Nie wiem czy jest sens zwracać. Wiem. Uznacie może, że jestem trochę dziwny ale pomyślcie inaczej. W większości przypadków wady ukryte wychodzą po 100h pracy. Jesli ja natomiast mam TV z przebiegiem ponad 200h i chodzi jak żyleta (tak jak pisałem, żadnych wad na które cierpi ten model, ani jednej) to co mi więcej do szczęścia potrzebne. Po wymianie, dostałbym już ten nowy nieśmigany a po kilku dniach okazałoby się, że jakieś cykanie czy pasy, potem serwis, problemy, a tak mam to już za sobą. Jak pisałem, ten przebieg może być też spowodowany tym, że sklep wystawia sobie TV i włącza go od otwarcia do zamknięcia sklepu, żeby pokazać jego możliwości (jak wszedłem do sklepu z zamiarem kupna to jeszcze na tym TV grał młody łepek w jakąś gierke, gdzie naparzał mieczem z niewiarygodną prędkością, więc mogłem zobaczyć jak zachowuje się sprzęt). Mógł on tam siedzieć już któryś dzień z kolei więc czas pracy też się nabił. Przemyślę jeszcze sprawę jego wymiany, jednak w tej sytuacji musicie mi podpowiedzieć co zrobić. Ja nie jestem za bardzo przychylny jego wymianie.
PS. do menu serwisowego (było o tym już mnóstwo wątków), wchodzi się poprzez naciśnięcie przycisku ściszania na panelu telewizora i jednoczesne trzykrotne przyciśnięcie "0" na pilocie. Mnie za pierwszym razem nie zadziałało ale wystarczy powtórzyć kilka razy i się uda.