Witam,
TV Samsung UE40ES7000
Oryginalny moduł CAM Cyfrowego Polsatu CI+ (PKid:177....)+karta Cyfrowego Polsatu
Kilka dni temu włączyłem telewizorek jak zawsze i po chwili moim oczom ukazał się komunikat "BŁĄD CI+ CAM 11; Skontaktuj się z dostawcą usługi"- ten komunikat dostaję przy włączeniu telewizorka, na telewizji naziemnej natomiast, "Uwierzytelnianie urządzenia odbiorczego..." tu skala, która dochodzi do 90% i z powrotem zaczyna od zera i tak bez końca.
Reset: karty, modułu, TV ten wykonywany przez opcje menu tv i ten wykonywany przez menu serwisowe nie pomogło. Kontakt z BOK Cyfrowego Polsatu i sugestia od nich, "wymienić moduł wraz z kartą". Poszedłem wymieniłem CAM z kartą, ale niestety nie pomogło, dalej jest ten sam błąd. Kolejna myśl, padło coś w telewizorku, wiec go pod pachę i do serwisu Samsunga.
Tam chłopaki sprawdzili TV na swoim module CAM, tyle że na NC+ działa i jest wszystko OK.
Dodam, że wcześniej TV działał z modułem bez problemu przez ponad 2 lata.
Soft TV na 100% nie był aktualizowany w ostatnich 4 miesiącach.(jest najnowszy z dostępnych ...2020)
Kolejny kontakt z BOK CYfrowego Polsatu - wymienić jeszcze raz moduł i kartę(są dwie wersję kart CI - chodź te podobno już wycofane i CI+- mam i miałem tą). Posłuchałem i wymieniłem nawet jeszcze dwukrotnie. Niestety nie pomogło.
Po przegrzebaniu różnego rodzaju forum zacząłem sprawdzać TV sam. Tj.
Mam sygnał z telewizji naziemnej - działa OK
Sygnał z talerza/satelity jest.
Kanały satelitarne - wyszukuje mi poprawnie.
Kanały niekodowane FTA - mogę oglądać bez problemu.
Kanały kodowane - komunikat "kanał zakodowany"
Gdy wchodzę w menu "wspólny interfejs CI" tam w menu i wybieram "Informacje o mudule CAM": ładnie mi listuje wszystkie dane modułu,typu: nr.seryjny, model,....
ale jak już chcę uzyskać "informacje o karcie:- tam już mi nie listuje/wyświetla żadnych danych, za wyjątkiem ostatniej pozycji "Status karty: EXTRACTED"
Karta włożona w moduł poprawnie, cip karty, przemywany spirutusem- tak na wszelki wypadek jak by styki były zaśniedziałe.
Sprawdzone wejście modułu CAM, pod kątem czy nie ma powyginanych nóżek w tz. adapterze(element gdzie wkłada się moduł CAM w TV)
Wygląda na to że moduł CAM nie czyta karty.
Ale chyba nie możliwe, że nowe moduły i katy wydawane w Cyfrowym Polsacie są walnięte?
Zostało mi jeszcze sprawdzić moduł z kartą w innym urządzeniu, ale tu mam problem bo już w trzech punktach byłem CP i nigdzie nie mają odbiornika(dekoderu lub tv) z wejściem CAM.
:blagam: Pomocy
Wszelkie konstruktywne uwagi, mile widziane.
Może ktoś mi pomóc sprawdzić moduł CAM z kartą? - miejscowość LUBLIN
TV Samsung UE40ES7000
Oryginalny moduł CAM Cyfrowego Polsatu CI+ (PKid:177....)+karta Cyfrowego Polsatu
Kilka dni temu włączyłem telewizorek jak zawsze i po chwili moim oczom ukazał się komunikat "BŁĄD CI+ CAM 11; Skontaktuj się z dostawcą usługi"- ten komunikat dostaję przy włączeniu telewizorka, na telewizji naziemnej natomiast, "Uwierzytelnianie urządzenia odbiorczego..." tu skala, która dochodzi do 90% i z powrotem zaczyna od zera i tak bez końca.
Reset: karty, modułu, TV ten wykonywany przez opcje menu tv i ten wykonywany przez menu serwisowe nie pomogło. Kontakt z BOK Cyfrowego Polsatu i sugestia od nich, "wymienić moduł wraz z kartą". Poszedłem wymieniłem CAM z kartą, ale niestety nie pomogło, dalej jest ten sam błąd. Kolejna myśl, padło coś w telewizorku, wiec go pod pachę i do serwisu Samsunga.
Tam chłopaki sprawdzili TV na swoim module CAM, tyle że na NC+ działa i jest wszystko OK.
Dodam, że wcześniej TV działał z modułem bez problemu przez ponad 2 lata.
Soft TV na 100% nie był aktualizowany w ostatnich 4 miesiącach.(jest najnowszy z dostępnych ...2020)
Kolejny kontakt z BOK CYfrowego Polsatu - wymienić jeszcze raz moduł i kartę(są dwie wersję kart CI - chodź te podobno już wycofane i CI+- mam i miałem tą). Posłuchałem i wymieniłem nawet jeszcze dwukrotnie. Niestety nie pomogło.
Po przegrzebaniu różnego rodzaju forum zacząłem sprawdzać TV sam. Tj.
Mam sygnał z telewizji naziemnej - działa OK
Sygnał z talerza/satelity jest.
Kanały satelitarne - wyszukuje mi poprawnie.
Kanały niekodowane FTA - mogę oglądać bez problemu.
Kanały kodowane - komunikat "kanał zakodowany"
Gdy wchodzę w menu "wspólny interfejs CI" tam w menu i wybieram "Informacje o mudule CAM": ładnie mi listuje wszystkie dane modułu,typu: nr.seryjny, model,....
ale jak już chcę uzyskać "informacje o karcie:- tam już mi nie listuje/wyświetla żadnych danych, za wyjątkiem ostatniej pozycji "Status karty: EXTRACTED"
Karta włożona w moduł poprawnie, cip karty, przemywany spirutusem- tak na wszelki wypadek jak by styki były zaśniedziałe.
Sprawdzone wejście modułu CAM, pod kątem czy nie ma powyginanych nóżek w tz. adapterze(element gdzie wkłada się moduł CAM w TV)
Wygląda na to że moduł CAM nie czyta karty.
Ale chyba nie możliwe, że nowe moduły i katy wydawane w Cyfrowym Polsacie są walnięte?
Zostało mi jeszcze sprawdzić moduł z kartą w innym urządzeniu, ale tu mam problem bo już w trzech punktach byłem CP i nigdzie nie mają odbiornika(dekoderu lub tv) z wejściem CAM.
:blagam: Pomocy
Wszelkie konstruktywne uwagi, mile widziane.
Może ktoś mi pomóc sprawdzić moduł CAM z kartą? - miejscowość LUBLIN
Ostatnia edycja: