, dokładnie obejrzeć i samemu wyciągnąć wnioski na temat jakości tej i innych firm.

@senioruś
sony bylo kiedys gwarantem jakosci i solidnosci.Niestety jest coraz gorzej. Nie wiedza jak sciagac klientow to proponuja 5 lat gwarancji ktorej jednak nie dotrzymuja
Skoro masz takie informacje, to podziel się nimi ze wszystkimi. Wstaw jakiś wykres, dane oparte na faktach (może być link do wiarygodnego źródła), a nie oparte na wyobraźni. Mogą być dane z lat wcześniejszych ile produktów sprzedali i jaki procent był uszkodzony, ile nie podlegało gwarancji (nie z uszkodzeń mechanicznych), a jak to wygląda teraz.



 

fukas

New member
Jako że zalozylem temat chciałem poinformowac ze sprawa dalej w toku prowadzona przez rzecznika praw konsumenta , sklep do ktorego zglosilem niezgodnosc towaru w ciagu 14 dni mial ustosunkowac sie do moich zastrzezen , przysłal pismo ale w nim odpowiedzial ze sprawe do rozpatrzenia oddal sonemu ( a powinen sie ustosunkowac do mojego zapytania i odpowiedziez ze wymienia lub nie wymieni i uzasadnic dla czego ) i to byl ich blad , pani rzecznik teraz naciska na nich wysyła pisma o wymiane tv na nowy .Jeśli nie wymienia sprawa trafi do sadu cywilnego , nie odpuszcze im tego a sprawa prawdopodobnie do wygrania wlasnie z powodu nieustosunkowania sie sprzedawcy do żadan klijenta w ciagu 14 dni :)
 

Sych

New member
fukas napisał:
Jako że zalozylem temat chciałem poinformowac ze sprawa dalej w toku prowadzona przez rzecznika praw konsumenta , sklep do ktorego zglosilem niezgodnosc towaru w ciagu 14 dni mial ustosunkowac sie do moich zastrzezen , przysłal pismo ale w nim odpowiedzial ze sprawe do rozpatrzenia oddal sonemu ( a powinen sie ustosunkowac do mojego zapytania i odpowiedziez ze wymienia lub nie wymieni i uzasadnic dla czego ) i to byl ich blad , pani rzecznik teraz naciska na nich wysyła pisma o wymiane tv na nowy .Jeśli nie wymienia sprawa trafi do sadu cywilnego , nie odpuszcze im tego a sprawa prawdopodobnie do wygrania wlasnie z powodu nieustosunkowania sie sprzedawcy do żadan klijenta w ciagu 14 dni :)

Dobrze robisz!! Walcz o swoje! Cwaniacznki ze sklepu może w końcu nauczą się ludzkich uczuć jak dostaną karę. Wiecie co, widzę że w Polsce dzieje się coraz lepiej pod tym względem. Nie ma jeszcze porównywać z Anglią czy innymi tego typu krajami, ale najważniejsze jest wzbudzić w nas- konsumentach- świadomość swoich praw. Jeśli ludzie będą walczyli z nieuczciwymi sprzedawcami, to będzie mniej tego typu przekrętów.
I tak najgorsze co może być. to zakup używanego auta. Tak dopiero przekręty są.... Mały przebieg, bezwypadkowy, 100% sprawny... ta... Chyba 10% z tego co jest na rynku jako "sprawne" samochody...
 

fukas

New member
Sprawa jednak bedzie musiała miec finał w sadzie sklep znowu odpisał odmownie w sprawie wymiany , a teraz pare kwiatkow z pisma " wiadoma sprawa jest , że im wyższy model tym lepszy obraz , wiaze sie to jednak z cena telewizora , pan ...... wybral tv z sredniej polki a zatem pewne niedociagniecia w panelu lcd mogły byc prawdopodobne . w innym miejscu pisza " ponadto klient doskonale wie ze ten model nie jest produkowany i wymiana na nowy model tv jest praktycznie niemozliwa " i jeszcze jedno "wymiana tv była wiec bezzasadna i o tym klient zostal poinformowany ustnie " i co wy na to tyle bzdur w jednym pismie , w przyszłym tygodniu ma przyjechac gosciu z prasy lokalnej może opisze wszystko
 

