Seria telewizorów firmy Philips 8007 na rok 2012 r. wielkości 40" , 46" i 55".

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Kiki to wez wytlumacz mi i innym skoro jest taki bum na modele philipsa ( i mowie tu jako ten ktory chcialby widziec te tv normalnie w sklepie ) To dlaczego zaden saturn. czy MM nie ma i nie bedzie mial tych tv ? Jestes w stanie to wytlumaczyc ?Bo przeceiz sam pisales "ze to sklepy beda sie bic o tv philipsa a nie philips zeby byl w sklepie " pamietasz? Jestes w stanie wytlumaczyc ze jesli jest takie duze zapotrzebowanie to dlaczego w Niemczech w tym jednym duzym sieciowym sklepie co sprawdzal brat mojego kumpla jest zaledwie 2 szt. modelu 8 i to w 46 calach? a modelu 9 jeszcze 1 szt. nie bylo ( chodzi o 9707 ) I pytam sie calkowicie na spokojnie nie ze drwie czy cos w tym stylu bo naprawde chcialbym zobaczyc na zywo ten tv, a tylko slyszymy jakie to jest duze zapotrzebowanie jak to duzo chetnych jest, a tv jak brak w sklepach normalnych tak brak... Piszesz ze usterki zostaly wycofane a jest gdzies to oficjalnie powiedziane , napisane czy cos w tym stylu? I czy to dotyczy wszystkich egz. czy tez np egz ktore zeszly powiedzmy od poczatku listopwada ? I mam nadzieje ze odpowiesz a nie znowu bedzie cisza.....
Lolek
ps Kiki piszac o tym ze sa dostepne od reki i w wogole to zdajesz sobie sprawe ze wprowadzasz ludzi w blad bo w Polsce poza twoim sklepem i euro agd ( gdzie nie mozna zwrocic tv w razie jego usterki - zlego podswietlenia, tv ten jest dostepny na zamowienie i rowniez bez mozliwosci podlaczenia go i oczywiscie dzwonilem do tych sklepow co oferuja niby ten model i takowe informacje uzyskalem )
 
Ostatnia edycja:

artsaulo

New member
Jaka firma taki booom.
Nie jestem anty-Philips. Posiadałem 37 pfl 8404 i chciałem kupić 55 cali 6007 ale firma nie dała mi wyboru.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli ktoś chce kupić może to zrobić bez problemu, tzn z powodu dużego zainteresowania mogą być opóźnienia ale kilku dniowe.
Wkrótce telewizory Philips powinny być w każdym większym mieście.
Dla mnie sklepy nie kończą się na Saturnach. Modele Philipsa trafią do specjalistów czyli do sprzedawców którzy potrafią dobrze zaprezentować telewizory ,a nie koniecznie tylko do podawców - którzy jedynie podają towar.
Ustalane są szczegóły prezentacji modeli .
Usterki są skończone i tu masz oficjalny komunikat. Jeśli czesz takiego od prezesa korporacji to musisz napisać do niego.
Skończyły się bo ludzie kupują już kolejne dostawy i nie zgłaszają żadnych problemów . Dlatego jest ich tak mało w sklepach bo się dobrze sprzedają - to chyba logiczne.
Modele 9707 - o które pytasz wszędzie na świecie są na zapisy .
Więc możesz sobie powód dopowiedzieć sam.
W Polsce też są na zapisy.

Na samochody także w wielu przypadkach trzeba czekać nawet do pół roku i nikogo to nie dziwi. Świadczy o dobrej pracy producenta i chęci zakupu zdeterminowanego użytkownika.
Jeśli chcesz kupić Philipsa 9707 w sklepie z ziemniakami czy majtkami to go nie kupisz. Jeśli Cię stać na taki i chcesz mieć najlepszy na rynku go i tak musisz się zapisać w kolejce. Oczywiście nie musisz mieć, nie musisz kupować - ale pogadać zawsze warto !
 

Philipslover

New member
Jedno krotkie pytanko. Czy z modelem 46PFL8007 tez byly problemy z tymi dyfuzorami i zlym podswietleniem czy byla to tylko przypadlosc modelu 55 calowego... ?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Lolek - Twoje wpisy off top będą zgodnie z regulaminem usuwane. Robi się bałagan i sam jeszcze się dałem wciągnąć - przepraszam.

PhilipsLover - model 46pfl8007 nie ma żadnych problemów z dyfuzorami.
Ale te modele które sprawdzałem (bok-bok) 55" też nie miały.
Czy mogą się zdarzyć model z nierównym podświetleniem ?
Oczywiście ze mogą - to tylko materiały,z pewnością z kontrolą końcową jakości. Wystarczy sprawdzać przed zakupem.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Kiki to nie pisz głupot na ktore każdy człowiek ktory choć troszkę jezdzi po europie i swiecie moze zweryfikowac i sam zobaczyc co mozna i w jakich sklepach kupic....na swiecie i w cale nie trzeba w kolejach sie zapisywac;-) Bo ci co zdazyli przeczytac to zobaczyli ze jest kilka przykaldow i zupelnie odbiegaja temu co ty piszesz a mam ich jeszcze kilka... Kolejna sprawa pisalem Ci zebys nie wprowadzal ludzi w blad nie ma sklepu w Polsce , chyba ze taki o ktorym nie wiem, ale razem z kumplem dzwonilismy do kilkunastu sklepow w ktorych niby philips jest dostepny i w kazdym z nich trzeba czekac poza euro agd , ale w zadnym nie ma mozliwosci sprawdzenia jesli chodzi o obraz czy tez podswietlenie. W kazdym z tych sklepow otrzymalismy odpowiedz ze jesli cos bedzie to trzeba zglosic to do serwisu. Chyba ze ciagle mowisz o swoim sklepie tak jak to kiedys stwierdzil szybal i to co pisza na konkurencyjnym forum czy tez w innych tematach na tym forum. Reklama dzwignia handlu - prawda? Ale co tam tez ten post zostanie skasowany tylko akurat tamtem mam zapisany wpis takze wiesz ja moge z powrotem go skopiowac jak bedziesz tak bawil sie w" staraznika na Ukrainie" A jesli twierdzisz ze mozna sprawdzic to napisz jaki i gdzie taki sklep jest ? I wtedy nawet cie przeprosze ...Juz kilka razy o to cie prosilem.... A przepraszac to rowniez powinienes za wiele innych rzeczy ktore obiecales tutaj a nie dotrzymales slowa lub minely sie z prawda.
lolek
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli jest choć jeden taki sklep - ja znam kilka sklepów - to znaczy, że są takie sklepy w Polsce gdzie są obecnie wszystkie modele telewizorów wystawione i wszystkie są od ręki. A że zapotrzebowanie jest większe niż dostawy Philipsa dlatego trzeba ustawiać się w kolejce i tu akurat nic zdrożnego nie ma.
Raczej sukces Philipsa.

Jeśli znam sklep choćby jeden gdzie można sprawdzić przed wysyłką każdy model telewizora na życzenie - więc jest w Polsce taki sklep .

Jeśli znam choćby jeden sklep w Polsce - a znam taki sklep w Polsce - gdzie można zwrócić telewizor lub wymienić go na inny, to znaczy że jest taki sklep w Polsce.

Jeśli jest choćby jeden sklep w Polsce gdzie można zamówić prezentację do domu telewizorów - to znaczy że jest taki sklep w Polsce mimo że jako światowy człowiek nie zobaczysz takiej oferty w innych krajach świata.

Ostatni raz odpisuję na off topa - nie dotyczący tematu wątku i ostatni raz Cię ostrzegam, pisz na temat bo zgłoszę sprawę do Admina.

Wkrótce takie sklepy stacjonarne ( są w trakcie organizacji pojawią się każdym mieście w Polsce) , proszę być cierpliwym.
 

Philipslover

New member
KIKI a na jakim tle albo na jakim materiale najlepiej sprawdzic czy matryca swieci tak jak powinna ? Albo inaczej... Stojac przed TV bez zadnego urzadzenia podlaczonego - tak jak to ma miejsce czesto w sklepach - wowczas co najlepiej odpalic w TV aby bylo widac dobrze podswietlenie ?

Maslo maslane ale mam nadzieje ze rozumiesz o co mi chodzi :) ?

