PrzemoRene napisał:Witam ponownie,
Dzieki za odzew Funkcja TruD niezależnie czy jest włączona, czy nie jest daje lini to samo - tj. nic. Linia pozostaje. Jedynie z włączoną opcją jest bardziej wyraźna - tak jak i cały obraz z resztą. Dodam też, że niezależnie od źródła tak sie dzieje oraz kabli. Czy to Euro, D-sub, czy HDMI jest tak samo. Dodam także moze dla ułatwienia, że przy białym kolorze wogóle jej nie widać, co skreśla raczej martwe pixele. Pokombinuje może chwile w menu tym dla wtajemniczonych i jak to nie da rady to dzwonie do Sharpa ale to po świetach bo lepszy 42" LCd 1080p z kreseczką, niż 21 philips CRT 50hz z 1990 roku (taki w garażu mam
Bedę informował co i jak dalej:krol:
Sprawdziłem w Manu telewizora (tak w tym drugim menu...) i co się okazało ku mojemu WIELKIEMU zdziwieniu... :
że data telewizora produkcji to 2006.10.12
a co NAJGORSZE I JAK NA NOWY, OGLĄDANY PO MAX 4 GODZ. DZIENNIE LCD JEGO LICZNIKI TO:
Center Acutime 4008H30M
Backlight Acutime 4009H51M:hmm: jak się okazuje po moich obliczeniach to tak jakby dzialal codziennie przez 500 dni po 8 godzin dziennie non stop!!!!!!
Co z tym zrobic panowie , bo wja wiele zniosę, ale nie coś takiego?? Czy to sie nadaje do reklamacji i wymiany na N.O.W.Y ???
To tak jakbym 2 latka normalnie użytkowanego kupil tak po 5-6 hr dziennie!! Oj jutro bedą telefony do dealera i Sharpa, oj bedzie sie działo.
Uwazaj!!!! jak powiesz Dealerowi, ze wchodziles na menu serwisowe- to masz gwarancje z glowy, chyba ze powiesz ze to specjalista od napraw RTV wszedl tam i ci pokazal, ale moga chciec nazwe i adres zakladu naprawczego. Liczniki sa czesto ustawiane byle jak, troche po testach czesci oraz po zlozeniu calego aparatu i nieraz wygladaja glupio. Ja mam podobne wartosci, (a tv ma 3 miesiace) ale za to wszystko u mnie chodzi idealnie. Opowiadajac to co piszesz dealerowi lub Sharpowi - ryzykujesz gwarancje. Sharp zabrania uzytkownikom wchodzic na menu serwisowe pod grozba utraty gwarancji!!!!