Sych

New member
Dla mnie to są brednie i spychanie winy. Zakup tańszego telewizora oznacza gorszy obraz, ale nie upoważnia do występowania wad. Zawsze jak coś się zepsuje czego już nie produkują, wymieniają na nowszy model. Nie wiem jak jest z telewizorami, ale z drobniejszym sprzętem (i tańszym) tak właśnie jest.
Dopytał bym się jeszcze w UOKiK jaka jest szansa na wygraną i działał. Trzymam kciuki!
 

Seba_Fan

New member
Bez reklam
szkoda ze taka masz sytuacje, bo to nie powinno byc, no ale mowie jak mialem dobrze zalatwiona sprawe mimo wtopy serwisu,
roznie bywa w zyciu, ludzie kupuja samochody po 80tys i tez maja problemy bo ten typ tak ma, a mysle ze 50-120tys bardziej boli niz kwota 4tys, ale kur... chodzi o zasade i jak cos sprzedaja to ma byc OK, ale niech pisza jakie ma wady.
 

Sych

New member
Dokładnie o tym mówię. Dla zasady. Sprzedają coś, niech mówią jakie ma wady itd. Właśnie jestem na etapie zakupu samochodu. Co drugi samochód ma mnóstwo ukrytych wad, nie mówię już o przebiegu, książce serwisowej, ale o wadach które widać a ktoś przez telefon zapiera się że jest ok.
Dlaczego jest tak dużo cwaniaków... Właśnie przykład z LCD dobrze to pokazuje... Moim zdaniem, takiemu sklepowi powinno zależeć na utrzymaniu klienta, a nie na kłótniach i sądzeniu się... Ale widać, rzeczywistość jest inna. Trzeba tylko wierzyć, że to się zmieni.
 

rdg

New member
W każdym Sony jest takie coś, co dał na fotce autor tematu ? bo już się nastawiłem na Sony KDL-40V4000, a po przeczytaniu tego tematu znowu nie wiem co robić, a w sklepie całkiem dobre wrażenie na mnie zrobił i cena niezła 2700:)
 

fukas

New member
właśnie o to chodzi o zasady a jeszcze mnie wkurzyli bo bezczelnie klamia w pismach o tym że mnie informowali (kierownik sklepu ) ze tv nie wymienia i ustnie zabrali stanowisko w tej sprawie - w sumie to dla sadu nie bedzie mialo znaczenia , a prawda byla taka ze gosciu raz mowil ze nie jego cyrk nie jego malpy przekaze szefowej np moje pismo a innym razem ze on nie jest wladny wydawaniu decyzji , z szefowa bardzo ciezko sie bede mial spotkac - slowa kierownika , ale ponoc łaskawie domnie oddzwoni narazie echo od 2 dni , chcialem jej powiedziec osobiscie ze sprawe kieruje do sadu ah
 

senior45

New member
rdq-badz rozwazny i nie kupuj Sony.To nie ta firma co kilkanascie lat temu.Daja 5 lat gwarancji ale co ona obejmuje? Z tego co tutaj czytam to raczej nic.Chyba ze nastapi totalna destrukcja telewizora.Nie sugeruj sie obrazem Sony w sklepach.Jest "cukierkowy" i maksymalnie przeslodzony.W domowych warunkach tak nie poogladasz, bo po godzinie eksploduja ci oczy.Nie chce sugerowac zadnych innych marek ale jest kilka z owiele lepszym serwisem i nizsza cena a rownie dobrym jak nie lepszym obrazem.
 
Do góry