Wlasnie prowadza bogata korespondecje z Samsung na temat tej wymuszonej aktualizacji. Uparlem sie ze nie zamierzam aktualizowac. A co pisza to zaraz zapodam.
list 1.
Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:
Automatyczne aktualizacje oprogramowania przez sieć może Pan wyłączyć w
menu, w ostatniej zakładce \pomoc techniczna\, w opcji \aktualizacja\.
to moja odpowiedz
Dziękuję za odpowiedz niestety ustawienie to o którym mowa poniżej nie działa,(mimo wylaczenia aktualizacji nadal jestem bombardowany komunikatami o aktualizacji)
firma samsung na sile chce aktualizować oprogramowanie
Powtarzam ze nie jest to zgodne z warunkami kupna telewizora. Ponieważ nie interesuje mnie aktualizacja oprogramowania i nie ma możliwości jej wyłączenia Proszę o zwrot pieniędzy lub wymianę telewizora na zgodny z umowa kupna. PS. nie interesuje mnie telewizor z nowym oprogramowaniem interesuje mnie to aby telewizor działał tak jak w umowie kupna i nie dręczył mnie komunikatami co 24 godziny. Pozdrawiam. Jak wspominałem sprawa ta zainteresowałem rzecznika praw konsumenta. Wiem tez ze nie jest to odosobniona sprawa , aktualizacja na sile jest przedmiotem dyskusji na forach internetowych.
list 2
Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:
Jedynymi rozwiązaniami są:
1. Reset telewizora. Czyni się to przez przyciśnięcie przycisku „exit”
na pilocie przez ok. 15 sekund (przy włączonym odbiorniku). Pojawi się
wtedy odpowiedni komunikat proszę strzałką w lewo wybrać „Ok.” i
zatwierdzić środkowym przyciskiem na pilocie, a telewizor się wyłączy.
Po ponownym włączeniu będzie trzeba na nowo dokonać instalacji
odbiornika za pomocą funkcji Plug&Play.
2. Dokonanie aktualizacji przez złącze USB. Na naszej stronie w Centrum
Pobierania (Wsparcie) znajdzie Pan plik (pliki) z nowym oprogramowaniem.
Pobrany plik EXE należy w komputerze uruchomić, aby się rozpakował do
odpowiedniego folderu. Potem można ten folder skopiować do pustego
pendrive’a i podłączyć do odbiornika.
Natomiast w kwestii wymiany odbiornika to może się Pan zwrócić jedynie
do sprzedawcy.
coz jestem zdeko upierdliwy ale moje prawo nie aktualizowac i moje prawo albo tv dzialal tak jak w instrukcji.
list 1.
Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:
Automatyczne aktualizacje oprogramowania przez sieć może Pan wyłączyć w
menu, w ostatniej zakładce \pomoc techniczna\, w opcji \aktualizacja\.
to moja odpowiedz
Dziękuję za odpowiedz niestety ustawienie to o którym mowa poniżej nie działa,(mimo wylaczenia aktualizacji nadal jestem bombardowany komunikatami o aktualizacji)
firma samsung na sile chce aktualizować oprogramowanie
Powtarzam ze nie jest to zgodne z warunkami kupna telewizora. Ponieważ nie interesuje mnie aktualizacja oprogramowania i nie ma możliwości jej wyłączenia Proszę o zwrot pieniędzy lub wymianę telewizora na zgodny z umowa kupna. PS. nie interesuje mnie telewizor z nowym oprogramowaniem interesuje mnie to aby telewizor działał tak jak w umowie kupna i nie dręczył mnie komunikatami co 24 godziny. Pozdrawiam. Jak wspominałem sprawa ta zainteresowałem rzecznika praw konsumenta. Wiem tez ze nie jest to odosobniona sprawa , aktualizacja na sile jest przedmiotem dyskusji na forach internetowych.
list 2
Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:
Jedynymi rozwiązaniami są:
1. Reset telewizora. Czyni się to przez przyciśnięcie przycisku „exit”
na pilocie przez ok. 15 sekund (przy włączonym odbiorniku). Pojawi się
wtedy odpowiedni komunikat proszę strzałką w lewo wybrać „Ok.” i
zatwierdzić środkowym przyciskiem na pilocie, a telewizor się wyłączy.
Po ponownym włączeniu będzie trzeba na nowo dokonać instalacji
odbiornika za pomocą funkcji Plug&Play.
2. Dokonanie aktualizacji przez złącze USB. Na naszej stronie w Centrum
Pobierania (Wsparcie) znajdzie Pan plik (pliki) z nowym oprogramowaniem.
Pobrany plik EXE należy w komputerze uruchomić, aby się rozpakował do
odpowiedniego folderu. Potem można ten folder skopiować do pustego
pendrive’a i podłączyć do odbiornika.
Natomiast w kwestii wymiany odbiornika to może się Pan zwrócić jedynie
do sprzedawcy.
coz jestem zdeko upierdliwy ale moje prawo nie aktualizowac i moje prawo albo tv dzialal tak jak w instrukcji.