Jeśli chodzi o pojawiający się komunikat pełnej pamięci przeglądarki internetowej to potwierdzam, że problem ten występuje najczęściej podczas oglądania filmów z YouTuba. Ale nie tylko, wystarczy też uruchomić jakąś stronke, a do tego otworzyć drugą zakładkę i wtedy też będzie ten sam problem. Kiedyś już pisałem na tym forum czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ale niestety bez odzewu, napisałem więc do Samsunga i tam napisali że problem jest im znany i nie dają gwarancji by z kolejnymi aktualizacjami ten problem miałby być rozwiązywany. Więc pozostaje oglądanie filmów przez widget youtube, no ale tam jak wiadomo, korzystanie z tej aplikacji jest mocno utrudnione, gdyż tam nie działa ani myszka ani klawiatura... Wczoraj zaaktualizowałem tą aplikację do najnowszej ale żadnych zmian nie zaobserwowałem. Nie wiem czy Wy też tak macie ale podczas oglądania filmów z Youtuba czy to za pomocą przeglądarki czy widgetu filmy w jakości HD co jakiś czas zrywają, widać ewidentnie w tym przypadku że problem nie leży po stronie szybkości internetu. I czy mógłby ktoś sprawdzić aplikację tuba.tv? Gdyż tam problem też występuje ale tylko w jakości HD, po obejrzeniu pierwwszego klipu, następny tak zrywa, że się obejrzeć nie da a raz zawiesił mi się TV...