Witam. Mam takie pytanie do osób, które posiadają ten TV czy może napotkali się na podobny problem co ja. Otóż podczas oglądania filmów z YT czy to przez stronę czy przez aplikację w SMART HUBie co jakiś czas przerywa dźwięk tzn. są krótkie przeskoki i nie ma reguły na częstotliwość ich występowania. Tylko zaznaczam są to drobne przeskoki audio, obraz idzie płynnie. Problem ten jest zauważalny od momentu kiedy zakupiłem TV, a było to w sierpniu. Podobny problem występuje w aplikacji tuba.tv, którą sobie dzisiaj zainstalowałem, nie nacieszyłem się nią długo, pierwszy teledysk idzie generalnie zawsze sprawnie, a gdy przełącza się na kolejny, audio znów zaczyna przerywać. A przy którymś razie kiedy uruchomiłem sobie aplikacje, podczas korzystania z aplikacji tuba.tv nagle zresetował mi się samoczynnie TV... Zamiast cieszyć ze SMART TV to coraz częściej jednak dostarcza mi to coraz więcej nerwów. Problem ten na pewno nie jest wynikiem słabego łącza, ponieważ jak buforuje to zatrzymuje się obraz z dźwiękiem i pojawia się kółko, że ładuje obraz w tych obu aplikacjach. Dodam też, że pozostałe aplikacje jak na przykład IPLA, 3D EXPLORER, TVN PLAYER etc idą bez najmniejszego problemu. Aktualizacje są pobierane na bieżąco i obecnie korzystam z tej najnowszej 1029... Kiedyś tu pisałem o pamięci przeglądarki internetowej, pisałem też do Samsunga, i po zaaktualizowaniu TV do tej aktualizacji 1029 problem pojawia się jeszcze częściej, że pamięć przeglądarki jest pełna. Dzięki za odpowiedzi.