Druga sprawa to tak z ciwkawosci. Ktory wpis na zewnetrznej kartce na kartonie mowi o tym z jakiego miesiaca jest TV ?

Z gory dzieki za odpowiedzi...
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Materiał może być na płycie i zawierać jednolite tło w różnych kolorach.
Drugiego pytania nie rozumiem.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ok KIKi tylko ty pisales o sklepach a nie o sklepie..... wiec prosze Cie bardzo podaj choc jeden taki sklep poza twoim ktory to caly czas reklamujesz. I czego nie powinno byc na forum. I to jest jak najbardziej post na temat. Chodzi o dostepnosc modelu 8007 ...
lolek
 

accu

New member
Bez reklam
Witam,

W Media Expert 46PFL8007 K/12 - cena 6299.00 zł . Pomału może dojdzie do "przyzwoitej" ceny za "46".

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

Sorn

New member
Przyznam,że cały czas myślę o tym TV...
- Czy ktoś może sprawdzić czy czyta napisy srt?
- Czy czyta tylko partycje Fat32 czy też NTFS?
 

accu

New member
Bez reklam
Przyznam,że cały czas myślę o tym TV...
- Czy ktoś może sprawdzić czy czyta napisy srt?
- Czy czyta tylko partycje Fat32 czy też NTFS?

Witam,
Czyta partycje zarówno FAT16 , FAT32 jak i NTFS . Powinien czytać napisy SubRip , kodowanie znaków UTF-8.

Pozdrawiam,:)
accu
 
Ostatnia edycja:

szybal

Banned
Witam mój 8007 po nocnym czuwaniu rano nie pamięta ustawień zaczyna być tak coraz częściej to ustawianie obrazu dźwięku itd.zaczyna być już nudne czy ktoś ma lub miał podobny problem?Proszę o pomoc!
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Szybal a ma ktos tu oprocz ciebie na tym forum ten model? Bo ja nie kojarze. A propo tego co sie dzieje wzywaj serwis i niech przyjezdzaja - taki ich zawod, w koncu to oni pozniej juz odpowiadaja za tv philipsa jak juz wyjdzie z fabryki. Dalej masz chec na ten model tylko w 55 calach?
A i sluchaj napisz w jakich ty godzinach dzwonisz do serwisu w Radomiu ja pzrez dwa dni dzwonilem do nich bo chcialem cos sprawdzic i za diabla nei dalem rady sie dodzwonic albo zajety numer, albo nikt nie odbiera , a dwa razy udalo mi sie dodzwonic, ale to znowu po zgloszeniu automatu nikt nie mial checi odebrac tel.... a mzoe masz jakis numer specjalny ?
lolek
 

Musio1968

Member
Bez reklam
Witam mój 8007 po nocnym czuwaniu rano nie pamięta ustawień zaczyna być tak coraz częściej to ustawianie obrazu dźwięku itd.zaczyna być już nudne czy ktoś ma lub miał podobny problem?Proszę o pomoc!


Podziwiam Twoją cierpliwość do marki Philips bo wydałeś wcześniej kupę kasy na wyższy model, który był trefny ! Wymienili Ci TV na niższy model, który również nie działa poprawnie więc chyba należy podjęć decyzję o zwrocie TV do producenta i niech zwrócą Ci kasę. Zastanawiające jest to że tylko Ty masz model 8007 a przecież Kiki pisze że jest ogromnne zainteresowanie nowymi TV Philipsa, tylko gdzie są ich własciciele ? Chyba nie czytają forum...
 

szybal

Banned
Philips - Kontakt
w Razie kłopotów z tv nie dzwoni się do serwisu w Radomiu tylko na infolinię Philipsa do Warszawy 22 397 15 04.I oni przysyłają serwisanta.
Ciekawe ja akurat wiem lepiej gdzie dzwonić w w-w za każdym razem trzeba tłumaczyć od nowa każdemu o co chodzi bo cię przełączają albo obiecują że oddzwonia ,tam można jedynie umówić przyjazd technika który zabiera tv do Radomia ,natomiast jak masz konkretny problem lepiej dzwonić bezpośrednio do Radomia ciężko się dodzwonić ale za to dowiesz się konkretów z Warszawa jest jak z obsługa w euro każdy wie trochę na każdy temat.
 
Do góry