Skóra, fura i komóra :) Czyli luzne rozmowy o motoryzacji.

Pakolo

Well-known member
Bez reklam
Henry
25 tyś rocznie to dużo, w takiej sytuacji lepiej chyba Mondeo niż ścigacz?
Ja robię 25-30 tyś rocznie:)
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Arteona ma znajomy. W sumie to ma Arteona i Audi a8. Mowi ze arteon lepiej dla niego sie prowadzi i jezdzi trasy polska niemcy oraz wokol komina VWejem. :(

Wiec jakbym mial znowu limuzyne kupowac tylko nowke, to napewno poszedlbym na jazde probna VW i porownal (o ile jest sens porownywac) do kia optima kombi.
 
Ostatnia edycja:

kaminskakl

Active member
Bez reklam
To tylko wyjątek potwierdzający regułę, podobnie jak Arteon w przypadku VW, nie jeździłem jeszcze, ale design ma pierwszorzędny, dobre proporcje, wszytko na miejscu.



A Czy Focus RS taki kosmiczny? W porównaniu do Civica Type R chyba nie :D



btw. RS jeździ jak wygląda. Trochę twardy, ale można się przyzwyczaić, zresztą gdybym rocznie pokonywał te 20-25 tyś pewnie wybrałbym to auto, a nie Mondeo, tym bardziej, że żona jeździ vanem, więc rodzinne wozidło też jest.
Kosmiczny, ale jako synonim słowa "super". Poprostu mi się podoba :) Type R rzeczywiście kosmiczny w dosłownym tego słowa znaczeniu. Taki trochę jak z filmów sci fi :D

Takich wyjątków jest kilka, że aż przestają być wyjątkami. Ze Skody fajnie prezentuje się Kodiaq RS, z VW wspomniany Arteon, a Ford ma swoje ST i RS. Szkoda tylko, że nie ma już Mondeo ST.

@lolo2

Mam na placu Arteona. Bardzo fajny samochód. Do tego żwawo się porusza i mało pali. 2.0 TDI 240KM z 4 MOTION i zawieszeniem adaptacyjnym.
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Jednak sie pomylilem. Znajomy ma Phaetona a nie arteona.

Ale i tak jestem zdziwiony ze woli go od audicy. No ale sa gusta i gusciki.
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Jednak sie pomylilem. Znajomy ma Phaetona a nie arteona.

Ale i tak jestem zdziwiony ze woli go od audicy. No ale sa gusta i gusciki.
Phaeton to już przeszłość, ale w momencie premiery przewyższał Audi, S klasy i resztę konkurencji nowinkami, komfortem itd.

Arteon to taki większy i ładniejszy Passat :D
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Tylko klapa finansowa, bardzo mało tych aut się sprzedało, ludzie woleli kupować auta innych renomowanych Producentów.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Wraca temat kamer, dam chyba sobie spokój z drogimi zabawkami pokroju 500zł, jak macie coś w granicach 100-300zł, to dajcie znać.

Z drugiej strony chodzi mi po głowie zestaw z kamerą tylną, najlepiej po wifi.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja też nie chce kobyły, a te Xblitze ponoć jedne z lepszych w swoim budżecie.
Nie wiem jak ten mały, ale fajny, daj znać jak kupisz.
Tutaj fajne zestawienie:
https://www.pcworld.pl/ranking/Rank...upic-Najlepsze-kamery-samochodowe,403995.html

Mio czy Xiaomi też dobre opinie.

Mi też zależy, żeby rejestrator miał jakiś przycisk do wyłączania nagrywania dżwięku.
Nie chce żeby cały czas rejesterował audio.

Zresztą sporo tych testów i zestawień, no i wybierz coś najlepszego...
 

Pakolo

Well-known member
Bez reklam
Ja też nie chce rejestrować dźwięku, ale to pewnie w ustawieniach da się wyłączyć na stałe.
 

Sansei6

Member
Bez reklam
W wilu będzie znów pod górkę, ale RK nigdy nie maiał z górki... będzie ciekawie!
Nie było kiedyś tu tematu o F1, jakby co ;)
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
A tutaj tak troszkę o solidności japończyków..

Ford Motor Company was simultaneously manufacturing a car model with transmissions made in Japan and the United States. Soon after the car model was on the market, Ford customers were requesting the model with Japanese transmission over the US-made transmission, and they were willing to wait for the Japanese model. As both transmissions were made to the same specifications, Ford engineers could not understand the customer preference for the model with Japanese transmission. Finally, Ford engineers decided to take apart the two different transmissions. The American-made car parts were all within specified tolerance levels. On the other hand, the Japanese car parts were virtually identical to each other, and much closer to the nominal values for the parts - e.g., if a part was supposed to be one foot long, plus or minus 1/8 of an inch - then the Japanese parts were all within 1/16 of an inch. This made the Japanese cars run more smoothly and customers experienced fewer problems. Engineers at Ford could not understand how this was done until they met Deming.
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Nic dziwnego.

U mnie w robocie cala masa japonskich maszyn z przeroznymi przekladniami. Japonczyk jest nie do zajechania. Tak go meczysz az sie wszystko wytrze i luzy dostanie.
Tylko niemcy i troche wlosi moga sie rownac z japoncem. W jakiej kolwiek mechanice japonce sa najlepsi:
Roboty, prowadnice, maszyny cnc, przekladnie, silniki elektr., elektronika itp.
 

matkar

New member
Trzeba być realistą co do Williamsa,ale zapowiada się ciekawie,myślę ze obaj kierowcy nawet w tak słabym bolidzie sprawią kilka niesodzianek w sezonie.
 
Do góry