Andre5509 napisał:Witam! Nie wiem czy dobrze zrozumiałem - zrezygnowałeś z posiadania kartonu? Radze przemyśleć sprawę Zdarza się, niestety (nawet jak w poście poniżej - po 10 miesiącach) konieczność serwisowania sprzętu - bez opakowania mogą być problemy.!!!
Życzę, aby kolegi to nie dotyczyło. Pozdrawiam.
Nie ma znaczenia. W gwarancji nie masz napisane, ze musisz posiadac pudlo, wiec nie musisz.
Jak zadzwonisz do Panasa to Ci powiedza, ze oczywiscie nie trzeba trzymac pudla choc dla nich jest lepiej jesli to zrobisz, poniewaz moga miec ew. problem w razie przewozenia zepsutej plazmy do naprawy, choc, jak to okreslila panienka z dzialu promocji, staraja sie isc klientom na reke i zalatwiac bezpieczny transport z pudlami po innych tv.
BTW ja trzymam poniewaz akurat mam miejsce a poza tym we wlasnym zakresie bede musial niedlugo przewozic graty..